رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Diesel Griffed Gen 6 – جدیدترین ساعت هوشمند دیزل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4602_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

اواخر آگوست 2021 بود که کمپانی آمریکایی Fossil از سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود تحت عنوان Fossil Gen 6 رونمایی کرد. چند ماه بعد، در اوایل سال 2022، دو ساعت دیگر از همین سری با نام‌های Razer X Fossil و Skagen Falster معرفی شد که بر خلاف اعضای قبلی Fossil Gen 6، با سیستم‌عامل جدید Wear OS 3 وارد بازار شدند. اخیرا باخبر شدیم کمپانی Fossil روز سه‌شنبه 15 نوامبر 2022 (24 آبان 1401) از ساعت هوشمند دیگری با سیستم‌عامل Wear OS 3 پرده برداشته که البته محصول زیربرند این شرکت، یعنی Diesel است. این ساعت هوشمند Diesel Griffed Gen 6 نام داشته و همان طور که از نام‌گذاری آن پیداست، بر مبنای پلتفرم Fossil Gen 6 طراحی شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4602/introducing-diesel-griffed-gen-6_01.jpg

از زمان عرضه ساعت Diesel Axial در سال 2019 تا کنون، می‌توان گفت Diesel Griffed Gen 6 نخستین ساعت هوشمند پرچمدار دیزل محسوب می‌شود. البته در سال 2020، اسمارت‌واچ جذاب و منحصربه‌فردی به نام Diesel Fadelite نیز از سوی این برند وارد بازار شد که دارای بندی شفاف، مشخصات بالا و مجهز به Wear OS بود. طبق برنامه، قرار بود اوایل سال 2022 نیز یک ساعت هوشمند دیگر از دیزل وارد بازار شود ولی ظاهرا این اتفاق کنسل و یا حداقل به شکل طولانی‌مدت به تعویق افتاد. به هر حال، در ادامه قصد داریم به شرح مشخصات و امکانات Diesel Griffed Gen 6 بپردازیم.

در نگاه کلی Diesel Griffed Gen 6 از لحاظ طراحی و زیبایی‌های بصری به اندازه Diesel Fadelite جذاب نبوده و از لحاظ ظاهری می‌توان آن را ورژن تعدیل‌شده‌ای از یک کرونوگراف تلقی کرد. البته، این نوع طراحی برای کاربرانی که به دنبال یک ساعت بزرگ مجهز به Wear OS می‌گردند، کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4602/introducing-diesel-griffed-gen-6_02.jpg

ساعت هوشمند Diesel Griffed Gen 6 دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ به قطر 45.5 و ضخامت 13.6 میلی‌متر است. نکته جالب در طراحی بدنه، دو رنگ بودن آن است، به این ترتیب که در یک رنگ‌بندی ترکیبی از نقره‌ای و مشکی و در رنگ‌بندی دیگر رنگ‌های خاکستری gunmetal و مشکی را شاهد هستیم. شرکت سازنده برای بند ساعت، گزینه‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد: نایلون، استیل و چرم.

در بخش پردازشی ساعت، چیپ‌ست Snapdragon Wear 4100 Plus را داریم به همراه 1 گیگابایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی. Diesel Griffed Gen 6 از استاندارد شارژ سریع‌تری بهره می‌برد که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند ظرف 30 دقیقه ذخیره باتری را به 80 درصد برساند. به این ترتیب، شارژ کردن این ساعت حداقل از سری Galaxy Watch راحت‌تر خواهد بود. وای-فای، GPS داخلی، بلوتوث 5.0 و NFC (با پشتیبانی از Google Wallet) برای پرداخت‌ها از دیگر مشخصات ساعت جدید دیزل به شمار می‌روند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4602/introducing-diesel-griffed-gen-6_03.jpg

مثل اکثر ساعت‌های هوشمند، Diesel Griffed Gen 6 نیز از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی – از جمله اندازه‌گیری ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و مدیریت خواب و استرس – برخوردار است. گفتنی‌ست، برخلاف برادر آنالوگش، مقاومت Diesel Griffed Gen 6 در برابر آب تا حد 3 اتمسفر است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4602/introducing-diesel-griffed-gen-6_04.jpg

ساعت Diesel Griffed Gen 6 یکی از نخستین دیوایس‌های کمپانی Fossil است که به سیستم‌عامل Wear OS 3 مجهز شده و به‌گفته شرکت سازنده با دیوایس‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS (بدون اشاره به نسخه آن) و گوشی‌های اندرویدی (به‌جز ویرایش Go و گوشی‌های فاقد Google Play Store) سازگار است. البته ساعت جدید دیزل هنوز از تمام ظرفیت‌های Wear OS 3 برخوردار نیست. به عنوان مثال، دستیار دیجیتال Google Assistant در این ساعت غایب است (اما پشتیبانی از دستیار Alexa در آن برقرار است). لازم به ذکر است، علاوه بر واچ‌فیس‌های خود دستگاه، Diesel Griffed Gen 6 از واچ‌فیس‌های دیگر نیز پشتیبانی کرده و کاربر می‌تواند برای پاسخگویی به تماس‌ها (یا شروع تماس جدید) نیز از این ساعت استفاده کند.

ساعت هوشمند Diesel Griffed Gen 6 از 1 دسامبر (10 آذر) با قیمت 350 دلار وارد بازار می‌شود.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.