رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Oppo A2x – پایین‌رده 5G اوپو با Dimensity 6020 و دوربین 13 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5120_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

اوپو در آخرین روز از ماه مارچ امسال از یک گوشی رده‌پایین با نام Oppo A1x پرده برداشت. حال که تقریبا شش ماه از آن زمان گذشته، اوپو تصمیم گرفته تا جانشینی برای آن تعیین کند. این کمپانی چینی روز سه‌شنبه 10 اکتبر 2023 (18 مهر 1402) از گوشی هوشمند Oppo A2x رونمایی کرد. این محصول جدید نسبت به مدل قبلی خود تغییرات چندان چشم‌گیری نداشته و در برخی موارد (مثل مجموعه دوربین) تنزل نیز پیدا کرده است. از جمله مهم‌ترین مشخصات Oppo A2x می‌توان به نمایشگر ال‌سی‌دی +HD، تراشه Dimensity 6020، دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات نسل پنجم اشاره کرد. در ادامه با معرفی کامل این اسمارت‌فون همراه ما باشید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_01.jpg

با رعایت جانب انصاف، باید اذعان کرد که طراحی Oppo A2x (حداقل در قسمت پشتی) یک سروگردن از هم‌رده‌های خود بالاتر است. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و ارغوانی به تولید می‌رسد. مدل مشکی، قاب ساده و ماتی دارد. اما قسمت پشتی در مدل ارغوانی دارای طرحی‌ زیباست که شرکت سازنده آن را به این شکل توصیف می‌کند: گل‌های اقاقیای بنفش در هوایی پر از شبنم یخ‌زده. مدل طلایی نیز یادآور تابش نور خورشید روی شن‌های ساحل است.

اسمارت‌فون Oppo A2x با درجه حفاظت IP54 می‌تواند حداقل در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاومت کند. همچنین، طبق ادعای شرکت سازنده، چهار گوشه فریم دستگاه به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که در هنگام افتادن روی سطح سخت مثل ضربه‌گیر عمل کرده و مانع شکسته شدن نمایشگر می‌شود. ناگفته نماند، Oppo A2x در اندازه‌های 163.8×75.1×8.12 میلی‌متر طراحی شده و وزن آن 185 گرم است. به این ترتیب با یک دیوایس نسبتا سبک سروکار داریم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_02.jpg

در جلوی دستگاه یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.56 اینچی به چشم می‌خورد که البته نباید انتظار یک نمایشگر تمام-صفحه را از آن داشته باشید. این نمایشگر رزولوشن چندان بالایی نداشته و وضوح آن +HD (معادل 720×1612 پیکسل) اعلام شده که تراکم پنل را به 269 پیکسل در اینچ می‌رساند. حداکثر روشنایی نقطه‌ای نمایشگر 720 نیت بوده و فناوری کاهش نور صفحه در 4,096 سطح در ساخت آن به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است، نرخ نمونه‌برداری تاچ این نمایشگر 180 هرتز بوده و صفحه نمایش می‌تواند در هر ثانیه تا 90 بار خود را به‌روزرسانی کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_03.jpg

کار پردازش در Oppo A2x به تراشه Dimensity 6020 سپرده شده است. این چیپ‌ست – که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده – دارای دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و پردازنده گرافیکی آن Mali-G57 است. اوپو برای حافظه رم دستگاه سه گزینه 6، 8 و 12 گیگابایتی (از نوع LPDDR4x) را در نظر گرفته و حافظه داخلی نیز به تناسب مدل 128 یا 256 گیگابایتی (از نوع UFS 2.2) بوده و قابل ارتقاست. به گفته شرکت سازنده، حافظه 256 گیگابایتی این گوشی توانایی ذخیره‌سازی 78,472 عکس را داراست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_04.jpg

درون ماژول براق پشت گوشی – که همرنگ بدنه طراحی شده – یک دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی دیده می‌شود. دوربین مذکور 13 مگاپیکسلی بوده و در پشت لنزی 5 مرحله‌ای با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار (با موتور فوکوس حلقه باز) بوده و از امکاناتی نظیر حالت شب، پانوراما، حالت حرفه‌ای، اسلوموشن، عکاسی تایم-لپس و برداشت عکس پرسنلی با کمک هوش مصنوعی بهره می‌برد. در ناچ قطره آب بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (f/2.2) تعبیه شده است. ناگفته نماند، هر دو دوربین می‌توانند ویدئوی 1080p را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_05.jpg

ظرفیت باتری Oppo A2x برابر با 5,000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با توجه به پشتیبانی از استاندارد شارژ 10 واتی، فاقد شارژ سریع است. حسگر اثر انگشت گوشی روی لبه آن بوده و احراز هویت از طریق تشخیص چهره نیز امکان‌پذیر است. جالب است بدانید، اسپیکر گوشی از لحاظ اندازه نسبت به مدل قبلی کوچک‌تر شده، اما طبق ادعای اوپو، میزان بلندی صدای آن تا 300 درصد افزایش داشته و از 85 دسی‌بل نیز فراتر می‌رود. گفتنی‌ست، Oppo A2x دیوایس بادوامی به حساب می‌آید زیرا به گفته اوپو، تست‌های زیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است: تست درآوردن و جا زدن کابل USB تا 20 هزار بار، تست فشار دکمه پاور تا 500 هزار بار، تست فشار نرم روی گوشی با وزنه 25 کیلویی تا هزار بار و تست استوانه چرخان تا 150 دور.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_06.jpg

سیستم‌عامل Oppo A2x اندروید 13 بوده و رابط کاربری اختصاصی ColorOS 13.1 در آن فعال است. Oppo A2x دو سیم‌کارت از نوع نانو پذیرفته و از ارتباطات نسل پنجم بهره می‌برد. وای-فای 5، بلوتوث 5.3، پورت USB-C، جک هدفون و موقعیت‌یابی ماهواره‌ای، سایر گزینه‌های ارتباطی این محصول را تشکیل می‌دهند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5120/introducing-oppo-a2x_07.jpg

عرضه گوشی هوشمند Oppo A2x از 14 اکتبر (22 مهر) در چین آغاز می‌شود. این دیوایس در پیکربندی 6GB/128GB به قیمت 1,099 یوان چین به فروش می‌رسد که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 150 دلار آمریکا. برای خرید مدل 8GB/256GB این گوشی نیز باید 1,399 یوان (191 دلار) هزینه کرد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.