رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بهترین کیف پول‌های پولکادات کدام‌ها هستند؟ ۹ بهترین کیف پول DOT

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پولکادات (Polkadot) از‌جمله ارزهای دیجیتالی است که در سال ۲۰۲۱ تأثیر به‌سزایی در بازار از خود به جا گذاشت و از لحاظ ارزش بازار در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفت. روندی که این پروژه طی کرده است، نشان می‌دهد که قرار نیست به این زودی جایگاه خود را از دست بدهد. به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران آن را به سبد دارایی‌های خود اضافه کنند و انواع مختلفی از کیف پول پولکادات ایجاد شود.

حال یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از کاربران وجود دارد، نحوه ذخیره و نگهداری این ارز دیجیتال است. بدون شک برای ذخیره توکن دات (DOT) به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز داریم. در مقاله پیش رو بیشتر درباره این موضوع توضیح می‌دهیم تا درنهایت با بهترین کیف‌پول‌های پولکادات آشنا شوید.

بهترین کیف پول‌های پولکادات و ارز دیجیتال DOT

تعداد کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال DOT پشتیبانی می‌کنند زیاد است. وب‌سایت ارزدیجیتال در بین همه آن‌ها ۹ مورد از بهترین کیف پول‌های پولکادات را انتخاب کرده که در ادامه آن‌ها را معرفی و بررسی می‌کنیم:

  • کیف پول اکسودوس (Exodus)
  • کیف پول پولکا والت (Polkawallet)
  • کیف پول تراست والت (Trust Wallet)
  • کیف پول بیت تو می (Bit2Me)
  • کیف پول اتمیک (Atomic)
  • کیف پول گواردا (Guarda)
  • کیف پول تالیسمان (Talisman)
  • کیف پول اینفینیتی (Infinity)
  • کیف پول مث والت (Math Wallet)

کیف پول اکسودوس (Exodus)

به‌عنوان اولین کیف پول پولکادات، اکسودس را معرفی می‌کنیم که وجود رابط کاربری جذاب و قابلیت‌های منحصربه‌فرد، موجب محبوبیت آن شده است. این کیف پول علاوه‌بر پولکادات، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال (بیش از ۲۶۰ توکن) را پشتیبانی می‌کند. بیت‌ کوین، لایت‌ کوین، اتریوم و دش، نمونه‌هایی از ارزهای بسیار مهم پشتیبانی‌شده توسط آن هستند. 

ازجمله ویژگی‌های جذاب اکسودوس، قابلیت انجام مبادلات درون‌برنامه‌ای است؛ به این صورت که می‌توانید به‌طور مستقیم دارایی‌های خود را از طریق کیف پول خرید و فروش کنید. یکی دیگر از جذابیت‌های اکسودوس، پشتیبانی از NFT‌ها و امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) است. برنامه این کیف پول در ویندوز، MacOS، اندروید، IOS و مرورگرهای (Brave) و کروم قابل استفاده است.

لینک دانلود کیف پول اکسودوس: exodus.com/download

کیف پول پولکا والت (Polkawallet)

پولکا والت یکی از بهترین کیف پول‌های پولکادات است. انتخابی عالی برای افرادی که به‌طور خاص بر ارز دیجیتال پولکادات تمرکز دارند. این کیف پول تمام شبکه را تحت پوشش قرار می‌دهد و با استفاده از آن، دارایی‌های خود را به آسانی مدیریت می‌کنید. ازجمله مزیت‌های پولکا والت می‌توان به بهره‌مندی از امضای آفلاین برای امنیت بیشتر، انتقال دارایی از طریق QR کد و تحلیل‌ درون زنجیره‌ای اشاره کرد. 

با استفاده از پولکا والت می‌توانید در تصمیمات مربوط به شبکه مشارکت داشته باشید و درباره آن‌ها رأی و نظر دهید. حتی اگر پیشنهادی در این رابطه دارید، فضا کاملا برای ارائه آن فراهم است. با این اوصاف اگر برای سیستم عامل‌های iOS یا اندروید خود به دنبال کیف پولی برای مدیریت توکن DOT هستید،‌ یکی از بهترین گزینه های پیش رو، پولکا ولت است.

 لینک دانلود پولکا والت: polkawallet.io

کیف پول تراست‌ والت (Trust Wallet)

زمانی که از کیف پول‌‌های ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، تراست والت یکی از گزینه‌هایی است که در صدر جدول قرار می‌گیرد. با کیف پولی چندزنجیره‌ای روبه‌رو هستیم که توکن DOT را به بهترین شکل ممکن نگه‌داری می‌کند. با استفاده از تراست ولت به صرافی و برنامه‌های غیرمتمرکز نیز دسترسی دارید و از‌آنجایی‌که توسط بایننس (یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان) پشتیبانی می‌شود،‌ با اطمینان خاطر بیشتری می‌توان به آن اعتماد کرد. این مزیت باعث می‌شود که به‌راحتی این توکن را با توکن‌های دیگر مبادله کنید. 

لازم به ذکر است که این کیف پول علاوه بر پولکادات از ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، ریپل، استلار و لایت کوین پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید که در دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز کاوش کنید و در عین حال فضایی امن برای نگه‌داری توکن‌های خود در اختیار داشته باشید، تراست والت گزینه بسیار مناسبی است. 

کیف پول تراست ولت در نسخه‌های موبایل و دسکتاپ قابل دانلود است و توصیه می‌کنیم که نسخه مورد نظرتان را به طور مستقیم از طریق سایت رسمی تراست ولت دانلود کنید. 

لینک دانلود تراست والت: trustwallet.io/download

کیف پول بیت تو می (Bit2Me)

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های پولکادات،‌ بیت تو می بوده که امکان دسترسی به بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال را فراهم کرده است. نکته قابل‌توجه، پشتیبانی بسیار قوی آن است که به صورت ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته در قالب ایمیل، چت و تماس انجام می‌شود. یکی‌دیگر از نکات برجسته این کیف پول، امکان انجام پرداخت‌های خرد و تسویه فوری جهانی،‌ علاوه بر انجام معاملات معمولی است. 

از طرف دیگر Bit2Me‌ برای واریز و دریافت وجه، راه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است که خود نقطه قوت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. 

این کیف پول نیز علاوه بر توکن DOT از ارزهای دیگری مانند لایت کوین، بیت کوین، ریپل و اتریوم پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر سبد دارایی متنوعی دارید، بیت تو می انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. از طرف دیگر حجم بسیار بالایی از دارایی‌ها به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و این موضوع، امنیت بالای آن را نشان می‌دهد. 

کیف پول پیش رو در نسخه‌های اندروید و IOS در دسترس کاربران قرار دارد. نکته جذاب این است که با ورود به سایت رسمی Bit2Me‌، تنها با اسکن QR کد، می‌توانید برنامه کیف پول را دانلود کنید و از مزیت‌های متنوع آن بهره‌مند شوید.

لینک دانلود کیف پول بیت تو می: bit۲me.com/suite/app

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

اگر تا‌به‌حال برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود به دنبال کیف پول بوده باشید، قطعا با اتمیک ولت آشنایی دارید. چرا‌که با پشتیبانی از تعداد بالایی از توکن‌ها، به کیف پول بسیار محبوب و مورد اعتمادی تبدیل شده است. رابط کاربری آن بسیار ساده و جذاب بوده و با وجود صرافی داخل برنامه‌ای، می‌توانید معاملات خود را بسیار سریع انجام دهید. 

اتمیک ولت بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و طرح کش بک (بازپرداخت وجه) را بر بیش از ۱۰۰ توکن پیاده کرده است. با وجود این طرح می‌توانید به سودهای بالاتری دست پیدا کنید. 

کیف پول پیش رو از نوع غیر‌حضانتی بوده و یکی از نکات مثبت آن، عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام است. برنامه اتمیک ولت در نسخه‌های ویندوز، مک، لینوکس و iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است. سایت اصلی آن، بهترین مرجع برای دانلود برنامه محسوب می‌شود. 

لینک دانلود اتمیک والت: atomicwallet.io/downloads

کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

گواردا نوعی کیف پول چندزنجیره‌ای است که با استفاده از کلیدهای خصوصی کاربر، امنیت لازم را فراهم می‌کند. پولکادات تنها نمونه‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط این کیف پول است. نکته جذاب در رابطه با کیف پول گواردا این است که علاوه بر خرید، فروش و انجام معاملات رایج، دارای وام دهی ارز دیجیتال است و توکن DOT را به عنوان وثیقه می‌پذیرد. 

با این اوصاف اگر ارزهای متنوعی در سبد دارایی‌های شما قرار دارد، گواردا انتخاب بسیار خوب و مطمئنی محسوب می‌شود. خوشبختانه کیف پول پولکادات تمام پلتفرم‌های اصلی مانند وب، ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS را مورد پشتیبانی قرار داده است.

لینک دانلود کیف پول گواردا: guarda.com

کیف پول تالیسمان (Talisman)

یکی دیگر از بهترین کیف‌ پول‌های چند زنجیره‌ای که می‌توانید برای ذخیره و نگهداری ارز DOT در نظر بگیرید، تالیسمان است. کیف پول غیرحضانتی پیش رو بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. همچنین با کیف پول سخت‌افزاری لجر ترکیب شده است تا بهترین‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. 

کیف پول تالیسمان برای اکثر مرورگرها ازجمله کروم، اج و فایرفاکس در دسترس قرار دارد. توصیه می‌کنیم که از طریق سایت رسمی کیف پول تالیسمان، نسخه مورد نظرتان را دانلود کنید. 

لینک دانلود کیف پول تالیسمان: talisman.xyz/wallet

کیف پول اینفینیتی (Infinity Wallet)

برای نگهداری و ذخیره توکن DOT، گزینه‌ دیگری که در اختیار دارید، کیف پول اینفینیتی است. کیف پول پیش رو نیز از نوع چند زنجیره‌ای بوده و با استفاده از آن می‌توانید انواع معاملات را انجام دهید. نظارت بر پورتفولیو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول محسوب می‌شود که با استفاده از آن امکان نظارت بر کل دارایی‌ها فراهم می‌گردد. 

اگر به‌دنبال کیف پولی برای انجام معاملات با توکن‌های غیر‌مثلی و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز هستید، اینفینیتی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. 

لینوکس، ویندوز و MacOS ازجمله سیستم‌‌عامل‌های پشتیبانی شده توسط اینفینیتی هستند و به زودی از اندروید و IOS نیز پشتیبانی خواهد شد.

لینک دانلود کیف پول اینفینیتی: infinitywallet.io/download

کیف پول مث والت (Mathwallet)

از میان بهترین کیف پول‌های پولکادات ،مث والت گزینه مناسب دیگر برای افرادی است که به‌دنبال کیف‌ پول پولکاداتِ تحت وب و موبایل هستند. این کیف پول با پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های اندروید و IOS این امکان را به شما می‌دهد تا در هر‌جایی که هستید، به‌سادگی بتوانید دارایی‌های خود را مدیریت کنید. کیف پول پیش رو، بیش از ۶۵ شبکه بلاک‌ چین را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به معاملات انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال بپردازید. درواقع پولکادات، تنها یکی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط مث والت است و ارز‌های دیگری مانند بیت کوین، اتریوم و کازماس نیز در اختیارتان قرار دارد. 

از طرف دیگر، مث والت از برنامه‌های غیرمتمرکز متعددی پشتیبانی می‌کند و به‌سادگی می‌توانید به پروژه مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که بخش دیگری به نام «Math News» وجود دارد که جدیدترین اخبار مربوط به حوزه ارز دیجیتال را در اختیارتان قرار می‌دهد. با ورود به سایت رسمی مث والت می‌توانید نسخه‌های اندروید و آیفون این ارز دیجیتال را دانلود کنید.

لینک دانلود مث والت: /mathwallet.org/en-us

نگاهی مختصر به پولکادات و بهترین کیف پول‌های DOT

حال که با بهترین کیف پول‌های پولکادات آشنا شدیم، بد نیست نگاهی هم به ماهیت این شبکه داشته باشیم. طراحی پروتکل پولکادات به‌گونه‌ای است که به بلاک‌ چین‌های مختلف امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را می‌دهد. این فرایند به‌گونه‌ای انجام می‌شود که داده‌ها بدون هیچ واسطه‌ای بین یکدیگر جریان پیدا می‌کنند. 

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این شبکه، استفاده از پاراچین‌ها (Parachains) است. این موضوع به مقیاس‌پذیری بیشتر و افزایش سرعت شبکه کمک می‌کند. به این صورت که وظیفه پردازش بخشی از اطلاعات، از شبکه اصلی بلاک‌ چین برداشته می‌شود. 

توکن اصلی شبکه پولکادات، دات (DOT) نام داشته و دو وظیفه اصلی را در شبکه برعهده دارد:

  • استفاده به‌عنوان توکن حاکمیتی برای مشارکت در تصمیمات شبکه
  • سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در صرافی‌های ارز دیجیتال

به این ترتیب اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را دارید، بهتر است به‌دنبال کیف پولی امن برای نگهداری از کوین‌های خود باشید.

چگونه بهترین کیف پول‌های پولکادات را انتخاب کنیم؟ معیارهای انتخای بهترین کیف پول DOT

هنگام انتخاب کیف پول پولکادات، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان قرار می‌گیرند و اگر مبتدی باشید، ممکن است برای انتخاب کمی سردرگم شوید. با این حال با در نظر گرفتن موارد زیر، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

  • کیف پول حضانتی یا غیر‌حضانتی: به‌عنوان یکی از بخش‌های فرایند انتخاب کیف پول پولکادات، باید انتخاب کنید که خودتان قصد مدیریت کلیدهای خصوصی‌تان را دارید یا ترجیح می‌دهید که این کار توسط ارائه دهنده کیف پول انجام شود. 
  • کیف پول‌های چندزنجیره‌ای: برای نگهداری از اکثر ارزهای دیجیتال می‌توانید از کیف‌ پول‌های چند زنجیره‌ای استفاده کنید. با این حال، ممکن است برخی ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد پولکادات را از دست بدهید. به‌طور کلی اگر سبد دارایی‌تان متنوع است و قصد استفاده از پروتکل‌های DOT را دارید، این نوع کیف‌ پول‌ها گزینه مناسبی هستند. 
  • دسترسی به پلتفرم کیف‌ پول: یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب کیف پول پولکادات باید در نظر داشته باشید، نحوه دسترسی به آن است. باید توجه داشت که در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، باید به‌طور دائم دارایی‌های خود را تحت نظر داشته باشید. در همین راستا می‌توانید از کیف‌پول‌هایی استفاده کنید که برنامه آن‌ها روی دسکتاپ و گوشی نصب می‌شود.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال پولکادات در میان بسیاری از کاربران محبوبیت بالایی دارد و به همین خاطر کیف پول‌های متعددی برای آن ایجاد شده‌اند. تا اینجا با بهترین گزینه‌های موجود آشنا شدیم. با این حال انتخاب نهایی، بستگی به نیازها و اولویت‌های شما دارد.

خوشبختانه تنوع کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به گونه‌ای است که می‌توانید به‌سادگی گزینه مناسب خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. هنگام انتخاب کیف پول پولکادات، امنیت آن را به خوبی در نظر بگیرید تا دارایی‌هایتان در معرض ریسک قرار نگیرند.

The post بهترین کیف پول‌های پولکادات کدام‌ها هستند؟ ۹ بهترین کیف پول DOT appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.