رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Redmi A3 – اسمارت‌فون اقتصادی ردمی با تراشه Helio G36 و پوشش گوریلا گلس 3

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5285_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند ردمی (زیرمجموعه شیائومی) روز چهارشنبه 14 فوریه 2024 (25 بهمن 1402) از یک اسمارت‌فون رده-پایین با نام Redmi A3 پرده برداشت. برای اولین بار در سال 2022 بود که ردمی با معرفی Redmi A1 تولید این سری از گوشی‌های اقتصادی را کلید زد و در سال 2023 نسخه دیگری از آن تحت عنوان Redmi A2 را عرضه کرد. برخی از مهم‌ترین مشخصات Redmi A3 عبارتند از ال‌سی‌دی بزرگ +HD، تراشه Helio G36، تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات 4G. از قرار معلوم، مقصد اول Redmi A3 کشور هند است. در ادامه، با معرفی کامل این گوشی هوشمند جدید ما را همراهی کنید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5285/introducing-xiaomi-redmi-a3_01.jpg

در نگاه اول به جلوی گوشی، لبه‌های تخت، حاشیه‌های نسبتا زیاد و ناچ قطره آب بالای نمایشگر، از همان اول از وجود یک اسمارت‌فون نه چندان پیشرفته خبر می‌دهند. اما وقتی به قسمت پشتی می‌رویم، بدنه پلاستیکی با ظاهر شیشه‌ای یا چرمی، رنگ‌پردازی زیبا و سبک طراحی ماژول دوربین – موسوم به Halo Design – ناخودآگاه گوشی‌های پرچمدار را یادآوری می‌کند.

گوشی هوشمند Redmi A3، در سه رنگ سبز زیتونی (Olive Green)، مشکی (Midnight Black) و آبی روشن (Lake Blue) به تولید می‌رسد. بدنه پلاستیکی مدل‌های مشکی و آبی دارای ظاهری شیشه‌ای است، اما در پشت مدل سبزرنگ از پلاستیک با دیزاین چرم مصنوعی PU استفاده شده است. ناگفته نماند، این گوشی – که با لبه‌های تخت طراحی شده – ابعادی برابر با 8.32×76.3×168.3 میلی‌متر داشته و وزن آن به 199 گرم (ورژن سبز 193 گرم) می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5285/introducing-xiaomi-redmi-a3_02.jpg

با توجه به رده گوشی، نمایشگر پیشرفته‌ای را نمی‌توان از Redmi A3 انتظار داشت. در جلوی گوشی، یک نمایشگر ال‌سی‌دی به قطر 6.71 اینچ دیده می‌شود که همان طور که گفته شد، حاشیه‌های نسبتا زیادی دارد. رزولوشن نمایشگر +HD (معادل 720×1650 پیکسل) بوده و نرخ تازه‌سازی آن 90 هرتز اعلام شده است. اما یکی از نکات برجسته نمایشگر در Redmi A3، لایه محافظ آن از جنس گوریلا گلس 3 است که در این رده از دیوایس‌ها کمتر مشاهده می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5285/introducing-xiaomi-redmi-a3_03.jpg

چیپ‌ست Helio G36 مدیاتک در قلب این اسمارت‌فون قرار گرفته است. این تراشه – که با لیتوگرافی 12 نانومتری ساخته شده – دارای 8 هسته Cortex-A53 است که در دو کلاستر 4 هسته‌ای چیده‌ شده‌اند؛ حداکثر سرعت کلاک هسته‌ها در کلاستر قوی‌تر 2.2 گیگاهرتز بوده و فرکانس هسته‌های کلاستر ضعیف‌تر نهایتا به 1.6 گیگاهرتز می‌رسد. واحد پردازش گرافیکی این تراشه نیز IMG GE8320 است. برای حافظه رم گزینه‌های 3، 4 و 6 گیگابایتی پیش‌بینی شده و حافظه داخلی دستگاه 64 یا 128 گیگابایتی است که می‌توان از طریق میکرو اس‌دی اختصاصی آن را تا 1 ترابایت دیگر نیز ارتقاء داد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5285/introducing-xiaomi-redmi-a3_04.jpg

در ماژول دایره‌شکل پشت گوشی، علاوه بر فلش ال‌ای‌دی، دو لنز دوربین مشاهده می‌شود. رزولوشن دوربین اصلی 8 مگاپیکسل است، اما شرکت سازنده به وضوح دوربین کمکی هیچ اشاره‌ای نکرده است. (هرچند که برخی منابع، رزولوشن این دوربین را 0.08 مگاپیکسل می‌دانند) در ناچ قطره آب بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. متأسفانه، شرکت سازنده جزییات بیشتری از مشخصات مجموعه دوربین Redmi A3 را منتشر نکرده است.

باتری گوشی یک نمونه 5,000 میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری فاقد شارژ سریع بوده و حداکثر توان شارژر آن 10 وات است. حسگر اثر انگشت گوشی روی دکمه پاور جای دارد. برخلاف Redmi A2 – که با ویرایش Go اندروید 13 وارد بازار شده بود – Redmi A3 (به لطف افزایش ظرفیت RAM) ظاهرا به اندروید 14 مجهز شده است. Redmi A3 فاقد ارتباطات نسل پنجم بوده و یک گوشی 4G محسوب می‌شود. این گوشی دو سیم‌کارت پذیرفته و علاوه بر دو اسلات برای سیم‌کارت، یک اسلات نیز به میکرو اس‌دی اختصاص دارد. از دیگر امکانات ارتباطی Redmi A3 می‌توان به وای-فای 5، بلوتوث 5.3، پورت USB-C، جک هدفون و موقعیت‌یابی ماهواره‌ای اشاره کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5285/introducing-xiaomi-redmi-a3_05.jpg

گوشی هوشمند Redmi A3 از 23 فوریه (4 اسفند) وارد بازار هند می‌شود. قیمت این محصول در پیکربندی‌های مختلف (با احتساب نرخ کنونی تبدیل ارز) به این شرح است:

- مدل پایه با پیکربندی 3GB/64GB به قیمت 7,299 روپیه (87 دلار)

- مدل متوسط با پیکربندی 4GB/128GB به قیمت 8,299 روپیه (99 دلار)

- مدل پیشرفته با پیکربندی 6GB/128GB به قیمت 9,299 روپیه (112 دلار)

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.