رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی vivo Y200 – میان‌رده ویوو با نمایشگر امولد +FHD و تراشه Snapdragon 4 Gen 1

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5133_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

اواسط فوریه 2023 ویوو از میان‌رده‌ای با نام vivo Y100 برای بازار هند رونمایی کرد. حال که بیش از هشت ماه از آن زمان گذشته، این کمپانی چینی نسخه به‌روزرسانی‌شده این گوشی را نیز به دنیای اسمارت‌فون معرفی کرده است. ویوو روز دوشنبه 23 اکتبر 2023 (1 آبان 1402) از جدیدترین میان‌رده خود در سری Y تحت عنوان vivo Y200 پرده برداشت. از جمله برجسته‌ترین مشخصات این دیوایس می‌توان به نمایشگر امولد 6.67 اینچی، تراشه Snapdragon 4 Gen 1، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4,800 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات نسل پنجم اشاره کرد. گفتنی‌ست، مثل Y100، این گوشی جدید نیز برای عرضه در بازار هند تدارک دیده شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_01.jpg

گوشی هوشمند vivo Y200 دارای فریمی تخت از جنس پلاستیک بوده و قسمتی پشتی آن از شیشه است. این اسمارت‌فون در دو رنگ طلایی (Desert Gold) و سبز جنگلی (Jungle Green) به تولید می‌رسد. به گفته ویوو، طراحی مدل طلایی Classic Dune Pattern نام داشته و با افکت سایه روشن، از تلماسه‌های بیابان الهام گرفته شده است. این گوشی با داشتن درجه حفاظت IP54 تا حدی در برابر آب و گردوخاک مقاومت می‌کند. گفتنی‌ست، vivo Y200 ابعادی برابر با 7.69×74.85×162.35 میلی‌متر داشته و وزن آن به 190 گرم می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_02.jpg

نمایشگر گوشی از نوع AMOLED به قطر 6.67 اینچ است. رزولوشن صفحه +FHD (معادل 1080×2400 پیکسل) بوده و در هر ثانیه 120 بار به‌روزرسانی می‌شود. این نمایشگر 91.99 درصد از سطح رویی بدنه را تشکیل داده و طیف رنگی DCI-P3 را به طور 100 درصد پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی نقطه‌ای 800 نیتی، محافظت از چشم و پشتیبانی از +HDR10 سایر مشخصات این نمایشگر را تشکیل می‌دهند. ناگفته نماند، بر خلاف Y100 – که در بالای نمایشگر آن یک ناچ قطره آب به چشم می‌خورد – در Y200 شاهد حضور یک حفره در قسمت مرکزی هستیم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_03.jpg

چیپ‌ست Snapdragon 4 Gen 1 در قلب این گوشی هوشمند قرار گرفته است. این تراشه 6 نانومتری مشتمل بر دو هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و از گرافیک Adreno 619 بهره می‌برد. 8 گیگابایت RAM برای vivo Y200 در نظر گرفته شده که می‌توان آن را به طور مجازی تا 8 گیگابایت دیگر نیز افزایش داد. به تناسب مدل، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز به این گوشی اختصاص یافته که ظاهرا امکان ارتقاء آن فراهم نیست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_04.jpg

ماژول مستطیل‌شکل پشت گوشی میزبان دو دوربین و دو فلش ال‌ای‌دی است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و در پشت لنزی به گشودی دیافراگم f/1.79 جای گرفته است. لرزه‌گیر اپتیکال (OIS) از امتیازهای این دوربین به حساب می‌آید. سایر امکانات این دوربین عبارتند از حالت شب، پانوراما، حالت پرتره (از جمله پرتره به سبک عکس‌های ازدواج)، عکاسی تایم-لپس، اسلوموشن، تصویربرداری از اسناد، نوردهی دوگانه، ضبط ویدئو به صورت همزمان با دوربین‌های عقب و جلو، عکس زنده و فیلترهای متنوع. یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.4 نیز در پشت دستگاه به چشم می‌خورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_05.jpg

جالب است بدانید، علاوه بر یک فلش ال‌ای‌دی معمولی، یک فلش ال‌ای‌دی حلقوی موسوم به Smart Aura Light هم به کمک مجموعه دوربین این گوشی می‌آید. طبق ادعای شرکت سازنده، این فلش با تنظیم دمای رنگ در 38 سطح مختلف نقش چشمگیری در بهبود عکاسی خواهد داشت. همچنین، به گفته ویوو، این فلش حلقوی با تولید نور ملایم مانع از خستگی چشم شده و ضمن ایجاد فضایی شبیه به نورپردازی استودیویی، می‌تواند رنگ‌مایه پوست در عکس‌ها را بهبود ببخشد. ناگفته نماند، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز در جلوی گوشی تعبیه شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_06.jpg

یک باتری به ظرفیت 4,800 میلی‌آمپر ساعت vivo Y200 را تغذیه می‌کند. این باتری به استاندارد شارژ 44 واتی مجهز بوده و به گفته برخی منابع، در عرض 28 دقیقه ذخیره باتری آن از 1 به 50 درصد می‌رسد. شرکت سازنده در معرفی باتری گوشی به قابلیتی موسوم به Smart Charging Engine نیز اشاره کرده که می‌تواند بر مبنای خاموش یا روشن بودن صفحه و یا اینکه کاربر در حال شارژ از گوشی استفاده می‌کند یا خیر، بهترین استراتژی شارژ را تعیین کند. گفتنی‌ست، حسگر اثر انگشت گوشی درون نمایشگر آن بوده و اسپیکر گوشی از صدای Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5133/introducing-vivo-y200_07.jpg

سیستم‌عامل گوشی هوشمند vivo Y200 اندروید 13 بوده و رابط کاربری اختصاصی Funtouch OS 13 در آن فعال است. اسمارت‌فون vivo Y200 دو سیم‌کارت از نوع نانو پذیرفته و همان طور که گفته شد، از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند. بلوتوث 5.1، پورت USB-C و موقعیت‌یابی ماهواره‌ای سایر گزینه‌های ارتباطی این دیوایس را تشکیل می‌دهند.

فروش گوشی هوشمند vivo Y200 از طریق فروشگاه رسمی آنلاین ویوو و همچنین سایت آمازون در هند آغاز شده است. مدل 128 گیگابایتی این محصول 21,999 روپیه هند قیمت دارد که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 264 دلار آمریکا. ورژن 256 گیگابایتی این گوشی نیز 23,999 روپیه (288 دلار) قیمت‌گذاری شده است. بد نیست بدانید، این گوشی می‌تواند رقیب خوبی برای OnePlus Nord CE 3 Lite 5G، گلکسی M34 و یا Redmi Note 12 5G باشد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.