رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

آشنایی با Galaxy M44 – میان‌رده سامسونگ با Snapdragon 888!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5160_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی سامسونگ الکترونیکس به تازگی به طور رسمی اسمارت‌فون Galaxy M44 را برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. البته این گوشی در فروشگاه آنلاین شرکت با نام Galaxy Jump 3 معرفی شده، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک تحت عنوان Galaxy M44 وارد بازارهای بین‌المللی شود. مهم‌ترین ویژگی این گوشی میان‌رده به حضور احتمالی تراشه Snapdragon 888 باز می‌گردد که اگر چه چیپ‌ستی قدیمی و مربوط به اواخر سال 2020 به شمار می‌رود، اما هدف از معرفی آن استفاده در محصولات پیشرفته و پرچم‌دار بوده است. محصول تازه سامسونگ از نظر ظاهری و زبان طراحی به Galaxy M34 5G شباهت دارد که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5160/introducing-samsung-galaxy-m44-5g_01.jpg

طراحی و شکل ظاهری گوشی تازه همانی است که از یک اسمار‌فون میان‌رده سامسونگ در اواخر سال 2023 میلادی انتظار می‌رود. حضور سه لنز گرد و برجسته به صورت عمودی به همراه یک فلش LED در بدنه پشتی، بریدگی Vشکل بالای صفحه‌نمایش در بخش رویی و حاشیه پایینی نسبتا ضخیم از جمله مشخصات طراحی Galaxy M44 به حساب می‌آید. این گوشی در اندازه‌های 167.7x78x9.1 میلی‌متر و رنگ‌های سفید و مشکی طراحی شده و با 216 گرم وزن، سنگین به نظر می‌رسد.

صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 6.58 اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس معادل 2408x1080 پیکسل است که نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی را ارائه می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5160/introducing-samsung-galaxy-m44-5g_02.jpg

اگر چه سامسونگ در صفحه‌ مشخصات دستگاه اشاره‌ای به نام پردازنده نکرده است، اما علاوه بر گزارش منابع خبری مبنی بر حضور چیپ‌ست Snapdragon 888 در Galaxy M44، مشخصات تراشه مذکور شامل 8 هسته با فرکانس‌های 2.84، 2.4 و 1.8 گیگاهرتز، حدس استفاده از این پلتفرم موبایلی کوالکام را تقویت می‌کند. Snapdragon 888 با لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده و در زمان خود نخستین پلتفرم مجهز به پردازنده کاستوم Cortex-X1 محسوب می‌شد. اگر چه حالا نزدیک به سه سال از عمر این پروسسور می‌گذرد، اما نباید از یاد برد که SD 888 پیشرفته‌ترین تراشه زمان خود بوده و در نتیجه می‌توان از Galaxy M44 انتظاری فراتر از یک محصول رده میانی داشت. رم و حافظه داخلی گوشی در یک پیکربندی 6GB/128GB ارائه می‌شود و فضای ذخیره‌سازی قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت دیگر را از طریق اسلات میکرو اس‌دی داراست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5160/introducing-samsung-galaxy-m44-5g_03.jpg

دوربین‌های بخش پشتی دستگاه یک نمونه 50 مگاپیکسلی با f/1.8 را به عنوان دوربین اصلی در کنار دو نمونه 2 مگاپیکسلی با f/2.4 شامل می‌شود. دوربین سلفی قرارگرفته در بریدگی بالای صفحه‌نمایش هم یک ماژول 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافرگم f/2.0 است. دوربین اصلی این گوشی به گواه صفحه مشخصات از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ثبت کند.

Galaxy M44 به یک باتری غیر قابل تعویض 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که به گفته شرکت سازنده، می‌تواند با فعال بودن 4G LTE تا 40 ساعت برای مکالمه دوام داشته باشد.

این گوشی تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به وای‌فای a/b/g/n/ac/ax و بلوتوث 5.2 مجهز شده است. همچنین کاربران می‌توانند از سامانه‌های Beidou ،GLONASS ،GPS و Galileo به منظور مسیریابی در این گوشی استفاده کنند.

سامسونگ در خصوص قیمت و زمان ارائه محصول جدید خود هنوز خبری منتشر نکرده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.