رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Motorola Edge (2023) – میان‌رده‌ای با Dimensity 7030 و باتری 4,400 میلی‌آمپر ساعتی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5119_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی موتورولا یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند به شمار می‌رود و در سال جاری میلادی با عرضه محصولاتی با طراحی‌های متفاوت خوش درخشیده است. این شرکت از یک سو گوشی بیزینسی ThinkPhone را با همکاری لنوو در نخستین روزهای 2023 معرفی کرده و از سوی دیگر دستگاه تاشوی +Motorola Razr را روانه بازار ایالات متحده ساخته است. مجموعه چینی که در ماه می امسال گوشی پرچم‌دار Motorola Edge+ (2023) را با Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر 165 هرتزی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی معرفی کرده بود، حالا از افزودن محصول تازه‌ای با نام Motorola Edge (2023) به سبد محصولات خود خبر داده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_01.jpg

Motorola Edge (2023) را می‌توان تلاش موتورولا برای ارائه یک محصول رده میانی پیشرفته دانست که طبیعتا مشخصات آن در مقایسه با نسخه Plus با افت مواجه شده است. این گوشی در عین حال در مقایسه با اسمارت‌فون‌های اخیرا معرفی‌شده بازار مانند Pixel 8، با قیمتی در حدود 100 دلار پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طراحی بخش رویی Motorola Edge (2023) به نسخه Plus شباهت دارد و در اینجا هم شاهد لبه‌های خمیده صفحه‌نمایش و دوربین پانچ‌شده در مرکز و بالای صفحه‌نمایش هستیم. فریم برجسته و مربعی‌شکل کناره سمت چپ و بالای پشت دستگاه هم در این مدل حضور دارد، با این تفاوت که به جای سه دوربین و یک فلش حالا دو دوربین و دو فلش LED جا خوش کرده‌اند. فریم Motorola Edge (2023) مانند نسخه Plus این گوشی از آلومینیوم سندبلاست‌شده ساخته شده و در پشت دستگاه پوششی از چرم گیاهی دیده می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_02.jpg

این گوشی با ضخامت 7.64 میلی‌متری یکی از باریک‌ترین نمونه‌ها در این رده قیمتی محسوب می‌شود و تنها در رنگ مشکی (Eclipse Black) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین برخی منابع از وزن 168 گرمی Motorola Edge (2023) خبر داده‌اند که در این صورت یکی از سبک‌‌ترین محصولات اندرویدی حال حاضر بازار محسوب می‌شود. ناگفته نماند که میان‌رده تازه موتورولا با استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار (با عمق و زمان مشخص) مقاومت دارد.

Motorola Edge (2023) از یک نمایشگر تمام‌صفحه 10 بیتی 6.6 اینچی با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز بهره می‌برد که با فناوری pOLED ساخته شده و از نمایش محتوای +HDR10 پشتیبانی می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل 360 هرتز است و حداکثر روشنایی نقطه‌ای آن به 1,200 نیت می‌رسد. حسگر اثر انگشت این گوشی زیر لایه نمایشگر قرار دارد و در حفره پانچ‌شده در مرکز و بالای نمایشگر یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_03.jpg

موتورولا تراشه 6 نانومتری Dimensity 7030 را برای امور پردازشی محصول تازه خود برگزیده است؛ پردازنده‌ای که در تعداد کمی از گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار مورد استفاده قرار گرفته و از میان آن‌ها می‌توان به Motorola Edge 40 Neo اشاره کرد. این چیپ‌ست به دو هسته 2.5 گیگاهرتزی A78 و شش هسته 2 گیگاهرتزی A55 مجهز شده و Mali-G610 پردازنده گرافیکی آن است. این گوشی تنها با یک پیکربندی حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_04.jpg

مجموعه دوربین دوگانه پشت دستگاه یک نمونه 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.5 اینچی و لنز f/1.4 را به عنوان دوربین اصلی در کنار یک ماژول اولترا واید 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای شامل می‌شود. دوربین اصلی گوشی به لرزه‌گیر نوری یا OIS مجهز است و انتظار می‌رود با گشودگی دیافراگم f/1.4 در محیط‌های با نور کم عملکرد خوبی داشته باشد. پیکسل‌های دوربین اصلی 1 میکرونی هستند و ابعاد آن‌ها با ترکیب چهار در یک به 2 میکرون در وضوح 12 مگاپیکسل می‌رسد. به علاوه، با استفاده از قابلیت Macro Vision می‌توان دوربین اولترا واید دستگاه را برای ثبت تصاویر ماکرو نیز به کار گرفت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_05.jpg

باتری 4,400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع موتورولا موسوم به TurboPower پشتیبانی می‌کند. توان شارژر دستگاه هم در وضعیت سیمی 68 وات و در حالت بی‌سیم 15 وات گزارش شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_06.jpg

Motorola Edge (2023) با سیستم‌عامل اندروید 13 ارائه می‌شود و شرکت سازنده متعهد به ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم‌افزاری برای این گوشی شده اما به مدت زمان آن اشاره‌ای نکرده است. اسپیکرهای استریو با تنظیم صدای Dolby Atmos، درگاه USB-C، پشتیبانی از ارتباطات نسل پنجم و Wi-Fi 6E را نیز باید به فهرست امکانات این گوشی اضافه کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5119/introducing-motorola-edge-2023-aka-motorola-edge-gen-4_07.jpg

این گوشی در ایالات متحده آمریکا 599.99 دلار قیمت‌گذاری و از روز سه‌شنبه 10 اکتبر (18 مهر) عرضه شده است؛ اما شرکت سازنده برای مدت محدودی (ظاهرا در روزهای 10 و 11 اکتبر به مناسبتPrime Big Deal Days آمازون) آن را 100 دلار پایین‌تر و با قیمت 499.99 دلار از طریق آمازون و وب‌سایت آمریکایی خود به فروش می‌رساند. کاربران کانادایی هم می‌توانند Motorola Edge (2023) را با قیمت 849.99 دلار کانادا (در حال حاضر 699.99 دلار کانادا) از طریق وب‌سایت کانادایی موتورولا خریداری کنند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.