رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Honor X8b – میان‌رده نسل چهارمی آنر با اسنپ‌دراگون 680 و دوربین 108 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5205_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند آنر روز یکشنبه 17 دسامبر 2023 (26 آذر 1402) از جدیدترین گوشی خود در سری X رونمایی کرد. این اسمارت‌فون Honor X8b نام داشته و نسخه تقویت‌شده Honor X8 (عرضه‌شده در ماه مارچ سال 2022) به حساب می‌آید. Honor X8b را می‌توان یک میان‌رده با مشخصات قابل‌قبول توصیف کرد که مهم‌ترین آنها عبارتند از نمایشگر امولد +FHD، چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 680، تا 512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 108 مگاپیکسلی، باتری 4,500 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات 4G. در حال حاضر، این محصول در بازارهای مالزی و عربستان عرضه خواهد شد. در ادامه، جزییات بیشتری از مشخصات و امکانات Honor X8b را با هم مرور می‌کنیم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_01.jpg

گوشی هوشمند Honor X8b طراحی زیبایی داشته که با توجه به رده قیمتی آن، کاربر را راضی خواهد کرد. لبه‌های تخت، حاشیه‌های نسبتا کم، ماژول دوربین به شکل squircle (شکلی بین دایره و مربع) و یک حفره قرصی‌شکل در بلای نمایشگر، از جمله مواردی‌ست که در نگاه اول جلب توجه می‌کند. این محصول در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز به تولید می‌رسد. در رنگ‌بندی سبز شاهد بافت چرمی (با طرحی موسوم به lychee-skin) هستیم که از پوست میوه‌ای به نام سرخالو الهام گرفته است. طبق ادعای شرکت سازنده، در گوشه‌های Honor X8b از آلیاژ قوی استفاده شده و این گوشی با دریافت تأییدیه 5 ستاره از SGS سوییس در برابر رها شدن روی سطح مقاومت می‌کند. ناگفته نماند، این محصول در ابعاد 6.78×74.55×161.05 میلی‌متر طراحی شده و 166 گرم وزن دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_02.jpg

نمایشگر بزرگی به قطر 6.7 اینچ و نسبت تصویر 20.1:9 در جلوی گوشی دیده می‌شود. این نمایشگر از نوع AMOLED بوده که در مقایسه با پنل LCD در Honor X8 پیشرفت کرده است. رزولوشن نمایشگر +FHD (معادل 1080×2412 پیکسل) بوده و 93.7 درصد از سطح رویی بدنه را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل در حالت پیش‌فرض 1,200 نیت بوده و حداکثر روشنایی نقطه‌ای آن به 2,000 نیت بالغ می‌شود. این نمایشگر به قابلیت کاهش نور صفحه PWM با فرکانس 3,240 هرتز مجهز بوده و موفق به اخذ تأییدیه نمایشگر بدون پرش (flicker free) از TÜV Rheinland شده است. گفتنی‌ست، طبق ادعای آنر، در ساخت این نمایشگر از موادی استفاده شده که در برابر لکه‌های عرق و چربی مقاوم است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_03.jpg

تراشه نسبتا قدیمی Snapdragon 680 از سوی آنر برای ساخت این گوشی در نظر گرفته شده است. این چیپ‌ست 6 نانومتری شامل چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A73 و چهار هسته 1.9 گیگاهرتزی Cortex-A53 بوده و پردازش گرافیکی آن بر عهده Adreno 610 است. مقدار حافظه رم دستگاه 8 گیگابایت است. این حافظه تا 8 گیگابایت دیگر (به شکل مجازی) قابل ارتقاء بوده که در نتیجه آن تا 30 اپلیکیشن می‌توانند در پس‌زمینه فعال باشند. برای حافظه داخلی گوشی نیز گزینه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند، شرکت سازنده درباره امکان ارتقاء حافظه داخلی حرفی به میان نیاورده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_04.jpg

در ماژول پشت گوشی، سه لنز دوربین به همراه یک فلش LED به چشم می‌خورد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.75 است. از جمله مهم‌ترین امکانات این دوربین می‌توان به زوم دیجیتال 8 برابری، حالت شب، اسلوموشن، حالت پرتره، عکاسی تایم-لپس، حالت حرفه‌ای، HDR، واترمارک، ضبط ویدئوی همزمان با دوربین‌های عقب و جلو، اسکن اسناد و برداشت با لبخند اشاره کرد. دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی (f/2.2) و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی (f/2.4) از دیگر اعضای این مجموعه به شمار می‌روند. در حفره قرصی-شکل بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.1 دیده می‌شود. یکی از امتیازهای دوربین جلو، وجود فلش اختصاصی درون حفره است. گفتنی‌ست، هر دو دوربین اصلی و سلفی توان فیلم‌برداری 1080p دارند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_05.jpg

یک باتری به ظرفیت 4,500 میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز Honor X8b را تأمین می‌کند. درباره جزییات مربوط به این باتری اطلاعات زیادی در دست نیست، جز اینکه می‌دانیم از استاندارد شارژ 35 واتی پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار گرفته است. لازم به ذکر است، به گفته شرکت سازنده، این گوشی تست‌های متعددی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، از جمله تست فشار دکمه پاور تا 200 هزار بار، تست دوام تاچ نمایشگر تا 800 هزار بار، تست حسگر اثر انگشت تا 200 هزار بار و تست تحمل وزنه تا 70 کیلوگرم.

سیستم‌عامل دستگاه اندروید 13 بوده و منوی داخلی آن بر مبنای رابط کاربری اختصاصی MagicOS 7.2 توسعه یافته است. جالب است بدانید، به لطف قابلیتی موسوم به Magic Capsule، برخی از مهم‌ترین نوتیفیکیشن‌های گوشی حول حفره قرصی‌شکل بالای نمایشگر به نمایش درمی‌آیند. گوشی هوشمند Honor X8b دو سیم‌کارت از نوع نانو می‌پذیرد، اما فاقد ارتباطات نسل پنجم بوده و یک گوشی 4G به حساب می‌آید. از دیگر گزینه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به وای-فای دو فرکانسی، بلوتوث 5.0، پورت USB-C، موقعیت‌یابی ماهواره‌ای و موقعیت‌یابی با وای-فای اشاره کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5205/introducing-honor-x8b_06.jpg

همان طور که قبلا گفته شد، گوشی هوشمند Honor X8b در ابتدا وارد بازارهای مالزی و عربستان سعودی خواهد شد. ورژن 512 گیگابایتی این گوشی در مالزی 999 رینگیت مالزی قیمت دارد که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 213 دلار آمریکا. همین ورژن در عربستان به قیمت 799 ریال سعودی به فروش می‌رسد که باز هم معادل 213 دلار آمریکا خواهد بود.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.