رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

افزونه لحظه منتشر شد؛ تجربه وبگردی متفاوت با لحظه!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یک عالمه تب باز روی مروگر شرایط اعصاب‌خردکنی است. یک تب برای دیدن اخبار تکنولوژی، یک تب برای دیدن قیمت ارز،‌ یک تب برای قیمت خودرو، یک تب برای دنبال‌کردن نتیجه بازی لیورپول و منچسترسیتی، یک تب برای این که ببینیم امروز چندم است،‌ یک تب برای این که بفهمیم ۴۳۴۲ تتر چند بیت کوین است!

ولی به یک لحظه فکر کنید که همه این تب‌ها را جمع کند و در یک صفحه نشانتان دهد. 

لحظه همه‌فن‌حریف است!

لحظه محصول جدید ارزدیجیتال است. یک افزونه همه‌فن‌حریف که اگر کاربر رایانه باشید کارتان را راحت می‌کند. کاری نیست که نتوانید در لحظه انجامش دهید. ابزارهای پرکاربردی که هر روز در ۱۰ سایت مختلف دنبالشان می‌گردید، همه در یک جا جمع‌شده‌اند و می‌توانید در لحظه به آنها دسترسی داشته باشید.

قیمت لحظه‌ای در لحظه!

هر بار که یک تب جدید روی مرورگرتان باز می‌کنید، می‌توانید قیمت‌ها را هم چک کنید! از قیمت ارزهایی مثل دلار، یورو و لیر گرفته تا ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم شیبا اینو، همه و همه در لحظه با یک کلیک روی نیوتب مرورگرتان در دسترس هستند.

در لحظه می‌توانید یک لیست دارایی‌های تحت‌نظر هم بسازید تا فقط قیمت و تغییرات دارایی‌های مدنظرتان را ببینید و بین هزاران ارز دنبال ارز مدنظرتان نگردید.

مبدل قیمت!

مبدل قیمت هم در این افزونه تعبیه شده است تا شما خیلی راحت بتوانید ببینید یک دلار چند لیر می‌شود یا با ۲۰۰ یورو چند دلار می‌شود خرید. نرخ تغییرات هر ارز نیز در لحظه قابل‌دسترسی است و می‌توانید خیلی بازار ارز را لحظه‌به‌لحظه دنبال کنید!

اخبار را در لحظه دنبال کنید!

در لحظه می‌توانید اخبار هر موضوعی که فکرش را می‌کنید دنبال کنید. اگر فوتبالی هستید، هر روز صدها خبر فوتبال را در لحظه دنبال کنید. اگر عاشق معامله و ترید هستید، اخبار لحظه‌ای ارزهای مختلف همیشه جلوی چشمتان است. اگر عاشق اخبار خودرو هستید، کافی است دسته‌بندی اخبار خودرو را انتخاب کنید.

تمام دسته‌بندی‌های اخبار در این افزونه قابل‌شخصی‌سازی هستند. یعنی می‌توانید از بین دسته‌بندی‌های مختلف انتخاب کنید که چه نوع اخباری را ببینید و چه اخباری را نبینید. پوشش کامل اخبار در این افزونه به شما امکان می‌دهد که در دنیای سریع امروز، همیشه به‌روز باشید.

لیست کارها!

موادی که امروز باید بخرید، تکالیف دانشگاه، ارائه کلاسی، کارهای مهمی که باید انجام دهید و هر چیزی که از یادتان می‌رود را در بخش «کارهای من» لحظه وارد کنید تا از زیر دستتان در نرود.

لحظه به شما کمک می‌کند که تمرکز کنید. اگر چیزی ذهنتان را درگیر می‌کند آن را بنویسید تا دغدغه‌اش برای مدتی از بین برود. سپس از تایمری که در افزونه قرار داده شده است، با تکنیک پومودورو (Pomodoro) به نهایت تمرکز برسید!

آب و هوا

شما می‌توانید وضعیت آب و هوا را هم در لحظه دنبال کنید. در حال حاضر پیش‌بینی آب و هوا طی ۷ روز آینده در لحظه وجود دارد. امکان شخصی‌سازی شهرها و مناطق جغرافیایی هم در این افزونه مهیا شده است.

شخصی‌سازی در عین حریم شخصی

هر چیزی که در لحظه می‌بینید قابل شخصی‌سازی است. از تصویر پس زمینه گرفته تا ارزهایی که دنبال می‌کنید و اخباری که می‌خوانید. لحظه مثل خانه مجازی شماست و باید هر طور که دلتان می‌خواهد آن را بسازید!

به‌علاوه ما در لحظه به حریم خصوصی شما احترام می‌گذاریم و داده‌های حساسی از شما دریافت نمی‌کنیم! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لحظه می‌توانید از وب‌سایت Lahzeh.app دیدن کنید.

لحظه در یک نگاه!

در لحظه می‌توانید؛

  • قیمت دلار و ارزهای دیگر را ببینید؛
  • قیمت لحظه‌ای بیت کوین و ارزهای دیجیتال را چک کنید؛
  • قیمت دارایی‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید؛
  • با یک کلیک تمام اخبار جذاب را بخوانید؛
  • فهرست کارهای روزمره‌تان را بنویسید که فراموششان نکنید؛
  • هر بخش را به سلیقه خودتان تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید؛
  • سایت‌های موردعلاقه‌تان را بوکمارک کنید؛
  • با تکنیک پومودورا روی کارتان تمرکز کنید؛
  • اعلان زمانی تنظیم کنید؛
  • آب هوای هر جایی که می‌خواهید را بررسی کنید؛
  • در سطح اینترنت جستجو کنید؛
  • از حریم شخصی‌تان لذت ببرید!

همین حالا لحظه را دانلود کنید!

The post افزونه لحظه منتشر شد؛ تجربه وبگردی متفاوت با لحظه! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.