رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Honor Magic Vs – دومین گوشی تاشوی آنر، مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4613_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

اوایل ژانویه سال جاری میلادی بود که آنر از گوشی تاشوی Honor Magic V پرده برداشت. این نخستین اسمارت‌فون تاشوی آنر بوده و رقیبی جدی برای سری Galaxy Z Fold محسوب می‌شود. این کمپانی چینی روز چهارشنبه 23 نوامبر 2022 (2 آذر 1401) ورژن پیشرفته‌تری از نخستین گوشی تاشوی خود را با نام Honor Magic Vs به دنیای صنعت معرفی کرد. به گفته شرکت سازنده، Honor Magic Vs از مدل قبلی سبک‌تر و نازک‌تر است. این امر تا حد زیادی به طراحی جدید لولای این گوشی مربوط است که باعث شده پس از بستن گوشی، به‌گفته آنر هیچ فاصله‌ای بین دو قسمت تاشده وجود نداشته باشد. در ادامه به بررسی دقیق‌ترِ مشخصات و امکانات این پرچمدار می‌پردازیم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_01.jpg

قبل از هر چیز باید بگوییم Honor Magic Vs (مثل مدل پیشین یعنی Magic V) از نوع گوشی‌های تاشوی کتابی بوده و بنابراین هم‌ردیف دیوایس‌هایی مثل سری Galaxy Z Fold4 ،Xiaomi Mix Fold 2 و Huawei Mate Xs 2 قرار می‌گیرد. به این ترتیب، طراحی Honor Magic Vs با گوشی‌های تاشویی که به شکل افقی تا می‌شوند یا در اصطلاح صدفی هستند (مثل سری Galaxy Z Flip4 یا سری Motorola Razr 2022) متفاوت است.

اسمارت‌فون Honor Magic Vs در سه رنگ لاجوردی، نارنجی و مشکی به تولید می‌رسد. بخش پشتی بدنه، به تناسب مدل، شیشه‌ای یا چرمی خواهد بود. این محصول در حالت بسته یا تاشده ابعادی برابر با 12.9×72.6×160.3 میلی‌متر دارد، اما وقتی تای گوشی را باز می‌کنید، عرض دستگاه به 141.5 میلی‌متر افزایش یافته و ضخامت آن به 6.1 میلی‌متر کاهش می‌یابد. به این ترتیب، Honor Magic Vs به شکل محسوسی از Galaxy Z Fold4 بزرگ‌تر است. ناگفته نماند، وزن Magic Vs در ورژن چرمی 261 گرم و در ورژن شیشه‌ای معادل 267 گرم عنوان شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_02.jpg

می‌رسیم به بخش جذاب گوشی یعنی نمایشگر آن. همان طور که از اکثر گوشی‌های تاشوی کتابی انتظار می‌رود، Honor Magic Vs دارای یک نمایشگر خارجی و یک نمایشگر داخلی است.

نمایشگر داخلی از یک پنل OLED تاشو به قطر 7.9 اینچ و نسبت تصویر 10.3:9 بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر 1984×2272 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی آن 90 هرتز است. میزان روشنایی نمایشگر ظاهرا 800 نیت است که به گفته شرکت سازنده تا 20 درصد نسبت به مدل قبلی روشن‌تر شده و در عین حال مصرف آن تا 10 درصد کاهش پیدا کرده است. علاوه بر +HDR10، این نمایشگر جهت محافظت از چشم کاربر، از نوعی فناوری کاهش نور صفحه موسوم به PWM با فرکانس 1920 هرتز پشتیبانی می‌کند. طبق آزمایش‌‌های انجام شده توسط آنر، با قرار دادن نمایشگر در حالت محافظت از چشم، میزان خستگی چشم کاربر پس از 45 دقیقه کار کردن با گوشی، (در مقایسه با مدل قبلی) تا 18 درصد کمتر خواهد بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_03.jpg

در مقابل، نمایشگر خارجی دستگاه از یک پنل OLED معمولی به قطر 6.45 اینچ تشکیل شده است. رزولوشن این نمایشگر 1080×2560 پیکسل است که تفاوت زیادی با نمایشگر داخلی ندارد، اما نسبت تصویر آن 21.3:9 بوده و نرخ‌ به‌روزرسانی آن به 120 هرتز می‌رسد. با توجه به اینکه هر دو پنل داخلی و خارجی 10 بیتی هستند، طبیعتا از بیش از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است، فریم نمایشگر داخلی از آلیاژ تیتانیوم است و فریم نمایشگر خارجی از آلیاژ منیزیوم تشکیل شده که طبق ادعای شرکت سازنده، اولی تا 20 درصد و دومی تا 34 درصد نسبت به آلیاژهای به کار رفته در مدل قبلی سبک‌تر هستند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_04.jpg

بدون شک یکی از مهم‌ترین اجزای گوشی‌های تاشو، لولای آنهاست. آنر در معرفی Magic Vs از لولایی تحت عنوان Luban Zero Gear Hinge نام برده است. به گفته شرکت سازنده، تعداد اجزای پشتیبان در ساختار این لولا از 92 به 4 کاهش یافته و همین امر، باز و بسته کردن آن را روان‌تر کرده است. طبق آزمایش‌های آنر، این لولا بیش از 400 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل می‌کند. به این ترتیب، اگر کاربر حتی روزی 100 بار گوشی را باز و بسته کند، این لولا حداقل تا بیش از 10 سال سالم خواهد ماند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_05.jpg

مدیریت اتاق فرمان پردازش در Honor Magic Vs بر عهده تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Plus Gen 1 است. این چیپ‌ست – که با لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC ساخته شده – مشتمل بر یک هسته 3 گیگاهرتزی Cortex-X2، سه هسته 2.5 گیگاهرتزی Cortex-A710 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A510 بوده و پردازش گرافیکی آن با Adreno 730 است. به تناسب پیکربندی، 8 یا 12 گیگابایت RAM و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. ظاهرا ارتقاء حافظه داخلی امکان‌پذیر نیست.

مجموعه اپتیک دستگاه متشکل از سه دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی در پشت و دو دوربین سلفی در پشت و جلو است. دوربین اصلی گوشی 54 مگاپیکسلی (متشکل از سنسور Sony IMX800) بوده و در پشت لنزی به گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. حالت شب، عکاسی تایم-لپس، حالت پرتره (با زیباسازی پوست)، پانوراما، حالت حرفه‌ای، فیلترهای متنوع، واترمارک، تشخیص لبخند، برداشت با فرمان‌های صوتی، اصلاح اسناد، برداشت همزمان با دوربین‌های عقب و جلو، ضبط ویدئو 4K، اسلوموشن و لرزه‌گیر الکترونیکی (EIS) از جمله مهم‌ترین امکانات این دوربین به شمار می‌روند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_06.jpg

یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی – با گشودگی f/2.0 و میدان دید 122 درجه – به کمک دوربین اصلی می‌آید. این دوربین نقش دوربین ماکرو را نیز ایفا کرده و به گفته شرکت سازنده، برای عکاسی از سوژه‌های کوچک می‌توان تا فاصله 2.5 سانتی‌متری آنها نزدیک شد. یکی دیگر از اجزای این مجموعه، دوربینی 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو (f/2.4) است. این دوربین مجهز به لرزه‌گیر اپتیکال بوده و زوم اپتیکال (تا 3 برابر) و زوم دیجیتال (تا 30 برابر) را به‌راحتی انجام می‌دهد. ناگفته نماند، دوربین جلوی گوشی بالای صفحه‌نمایش خارجی نیز 16 مگاپیکسلی بوده و گشودگی آن f/2.45 است. دوربین سلفی داخلی نیز ظاهرا از همین وضوح برخوردار است.

یک باتری قدرتمند به ظرفیت 5,000 میلی‌آمپر ساعت برای Magic Vs در نظر گرفته شده است. این باتری با شارژر 66 واتی داخل جعبه محصول شارژ شده و به کمک آن، ظرف 46 دقیقه می‌توان ذخیره باتری را از 0 به 100 درصد رساند. البته به گفته آنر، این گوشی با شارژرهای 40 واتی نیز سازگاری دارد. Magic Vs فاقد شارژ بی‌سیم است، اما شارژ معکوس (با حداکثر توان 5 وات) با اتصال کابل OTG امکان‌پذیر است. حسگر اثر انگشت (روی لبه) و اسپیکرهای استریو از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی محسوب می‌شوند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_07.jpg

بخش نرم‌افزاری گوشی از رابط کاربری اختصاصی MagicOS 7.0، مبتنی بر اندروید 12 (که کمی قدیمی شده)، تشکیل شده است. از جمله امکانات نرم‌افزاری جالب در این گوشی آن است که می‌توان نوتیفیکیشن پیام‌ها و همچنین تماس‌های ورودی را به دیوایس‌های دیگری مثل کامپیوتر، تبلت یا نمایشگر هوشمند انتقال داد. Honor Magic Vs یک گوشی دو سیم‌کارته نسل پنجمی بوده و برخی گزینه‌های ارتباطی آن عبارتند از: NFC، پورت USB-C، بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از مسیریاب‌های GPS و Galileo (دو فرکانسی)، Beidou (سه فرکانسی) و GLONASS (تک فرکانسی).

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_08.jpg

گوشی هوشمند Honor Magic Vs از 30 نوامبر (9 آذر) وارد بازار چین می‌شود. با وجود اینکه مدیرعامل آنر در هنگام معرفی این محصول درباره عرضه بین‌المللی آن حرفی نزد، نمایندگان این شرکت، عرضه Magic Vs در خارج از چین را از سه‌ماهه نخست سال 2023 تأیید می‌کنند. قیمت این محصول در پیکربندی‌های مختلف (با احتساب نرخ کنونی تبدیل ارز) به این شرح است:

- ورژن پایه در پیکربندی 8GB/256GB با قیمت 7,499 یوان (1,047 دلار)

- ورژن متوسط در پیکربندی 12GB/256GB با قیمت 7,999 یوان (1,117 دلار)

- ورژن پیشرفته در پیکربندی 12GB/512GB با قیمت 8,999 یوان (1,256 دلار)

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4613/introducing-honor-magic-vs_09.jpg

ناگفته نماند، گوشی تاشوی آنر در یک ورژن فوق پیشرفته، موسوم به Magic Vs Ultimate، نیز عرضه خواهد شد. این نسخه با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی، به همراه قلم استایلوس Magic Pen و در رنگ‌های مشکی و طلایی به تولید می‌رسد. قیمت این محصول 10,888 یوان چین اعلام شده که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 1,520 دلار آمریکا.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.