رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل قیمت بیت کوین: شرط ادامه روند صعودی چیست؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین از دو روز قبل اصلاحی نزولی را از بالای ۲۱٬۰۰۰ دلار آغاز کرده است. حال اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای ۲۰٬۰۰۰ دلار نگه دارند، بیت کوین این شانس را خواهد داشت که روند صعودی روزهای اخیر خود را از سر بگیرد.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، بیت کوین دو روز پیش برای عبور از مقاومت ۲۱٬۰۰۰ دلار تلاش می‌کرد. با اینکه قیمت در مقطعی این سطح را پشت سر گذشت، کاهش شتاب صعودی بالای ۲۱٬۰۰۰ دلار خریداران را در دستیابی به سطوح بالاتر ناکام گذاشت.

اوج اخیر قیمت در ۲۱٬۰۷۴ دلار شکل گرفته و همان طور که از نمودار زیر پیداست، پس از آن اصلاحی نزولی در بازار بیت کوین آغاز شده است. در جریان این حرکت نزولی ابتدا حمایت ۲۰٬۶۰۰ و ۲۰٬۵۰۰ دلاری شکسته شد و فروشندگان موفق شدند قیمت را به زیر سطح ۵۰درصد اصلاحی فیبوناچی برسانند. گفتنی است در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از ۲۰٬۰۲۹ دلار تا اوج ۲۱٬۰۷۴ دلاری تنظیم شده است.

بیت کوین اکنون پایین‌تر از مقاومت ۲۰٬۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (MA ۱۰۰ – خط قرمز در تصویر) قرار گرفته است و در کانالی نزولی نوسان می‌کند که مقاومتی را در ۲۰٬۷۰۰ دلار تشکیل داده است.

قیمت همچنان حمایت ۲۰٬۴۵۰ دلاری را که در نزدیکی سطح ۶۱.۸درصد اصلاحی فیبوناچی قرار دارد، حفظ کرده است و اگر در ادامه روند بازار صعودی شود، ۲۰٬۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نزدیک‌ترین مقاومت‌های پیش روی بیت کوین خواهند بود.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید).

مقاومت کلیدی بعدی سطح ۲۰٬۷۰۰ دلار است که سقف کانال نزولی روی نمودار یک‌ساعته نیز محسوب می‌شود. پس از آن نوبت به ۲۱٬۰۰۰ دلار می‌رسد؛ عبور قاطعانه قیمت از این مقاومت کلیدی می‌تواند راه را برای جهش بیت کوین تا ۲۲٬۰۰۰ و سپس ۲۲٬۵۰۰ دلار هموار کند.

در مقابل، اگر بیت کوین در عبور از مقاومت ۲۰٬۷۰۰ دلاری ناموفق ظاهر شود، ممکن است روند نزولی ادامه پیدا کند. در این صورت، نزدیک‌ترین حمایت پیش روی قیمت سطح ۲۰٬۴۵۰ دلار خواهد بود و پس از آن نوبت به ۲۰٬۲۰۰ دلار می‌رسد.

حمایت کلیدی بعدی ۲۰٬۰۰۰ دلار است. عبور و بسته‌شدن کندل قیمت زیر این سطح خطر سقوط عمیق‌تر قیمت در کوتاه‌مدت را به خود به همراه دارد.

شاخص مکدی (MACD) در حال شتاب‌گرفتن در محدوده نزولی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز زیر محور میانی در سطح ۵۰ قرار دارد.

همان‌ طور که گفته شد، ۲۰٬۲۰۰ و ۲۰٬۰۰۰ دلار حمایت‌‌های کلیدی بیت کوین هستند و ۲۰٬۶۰۰، ۲۰٬۷۰۰ و ۲۱٬۰۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌‌‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.

The post تحلیل قیمت بیت کوین: شرط ادامه روند صعودی چیست؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.