رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تاریخ ایردراپ ژوپیتر روی شبکه سولانا تأیید شد؛ شرایط دریافت ایردراپ

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تیم ژوپیتر (Jupiter) قرار است به‌زودی ایردراپ بزرگی را بین کاربران خود توزیع کند و کسانی که حتی یک بار در این پلتفرم معامله انجام داده باشند واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند.

به گزارش کوین دسک، میو (Meow)، بنیان‌گذار ناشناس پلتفرم ژوپیتر (Jupiter) که یک تجمیع‌کننده صرافی‌های غیرمتمرکز در بلاکچین سولانا است، روز گذشته اعلام کرد تیم این پروژه قصد دارد در پایان ماه ژانویه (اوایل بهمن) توکن بومی خود را راه‌اندازی و در قالب ایردراپ بین کاربرانش توزیع کند.

کار اصلی پلتفرم ژوپیتر پیداکردن بهترین نرخ معامله بین صرافی‌های غیرمتمرکز متعدد است و امکانات معاملاتی خاص و متنوع آن نظر کاربران زیادی را در اکوسیستم سولانا به این تجمیع‌کننده جلب کرده است.

در طول ماه دسابمر (آذر) عواملی مثل ایردراپ پروتکل سهام‌گذاری جیتو (Jito) و رشد بیشتر از حد انتظار قیمت SOL باعث شد حجم فعالیت‌ها در بخش امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) این شبکه افزایش یابد. اکنون و با تأیید ایردراپ ژوپیتر، فرصتی فراهم شده است تا ثبات رشد دیوانه‌وار سولانا را مورد سنجش قرار داد.

میو درباره ایردراپ توکن JUP در صفحه X خود توضیح داده است که پروژه آنها تا قبل از این برای ترافیک سنگین و کشف بی‌نقص قیمت بهینه‌سازی نشده بود، اما این ایردراپ می‌تواند آزمایشی برای سنجش كرفیت این پلتفرم در شرایطی مثل یک توزیع توکن جدی باشد و خیال توسعه‌دهندگان ژوپیتر را از بابت ارائه خدمات بدون مشکل به تمام کاربران راحت کند.

همچنین بخوانید: دلایل جهش قیمت سولانا طی هفته‌های گذشته

طبق اعلام تیم ژوپیتر، تمام کاربران این پلتفرم فارغ از تاریخچه معاملاتی خود واجد شرایط دریافت حداقل ۲۰۰ توکن JUP هستند و آن دسته از آدرس‌هایی که حداقل ۱۰ دلار حجم معامله در نسخه اول ژوپیتر یا ۱۰ تراکنش پیش از مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) داشته باشند، ۵۰۰ توکن اضافه دریافت خواهند کرد. علاوه‌بر این دو مورد، حجم معاملات و تداوم فعالیت در پلتفرم نیز روی افزایش دریافتی نهایی هر آدرس تأثیر دارد. کاربرانی که با ژوپیتل تعامل داشته‌اند می‌توانند میزان توکن دریافتی خود را از آدرس airdrop.jup.ag بررسی کند.

نزدیک به یک میلیون کیف پول در شبکه سولانا واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند. قرار است ۴۰درصد از عرضه کل ۱۰میلیارد واحدی توکن JUP طی چند مرحله بین کاربران این پروژه توزیع شود که البته تنها ۱۰درصد آن به این مرحله از ایردراپ ژوپیتر اختصاص می‌گیرد و مابقی طی ۳ مرحله بعدی توزیع خواهد شد.

The post تاریخ ایردراپ ژوپیتر روی شبکه سولانا تأیید شد؛ شرایط دریافت ایردراپ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.