رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

پلیس آمریکا ناخواسته عبارت بازیابی کیف پول یک مظنون را منتشر کرد + ویدئو

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بحران سقوط صرافی FTX به بسیاری از سرمایه‌گذاران یادآوری کرد که استفاده از کیف پول‌های غیرامانی مطمئن‌‌ترین راه نگهداری بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. حالا، پس از انتشار ناخواسته عبارت بازیابی کیف پول یک مضنون توسط پلیس آمریکا، بحث‌ها در مورد خطرات شیوه‌های مختلف ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال دوباره داغ شده است.

به گزارش کوین تلگراف، یک ویدئوی پربیننده در توییتر، دو افسر پلیس را نشان می‌دهد که در حال جستجوی خودروی یک مظنون، تکه‌هایی کاغذ پیدا می‌کنند. مشخص می‌شود که مظنون به استفاده از کیف پول‌های غیرامانی اعتقاد زیاده داشته است؛ زیرا پس از بازکردن کاغذها، عبارت بازیابی کیف پول او که بر روی کاغذی نوشته شده بود، ناخواسته افشا می‌شود. یک روش محبوب برای جلوگیری از افشای آنلاین اطلاعات.

پس از ثبت این اتفاق توسط دوربین‌ نصب‌شده بر روی لباس افسر پلیس، عبارت بازیابی کیف پول این مظنون دیگر به اطلاعات‌عمومی تبدیل می‌شود.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، پس از دیدن این ویدئو  به سرمایه‌گذاران در مورد یادگیری خطرات روش‌های مختلف موجود برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال هشدار داد. او گفت:

من طرفدار انتخاب آزاد هستم. آزادانه از هر روشی که دوست دارید برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید. اما خطرات هر روش را نیز بیاموزید.

این ویدیو باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد بهترین روش ذخیره‌سازی عبارات بازیابی کیف پول شد، که به نظر می‌رسد حفظ‌کردن آن باشد. در حالی که ایده به‌خاطرسپردن عبارت بازیابی، یک ترکیب ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای منحصربه‌فرد، بی‌خطر به نظر می‌رسد؛ ژائو خاطرنشان کرد که مسئله انتقال آن به دیگری (در صورت وقوع حادثه) و فراموشی، دو مورد از بزرگ‌ترین ایرادات شیوه ذخیره‌سازی اطلاعات مهم در مغز هستند.

دستگیری سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX به اتهام سوءاستفاده از سرمایه مشتریان به‌عنوان زنگ خطری برای بازنگری در استراتژ‌ی‌های ذخیره‌سازی بلندمدت ارزهای دیجیتال تلقی شد.

در حالی که اولین واکنش کاربران خارج‌کردن دارایی‌های خود از صرافی‌های ارز دیجیتال بود، مدیر‌عامل‌های این صرافی برای برای اطمینان‌بخشیدن به ایمنی دارایی‌های سرمایه‌گذاران پیش قدم شدند؛ صرف نظر از اینکه آن‌ها قصد دارند ارزهای دیجیتال خود را کجا ذخیره کنند.

در سوی مقابل این طیف، ری یوسف، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال پکسفول، از ایده ذخیره‌کردن بیت کوین در کیف پول‌های غیرامانی پشتیبانی کرد. او قول داد تا هر هفته به سرمایه‌گذاران خروج دارایی‌هایشان از صرافی‌ها را یادآوری کند.

وی خاطرنشان کرد:

مسئولیت من، تنها کمک و خدمت به شماست. به‌همین دلیل است که امروز به همه کاربران خود پیام می‌دهم تا بیت کوین‌هایشان را  به کیف پول‌های غیرحضانتی منتقل کنند. شما نباید پس‌انداز خود را در پکسفول یا هر صرافی نگه دارید و فقط مقداری که در صرافی نگه دارید که با آن معامله می‌کنید.

The post پلیس آمریکا ناخواسته عبارت بازیابی کیف پول یک مظنون را منتشر کرد + ویدئو appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.