رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Y35 5G با Dimensity 700 و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی- افت مشخصات به بهای حضور 5G

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4639_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی ویوو در آگوست سال جاری میلادی از نسخه 4G گوشی هوشمند vivo Y35 با پردازنده Snapdragon 680 و شارژر 44 واتی برای برخی کشورهای آسیایی از جمله اندونزی رونمایی کرده بود. این شرکت چینی به تازگی و در روز جمعه 9 دسامبر سال جاری میلادی (18 آذر 1401) نمونه مجهز به ارتباط نسل پنجم این اسمارت‌فون را به معرض نمایش گذاشته است. اگر چه انتظار می‌رود نسخه جدیدتر هر محصول از نظر قابلیت‌ها پیشرفته‌تر از نمونه قبلی باشد، اما به نظر می‌رسد ویوو در محصول جدید خود مواردی مانند وضوح نمایشگر، رزولوشن دوربین اصلی و سلفی و توان شارژ باتری را قربانی اتصال 5G کرده است؛ چرا که Y35 4G در همه زمینه‌های گفته‌شده قوی‌تر از نسخه نسل پنجمی ظاهر می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4639/introducing-vivo-y35-5g_01.jpg

صفحه‌نمایش محصول جدید یک نمونه 6.51 اینچی IPS LCD است که در بالای آن یک بریدگی به شکل قطره آب دیده می‌شود. وضوح پنل Y35 5G در مقایسه با Y35 4G با افت مواجه شده و از فول اچ‌دی پلاس به اچ‌دی پلاس معادل 1600x720 پیکسل رسیده است. به علاوه، نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش نیز از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش یافته است. نمایشگر Y35 5G از نسبت تصویر 20:9 و نسبت کنتراست 1500:1 بهره می‌برد و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن 120 هرتز اعلام شده است. همچنین صفحه‌نمایش آن با تراکم پیکسلی آن 269ppi برابر با 88.99 درصد بخش رویی دستگاه را می‌پوشاند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4639/introducing-vivo-y35-5g_02.jpg

همان طور که اشاره شد، شرکت ویوو برای نسخه 4G این گوشی پردازنده SD680 کوالکام را برگزیده بود، اما امور پردازشی محصول جدید خود را به تراشه نسل پنجمی Dimensity 700 مدیاتک سپرده است. این چیپ‌ست 7 نانومتری دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 را شامل می‌شود و Mali-G57 پردازنده گرافیکی آن است.

رم LPDDR4x دستگاه 4، 6 یا 8 گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن تنها در یک گزینه 128 گیگابایتی از نوع USF 2.2 ارائه می‌شود. همچنین ظاهرا شرکت سازنده امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی را نیز برای این گوشی در نظر گرفته است.

این اسمارت‌فون 186 گرمی در بخش دوربین‌ها نیز با افت قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شده چنان که دوربین سه‌گانه با ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی حاضر در نسخه 4G جای خود را به دو دوربین داده که دوربین اصلی یک ماژول 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و پشتیبانی از زوم دیجیتال 10 برابری است و در کنار آن یک واحد ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک فلش ال‌ای‌دی دیده می‌شود. در بریدگی بالای نمایشگر هم خبری از دوربین 16 مگاپیکسلی Y35 4G نیست و محصول جدید به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4639/introducing-vivo-y35-5g_03.jpg

ظرفیت باتری این محصول تفاوتی با نسخه 4G ندارد اما توان شارژ از 44 وات به 15 وات کاهش یافته است. گوشی تازه ویوو محصولی دو سیم‌کارته است و حسگر اثر انگشت آن همچون Y35 4G در کناره دستگاه قرار دارد. این محصول از نظر گزینه‌های ارتباطی تغییری نسبت به نسخه 4G نداشته و همچنان از بلوتوث 5.2، وای‌فای 802.11ac، درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و ماهواره‌های مسیریابی GLONASS ،GPS و Galileo بهره می‌برد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4639/introducing-vivo-y35-5g_37.jpg

Y35 5G با اندروید 13 و رابط کاربری OriginOS Ocean عرضه می‌شود. این در حالی است که در نمونه ارائه‌شده در ماه آگوست شاهد حضور اندروید 12 و پوسته FuntouchOS 12 بودیم. این محصول در در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به تولید می‌رسد و قیمت آن در نسخه 4GB/128GB برابر با 1,199 یوان (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 172 دلار) تعیین شده است. افزایش رم به 6 گیگابایت قیمت آن را به 1,399 یوان (201 دلار) می‌رساند و پیشرفته‌ترین نمونه این گوشی با 8 گیگابایت رم نیز 1,499 یوان (نزدیک به 215 دلار) قیمت‌گذاری شده است. این گوشی از همان روز معرفی در چین به فروش می‌رسد و درباره امکان عرضه آن در سایر بازارها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.