رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

توکن‌های BEP-2 و BEP-20 شبکه بایننس ادغام می‌شوند؛ کاربران چه کنند؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

توسعه‌دهندگان اکوسیستم بی‌ان‌بی اسمارت چین (BNB Smart Chain) بایننس قصد دارند شبکه‌های دوگانه و مجزای بی‌ان‌بی بیکن چین (BEP-2) و بی‌ان‌بی اسمارت چین (BEP-20) را ادغام و از نظر ساختاری به یک شبکه واحد تبدیل کنند. بنابراین لازم است کاربران تا قبل از ادغام دو شبکه توکن‌‌های BEP-2 خود را منتقل کنند.

به گزارش کوین تلگراف، بر اساس اطلاعیه روز گذشته این تیم، به کاربران اکیداً توصیه می‌شود اگر توکن BEP-2 یا BEP-8 در اختیار دارند، آن را به شبکه BEP-20 انتقال دهند. این انتقال می‌تواند از طریق صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز، کیف پول BNB Chain Wallet و همین طور سایر کیف پول‌های غیرامانی انجام شود. مهلت آزمایشی (قابل‌تغییر) برای انجام این کار نیز تا آوریل ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) تعیین شده است.

کاربرانی که تا مهلت مقرر اقدام به جابه‌جایی توکن‌های BEP-2 خود نکنند، بعد از این تاریخ قادر خواهند بود با استفاده از یک روش قدیمی این کار را انجام دهند که طبق اعلام تیم شبکه بایننس، جزئیات مربوط به آن در آینده و بعد از ادغام دو شبکه منتشر خواهد شد. با وجود این، روش قدیمی موردبحث محدودیت‌هایی دارد و به همین خاطر مجدداً از کاربران خواسته شده است تا در اولین فرصت اقدام به جابه‌جایی دارایی‌های خود کنند.

ضمن اینکه کاربران باید از طریق اکسپلورر بی‌ان‌بی بیکن چین انتقال‌پذیربودن توکن‌های BEP-۲ و BEP-۸ خود را بررسی کنند. توکن‌هایی که فاقد BSC Contract address باشند امکان جابه‌جایی بین دو شبکه را ندارند و اگر این امکان توسط عرضه‌کنندگان توکن تا قبل از ادغام دو شبکه فراهم نشود، به از دست رفتن این دارایی‌ها منجر خواهد شد. البته تبدیل این توکن‌های غیرقابل انتقال به یک توکن BEP-2 قابل‌انتقال به BEP-20 (مثل BNB) نیز در شرایط ضروری جزو گزینه‌های کاربران است.

آدرس کانترکت BSC که نشان می‌دهد یک توکن قابل‌انتقال به شبکه BEP-20 است.

بایننس شبکه اصلی خود را با نام بایننس چین (Binance Chain) و در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کرد که در واقع همان بلاکچین میزبان توکن‌‌های BEP-2 است. بعدها و با راه‌اندازی شبکه بایننس اسمارت چین با استاندارد توکن BEP-20 که مثل اتریوم از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کرد، شبکه قدیمی رفته‌رفته از رده خارج شد.

توسعه‌دهندگان شبکه بایننس می‌گویند شبکه قدیمی به یک سربار تبدیل شده است. آنها معتقدند ساختار مجزای کنونی روند توسعه را در این اکوسیستم کند می‌کند و لزوم انتقال مداوم بین دو شبکه، BNB را در معرض تهدید‌هایی امنیتی قرار می‌دهد.

The post توکن‌های BEP-2 و BEP-20 شبکه بایننس ادغام می‌شوند؛ کاربران چه کنند؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.