رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی vivo Y200e با پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 و صفحه‌نمایش 120 هرتزی AMOLED

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5289_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت ویوو در اکتبر گذشته از میان‌رده سطح پایینی به نام Y200 با پروسسور Snapdragon 4 Gen 1 و دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS رونمایی کرد و حالا نسخه ساده‌شده‌تری از این گوشی را به‌نام vivo Y200e به‌معرض نمایش گذاشته است؛ این گوشی که در ابتدا برای عرضه در بازار هند در نظر گرفته شده از طراحی متمایز و جالب‌توجه‌ای بهره می‌برد و با حضور پروسسور 4 نانومتری Snapdragon 4 Gen 2 در پردازش و مصرف انرژی نیز روی کاغذ موفق ظاهر می‌شود. ویوو سال گذشته در این خانواده دو مدل را با نام مشابه Y100 یکی برای بازار هند و دیگری برای بازار چین معرفی کرد که اولی کوچک‌تر بوده و با پروسسور دیمنسیتی 900 ارائه شد اما به پروسسور SD 695 5G را به‌کار می‌گرفت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_01.jpg

اولین نکته قابل اشاره در مورد vivo Y200e به طراحی دستگاه وابسته است جایی‌که به‌کارگیری رنگ‌های جذاب نارنجی و سرمه‌ای و در نظر گرفته شدن رنگ‌های به‌ترتیب طلایی و آبی برای حاشیه‌های پیرامونی آن‌ها ظاهر چشمگیری را به این گوشی رده پایین بخشیده است. پلاستیک بخش پشتی در نسخه نارنجی (یا به‌قول شرکت سازنده رنگ زعفرانی) این گوشی از بافتی چرم‌مانند و ضد لک برخوردار است که به‌گفته ویوو در برابر سایش و خوردگی مقاوم است. این کاور ضخامت دستگاه را از 7.8 به 8 میلی‌متر افزایش داده و چند گرمی نیز گوشی را سنگین‌تر کرده و از 185.5 در رنگ سرمه‌ای به 191 گرم رسانده است. Y200e از استاندارد مقاومت IP54 بهره می‌برد که با وجود آن‌که امکان غوطه‌وری در آب را ارائه نمی‌کند اما در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم بوده و زیر باران نیز مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی‌شود. در بخش پشتی هر دو رنگ این گوشی بافت‌های هندسی منظمی به‌چشم می‌خورد که در نسخه نارنجی واضح‌تر و بزرگ‌تر و در رنگ سورمه‌ای ناپیدا و کوچک‌تر است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_02.jpg

صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1080×2400 پیکسل و تراکم 394ppi است به‌گفته ویوو از روشنایی عادی و نقطه‌ای به‌ترتیب 1,200 و 1,800 نیت بهره می‌برد و نرخ رفرش (ظاهراً ثابت) آن حداکثر 120 هرتز اعلام شده است. سنسور اثر انگشت نوری گوشی درون همین پنل جای دارد و بر بالای آن نیز دوربین 16 مگاپیکسلی f/2.0 سلفی بدون فوکوس خودکار دیده می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_03.jpg

در بخش پشتی با وجود آن‌که در نگاه اول سه لنز دوربین دیده می‌شود اما از این جمع تنها به یک دوربین واقعی می‌توان اشاره کرد و لنز بالایی سنسور عمق میدان را در خود جای داده و از پایینی نیز با عنوان Flicker Sensor یاد شده است. دوربین اصلی گوشی یک نمونه 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است که هیچ اطلاعات دیگری از آن در حال حاضر در دست نیست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_04.jpg

پردازش در vivo Y200e با پروسسور 4 نانومتری نسبتاً جدید Snapdragon 4 Gen 2 انجام می‌شود که پیش از این در Y100 نیز حضور داشت و برای پردازش 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی A78 را همراه با 6 هسته 1.95 گیگاهرتزی A55 به‌کار می‌گیرد. رم گوشی 6 یا 8 گیگابایت از نوع LPDDR4X است و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اسلات حافظه microSD نیز در این گوشی فراموش نشده و با صرفنظر کردن از سیم‌کارت دوم می‌توان تا 1 ترابایت حافظه جانبی را به این گوشی افزود.

ظرفیت باتری گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت است که به استاندارد نانوشته در گوشی‌های عادی و ارزان‌قیمت بازار بدل شده و نسبت به Y200 با افزایش 200 میلی آمپر ساعتی روبرو شده است. توان شارژر مورد پشتیبانی این مجموعه اما تغییری نکرده و همان 44 وات سابق است. این شارژر به‌گفته شرکت سازنده در عرض 15 دقیقه 32 درصد از ظرفیت باتری را پر کرده و یک بار شارژ باتری نیز برای نزدیک به 30 ساعت مکالمه بیش از 16 ساعت استریم ویدئو در یوتوب کافی‌ست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_05.jpg

vivo Y200e از 4G و 5G، وای‌فای دو باند (احتمالاً نسخه 5)، بلوتوث 5 و مسیریاب‌های ماهواره‌ای تک فرکانس برخوردار بوده و از NFC نیز در آن پشتیبانی نمی‌شود. این گوشی در غیبت جک هدست با ارائه اسپیکرهای دوگانه کاربران علاقه‌مند به موسیقی را راضی نگه خواهد داشت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5289/introducing-vivo-y200e_06.jpg

Y200e با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری Funtouch OS 14 در نسه 6GB/128GB با قیمت 19,999 روپیه (با نرخ فعلی تبدیل ارز نزدیک به 241 دلار آمریکا) به بازار هند عرضه شده و برای تهیه نسخه 8GB/128GB آن نیز باید 20,999 روپیه (253 دلار) پرداخت کرد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.