رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

راه اندازی صفحه لانچر پی سی دانلود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

راه اندازی صفحه لانچر پی سی دانلود

معمولاً کاربران بعد از نصب ویندوز، اقدام به نصب نرم افزار هاری کاربردی و اولیه می نمایند، مجموعه ی آفیس، مرورگر اینترنت، نرم افزار های فشرده سازی و پخش صوت و تصویر از جمله این نرم افزار ها می باشند، از آنجائیکه سرعت به روز رسانی این نرم افزارها زیاد است کاربران ترجیح می دهند همواره آخرین نسخه آن ها را دانلود و نصب نمایند. برای دانلود مجموعه ی این نرم افزارها، کاربر می بایستی از طریق صفحه جستجو، هرکدام از آنها را جداگانه جستجو و سپس دانلود نماید. این عملیات با توجه به تعداد نرم افزار های مورد نیاز هر کاربر، نسبتاً وقت گیر و خسته کننده است.

برای رفع این مشکل پی سی دانلود چندین سال قبل اقدام به قرار دادن لینک این نرم افزار های مورد نیاز، در ستون کناری سایت نمود.
1664607969_recommanded-software-1.png

این قسمت به قدری با استقبال کاربران مواجه گردید که به تدریج دیگر سایت های دانلود نیز به پیروی از پی سی دانلود، این قسمت را به سایت های خود اضافه نمودند و هم اکنون یکی از اجزای اصلی هر سایت دانلودی گردیده است.

با گذشت زمان و افزایش تعداد نرم افزارهای مورد نیاز کاربران و تنوع بیشتر آن ها، امکان قرار دادن تمام نرم افزارهای مورد نیاز، در این قسمت میسر نبود و باید راهکار دیگری پیاده سازی می شد.

لذا در پاسخ به این نیاز کاربران و با هدف دسترسی سریع به نرم افزار های کاربردی، پی سی دانلود برای اولین بار در میان سایت های دانلود، صفحه ایی تحت عنوان «لانچر» طراحی کرد که به میزان زیادی باعث کاهش اتلاف وقت کاربران خواهد شد.

شما با ورود به این صفحه تنها با یک کلیک بر روی عنوان نرم افزار مدنظرتان، لینک دانلود آن را مشاهده خواهید کرد و برای دانلود نرم افزار بعدی، نیاز به تغییر صفحه نخواهید داشت و در همان صفحه خواهید توانست نرم افزار بعدی را نیز دانلود نمایید.

1664608007_launcher-screenshot1.png

نرم افزار های درج شده در صفحه «لانچر» به صورت گلچین از میان هزاران نرم افزار معرفی شده روی سایت انتخاب شده اند، همین امر باعث می شود تا کاربران برای یافتن بهترین نرم افزار در هر موضوع، نیاز به سعی و خطا نداشته باشند. همچنین سعی شده است سلیقه ی کاربران مختلف را نیز در نظر بگیریم.

1664582340_launcher-screenshot-2.png

امید است کاربران با استفاده از این صفحه، تجربه بهتری را در سایت پی سی دانلود داشته باشند. همچنین منتظر خلاقیت های دیگری از پی سی دانلود باشید، که همواره پیشرو در ارائه ی ایده های نو به شما بوده است.

برای ورود به صفحه «لانچر» اینجا را کلیک نمایید.

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.