رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی نسخه گلوبال iQOO Neo 9 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 2

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5298_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند iQOO زیرمجموعه شرکت چینی ویوو که در آخرین روزهای دسامبر 2023 دو اسمارت‌فون نسل پنجمی iQOO Neo9 و iQOO Neo9 Pro را با صفحه‌نمایش LTPO AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5,160 میلی‌آمپر ساعتی به بازار چین معرفی کرده بود، حالا نسخه گلوبال این گوشی را با نام iQOO Neo9 Pro برای اولین بار به کاربران هندی معرفی کرده است. مهم‌ترین تفاوت نسخه جدید با محصول ارائه‌شده در چین را باید در چیپ‌ست پردازشی آن‌ها جست‌وجو کرد؛ جایی که پلتفرم موبایلی 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام جایگزین تراشه 4 نانومتری Dimensity 9300 مدیاتک شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_01.jpg

iQOO Neo9 Pro در دو رنگ یکی مدل سفید/قرمز با بدنه‌ای مزین به طراحی چرم گیاهی و دیگری نمونه مشکی رنگ به تولید می‌رسد و حاشیه‌های اندک 1.5 میلی‌متری در دو طرف صفحه‌نمایش و لنزهای برآمده دوربین‌های بخش پشتی از جمله ویژگی‌های طراحی آن به شمار می‌روند. طول و عرض این گوشی به ترتیب 163.53 و 75.68 میلی‌متر بوده و ضخامت آن در مدل سفید/قرمز 8.34 میلی‌متر و در نسخه مشکی رنگ کمتر و 7.99 میلی‌متر است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_02.jpg

صفحه‌نمایش محصول جدید همانند نمونه ارائه‌شده در چین یک نمونه 6.78 اینچی از نوع LTPO AMOLED است که وضوح 1.5K معادل 2800x1260 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی متغیر از 1 تا 144 هرتز را ارائه می‌کند. نرخ رفرش 144 هرتزی صفحه‌نمایش البته تنها در برخی بازی‌ها در دسترس قرار دارد. همچنین شرکت سازنده از حداکثر روشنایی نقطه‌ای 3 هزار نیت در پنل این گوشی خبر داده است. دوربین سلفی حاضر در حفره پانچ‌شده بالای صفحه‌نمایش 16 مگاپیکسل وضوح دارد و حسگر اثر انگشت دستگاه زیر لایه نمایشگر جای گرفته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_03.jpg

شرکت سازنده نسخه گلوبال iQOO Neo9 Pro را مانند iQOO Neo9 چینی به چیپ‌ست4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 (شامل یک هسته 3.2 گیگاهرتزی Cortex-X3، دو هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A715، دو هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A710 و سه هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A510) مجهز کرده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_04.jpg

رم دستگاه از نوع LPDDR5X بوده و ظرفیت آن در مقایسه با مدل چینی کاهش یافته است. در حالی که نمونه‌های عرضه‌شده در چین به 12 یا 16 گیگابایت رم مجهز بودند، نسخه هندی این گوشی 8 یا 12 گیگابایت ظرفیت دارد. به همین ترتیب به جای حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایتی، حافظه داخلی تنها در یک گزینه 256 گیگابایتی ارائه می‌شود که از نوع UFS 4.0 است و ظاهرا امکان ارتقاء ندارد؛ اگر چه منابع خبری از حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در این محصول خبر داده‌اند. به علاوه، حضور تراشه اختصاصی iQOO موسوم به Q1 برای بهبود تجربه بازی موبایلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.

حلقه‌های اطراف دوربین‌های پشت دستگاه طرحی بین دایره و مربع دارند که شرکت سازنده آن را squircle می‌نامد. دوربین اصلی گوشی بدون تغییر نسبت به نسخه چینی 50 مگاپیکسل وضوح دارد و حسگر آن از نوع IMX920 سونی است. اما به جای دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی حالا مثل iQOO Neo9 شاهد حضور یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی هستیم. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی f/1.88 و دوربین اولترا واید f/2.2 بوده و دوربین اصلی به فوکوس خودکار و لرزه‌گیر نوری یا OIS مجهز شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_05.jpg

باتری دستگاه همچنان 5,160 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژری با توان 120 وات پشتیبانی می‌کند. وای‌فای 7، بلوتوث 5.3، پشتیبانی از ارتباطات نسل پنجم و ماهواره‌های مسیریابی معمول از جمله دیگر امکانات iQOO Neo9 Pro محسوب می‌شود.

شرکت سازنده این گوشی را با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری Funtouch OS 14 ارائه می‌کند و ظاهرا به ارائه به‌روزرسانی‌های اندروید تا 3 سال و پچ‌های امنیتی تا 4 سال متعهد شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5298/introducing-iqoo-neo9-pro_06.jpg

این گوشی با پیکربندی رم و حافظه داخلی 8GB/256GB و 12GB/256GB به ترتیب با قیمت 34,999 روپیه (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 422 دلار) و 36,999 روپیه (نزدیک به 446 دلار) از روز جمعه 23 فوریه (4 اسفند) از طریق فروشگاه‌های آنلاین iQOO و آمازون در اختیار کاربران هندی قرار گرفته‌ است. همچنین به گفته منابع خبری، مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی 33,999 روپیه هند (حدود 410 دلار) قیمت‌گذاری شده و قرار است از روز پنج‌شنبه 21 مارس (2 فروردین) عرضه شود.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.