رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Sharp AQUOS sense8 – میان‌رده جدید شارپ با بدنه‌ای مقاوم و سبک

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5110_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

محبوبیت روزافزون گوشی‌های پیکسل در بین ژاپنی‌ها عمدتا سهم اپل از بازار این کشور را تحت‌الشعاع قرار داده‌، اما این مسأله باعث نگرانی برندهای ژاپنی نیز شده است. شارپ یکی از همین برندهای ژاپنی‌ست که اخیرا از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون Sharp AQUOS sense8 نام داشته و در رده میانی بازار جای می‌گیرد. شرکت سازنده مدعی شده که در طراحی این دیوایس، دو فاکتور دوربین و باتری در اولویت قرار داشته‌اند. بدنه تمام فلزی، نمایشگر اولد +FHD، تراشه Snapdragon 6 Gen 1، دوربین 50.3 مگاپیکسلی، باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات نسل پنجم از جمله مهم‌ترین مشخصات Sharp AQUOS sense8 به شمار می‌روند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_01.jpg

همان طور که گفته شد، Sharp AQUOS sense8 یک گوشی میان‌رده است، اما از منظر طراحی و شکل ظاهری، چیری از یک پرچمدار کم ندارد. فریم و قسمت پشتی بدنه از جنس آلومینیوم بوده و در دست گرفتن آن، حس یک گوشی شکیل و پیشرفته را منتقل می‌کند. این دیوایس با درجه حفاظت IP68 مقاومت بالایی در برابر آب و گردوخاک داشته و علاوه بر آن، کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز گواهی دیگر بر دوام بالای آن به شمار می‌رود. Sharp AQUOS sense8 در ابعاد 8.4×71×153 میلی‌متر طراحی شده و تنها 159 گرم وزن دارد. با توجه به بدنه تمام فلزی و باتری حجیم گوشی، وزن 159 گرمی آن واقعا غافل‌گیرکننده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_02.jpg

نمایشگر 6.1 اینچی Sharp AQUOS sense8 از نوع IGZO OLED بوده و رزولوشن آن +FHD (معادل 1080×2432 پیکسل) اعلام شده است. حداکثر روشنایی نقطه‌ای پنل 1,300 نیت و نرخ به‌روزرسانی آن تا 90 هرتز متغیر است، اما طبق ادعای شرکت سازنده، به لطف آنچه black frame insertion (لایه‌گذاریِ فریم سیاه) نامیده شده، در برخی موارد حس کار کردن با نمایشگر 180 هرتزی نیز برای کاربر تداعی خواهد شد. لازم به ذکر است، به گفته شارپ، در ساخت این نمایشگر از مواد جدیدی استفاده شده که می‌تواند نور آبی پنل را تا 50 درصد کاهش دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_03.jpg

تراشه 4 نانومتری Snapdragon 6 Gen 1 از سوی شارپ برای استفاده در Sharp AQUOS sense8 برگزیده شده است. در مقایسه با اسنپ‌دراگون 695 (که در ساخت AQUOS sense7 به کار رفته شده بود)، سرعت CPU و GPU این تراشه به‌ترتیب 36 و 33 درصد افزایش داشته است. Snapdragon 6 Gen 1 مشتمل بر چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و پردازنده گرافیکی آن Adreno 710 است. این گوشی تنها در یک پیکربندی با 6 گیگابایت رم (از نوع LPDDR4x) و 128 گیگابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 2.2) روانه بازار خواهد شد. گفتنی‌ست، با توجه به پشتیبانی از میکرو اس‌دی، می‌توان فضای ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت دیگر نیز ارتقاء داد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_04.jpg

در قسمت پشتی دستگاه دو دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی به چشم می‌خورند. البته این اجزا درون ماژول قرار نداشته و هر کدام جداگانه و مستقیما از بدنه گوشی بیرون زده‌اند. برخلاف بیشتر اسمارت‌فون‌های بازار، دوربین اصلی Sharp AQUOS sense8 در قسمت مرکزی پشت گوشی قرار گرفته است. به این ترتیب، با توجه به اینکه سوژه عکاسی در خطی مستقیم از کاربر مستقر می‌شود، فوکوس روی مرکز زاویه دید راحت‌تر بوده و (حداقل روی کاغذ) عکاسی روان‌تری را خواهیم داشت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_05.jpg

دوربین اصلی گوشی رزولوشنی معادل 50.3 مگاپیکسل داشته و در پشت لنزی به گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار دارد. این دوربین علاوه بر لرزه‌گیر اپتیکال (OIS) از لرزه‌گیر الکترونیکی (EIS) نیز بهره برده و به فوکوس خودکار چشمی مجهز شده است. زوم دو برابری، حالت شب، ویدئوی HDR و حالت پرتره از دیگر امکانات این دوربین هستند. جالب است بدانید، به منظور سهولت عکاسی یا فیلم‌برداری با یک دست، مکان دکمه شاتر دوربین روی صفحه نمایش به صورت متغیر تعریف شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_06.jpg

طبق ادعای شارپ، سنسور بزرگ 1/1.55 اینچی این دوربین به کاربر اجازه می‌دهد حتی در محیط‌های کم‌نور نیز بتواند عکس‌های روشن با نویز کمتر برداشت کند. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 نیز انجام وظیفه می‌کند. میدان دید این دوربین 120 درجه بوده و از لرزه‌گیر الکترونیکی بهره می‌برد. در ناچ Uشکل بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 تعبیه شده است. لازم به ذکر است، کمپانی سازنده لنزهای جداگانه‌ای را هم تدارک دیده که با سوار شدن روی دوربین اصلی حس عکاسی با یک دوربین حرفه‌ای را به کاربر می‌دهند. البته این لنزها جزو لوازم جانبی بوده و جداگانه به فروش می‌رسند.

یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی برای Sharp AQUOS sense8 در نظر گرفته شده که در مقایسه با باتری 4,570 میلی‌آمپر ساعتی در AQUOS sense7 افزایش قابل‌قبولی داشته است. به گفته شارپ، این ظرفیت به اندازه‌ای هست که بتوان با ذخیره کامل باتری تا 39 ساعت بی‌وقفه ویدئو تماشا کرد. همچنین، طبق ادعای شرکت سازنده، حتی پس از سه سال تا 90 درصد از ظرفیت باتری حفظ خواهد شد. اما نقطه ضعف بزرگ این باتری، پشتیبانی نکردن از شارژ سریع است، زیرا شارژ کامل آن 160 دقیقه زمان خواهد برد. در ضمن، از شارژ بی‌سیم نیز خبری نیست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_07.jpg

اسپیکر گوشی از استاندارد صوتی Hi-Res (معمولی و بی‌سیم) پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز روی دکمه پاور تعبیه شده و علاوه بر آن، می‌توان با قابلیت تشخیص چهره (حتی با داشتن ماسک) نیز گوشی را قفل‌گشایی کرد. سیستم‌عامل Sharp AQUOS sense8 اندروید 13 بوده و تا سه ورژن دیگر قابل ارتقاء خواهد بود. آپدیت‌های امنیتی نیز تا پنج سال برای صاحبان این دیوایس تضمین شده است. ناگفته نماند، اسمارت‌فون Sharp AQUOS sense8 یک گوشی دو سیم‌کارته نسل پنجمی بوده و از دیگر گزینه‌های ارتباطی آن می‌توان به وای-فای 5، بلوتوث 5.1، جک هدفون، پورت USB-C و NFC اشاره کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5110/introducing-sharp-aquos-sense8_08.jpg

گوشی هوشمند Sharp AQUOS sense8 به‌زودی در رنگ‌های آبی، سبز، مسی و مشکی وارد بازار ژاپن خواهد شد. در حال حاضر، برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در خارج از ژاپن در دستور کار شرکت قرار نداشته و به طور کلی شارپ هم علاقه چندانی به عرضه بین‌المللی اسمارت‌فون‌های خود ندارد. قیمت این محصول هنوز از سمت شرکت سازنده اعلام نشده، اما به گفته برخی کارشناسان، می‌توان حدس زد که قیمت زیر 400 دلار داشته باشد

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.