رفتن به مطلب

آیا پروژه CryptoGPT کلاهبرداری است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پروژه «CryptoGPT» که اخیراً در توییتر و میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است، ادعا می‌کند امکانی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند از داده‌‌های مربوط به فعالیت‌های روزمره خود کسب درآمد کنند؛ اما برخی از کاربران به‌طور جدی نسبت به واقعی‌بودن وعده‌های این پروژه تردید دارند.

به گزارش کوین مارکت کپ، این پروژه جدید ظاهراً در تلاش است از گسترش محبوبیت «ChatGPT» به نفع خود استفاده کند. کرپیتو‌جی‌پی‌تی (CryptoGPT) ادعا می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا از داده‌های خود پول دربیاورند و همه فعالیت‌های روزمره زندگی خود را به منبع درآمد تبدیل کنند.

CryptoGPT مدعی است‌ که داده‌های شخصی مربوط به استفاده ما از برنامه‌های حوزه سلامت و تناسب‌اندام، بازی‌ها، موسیقی و سایت‌های دوست‌یابی همگی می‌توانند برای کسب درآمد مورد استفاده قرار گیرند. نام این پروژه نیز پیش از راه‌اندازی توکن آن در توییتر ترند شده بود.

با این حال، مشخص نیست آیا در واقعیت چیزی وجود دارد که درستی ادعاهای جسورانه CryptoGPT را نشان دهد یا نه؛ یا اینکه این طرح صرفاً پروژه دیگری است که تلاش می‌کند با استفاده از کلمه کلیدی «هوش مصنوعی» قیمت‌ ارز دیجیتال خود را افزایش دهد.

این‌طور که به نظر می‌رسد، طبق ایده CryptoGPT، داده‌های مربوط به استفاده ما از برنامه‌ها به‌شکل NFT‌هایی روی شبکه بلاک چین ذخیره می‌شوند و از آنجایی که سیستم‌های هوش مصنوعی باید به‌طور مستمر الگوریتم‌های خود را با داده‌های جدید آموزش دهند، این اطلاعات می‌توانند ارزشمند باشند.

این ایده بخشی از یک بحث طولانی‌مدت درباره این مسئله است که سازندگان پلتفرم‌های رایگان وب ۲.۰ (نسل دوم وب – مانند گوگل) اغلب از داده‌های مربوط به ما درآمدزایی می‌کنند، بدون آنکه بخشی از آن درآمد به ما پرداخت شود.

با این همه، یکی از نگرانی‌هایی که پروژه CryptoGPT تاکنون به آن نپرداخته، مسئله مهم حریم خصوصی و اقداماتی است که این پلتفرم برای ناشناس‌سازی داده‌هایی انجام می‌دهد که از کاربران جمع‌آوری می‌شود.

با توجه به اینکه پروژه‌های کسب درآمد از تحرک (Move to Earn) تاکنون بازدهی بسیار کمی داشته‌اند، زمان نشان خواهد داد که آیا درآمد به‌دست‌آمده از CryptoGPT واقعاً ارزش امتحان‌کردن را دارد یا نه.

برخی از کاربران در توییتر هشدار داده‌اند که این پروژه یک کلاهبرداری است و از سرمایه‌گذاران خواسته‌اند که با احتیاط تصمیم بگیرند.

توکن پروژه CryptoGPT در کنار بسیاری از دیگر توکن‌های پروژ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که در ماه‌های اخیر وارد بازار شدند، طی مدت اخیر عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشته است.

The post آیا پروژه CryptoGPT کلاهبرداری است؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.