رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Tecno Pova 6 Pro – میان‌رده تکنو با Dimensity 6080 و باتری 6,000 میلی‌آمپر ساعتی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5303_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند Tecno (از زیرمجموعه‌های هولدینگ Transsion) روز دوشنبه 26 فوریه 2024 (7 اسفند 1402) در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل – که مثل هر سال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود – از یک گوشی هوشمند جدید با نام Tecno Pova 6 Pro پرده برداشت. این اسمارت‌فون یک میان‌رده متمایل به رده گیمینگ بوده و قرار است جایگزینی باشد برای Tecno Pova 5 Pro (عرضه شده در آگوست 2023). طراحی جذاب، نمایشگر امولد +FHD، تراشه Dimensity 6080، تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین 108 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 6,000 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات نسل پنجم از جمله مهم‌ترین مشخصات Tecno Pova 6 Pro به حساب می‌آیند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5303/introducing-tecno-pova-6-pro-5g_01.jpg

آنچه در ابتدای امر نگاه‌ها را مجذوب Tecno Pova 6 Pro می‌کند، طراحی منحصربه‌فرد آن است. در بخش بالایی از قسمت پشتی گوشی شاهد طراحی نیمه-شفاف بدنه هستیم؛ سبکی که شرکت سازنده از آن با عنوان Dynamic-Tech Design یاد می‌کند. در پایین این بخش، بافتی با تکنولوژی دقت لیتوگرافی کار شده که طبق ادعای شرکت سازنده، مانع جذب اثر انگشت می‌شود. به کارگیری موادی موسوم به P-NCVM در لبه‌های گوشی نیز، فریم میانی صاف و نرمی را به دست می‌دهد. گفتنی‌ست، این محصول در دو رنگ خاکستری و سبز به تولید می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5303/introducing-tecno-pova-6-pro-5g_02.jpg

آنچه طراحی Tecno Pova 6 Pro را خاص کرده، به کارگیری 210 لامپ‌ کوچک مینی-ال‌ای‌دی در چند نقطه از قسمت پشتی دستگاه است. این ال‌ای‌دی‌ها علاوه بر شکل حلقه (به دور یکی از لنزهای دوربین) به شکل ملخ هواپیما نیز چیدمان شده‌اند. کاربر متناسب با سلیقه خود می‌تواند افکت‌های نوری مختلفی را (تا حداکثر 9 مورد) برای نشان دادن تماس ورودی، میزان ذخیره باتری و ... تعریف کند. با وجود باتری حجیم گوشی، ضخامت دستگاه تنها 7.88 میلی‌متر اعلام شده است. (12.4 درصد نازک‌تر از نسل قبلی) وزن گوشی نیز به 195 گرم می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5303/introducing-tecno-pova-6-pro-5g_03.jpg

نمایشگر Tecno Pova 6 Pro، یک نمونه 6.78 اینچی از نوع AMOLED است. رزولوشن نمایشگر +FHD بوده و به گفته تکنو، حاشیه‌های آن تنها 1.3 میلی‌متر ضخامت دارند. این نمایشگر برای کاهش نور آبی زیان‌آور موفق به اخذ تأییدیه از TÜV Rheinland شده و در هر ثانیه 120 بار خود را به‌روزرسانی می‌کند. یکی دیگر از مشخصات این نمایشگر، قابلیت کاهش نور صفحه PWM با فرکانس 2,160 هرتز است.

تراشه Dimensity 6080 مدیاتک وظیفه پردازش این گوشی را بر عهده دارد. این چیپ‌ست 6 نانومتری مشتمل بر دو هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و واحد پردازش گرافیکی آن Mali-G57 MC2 است. فضای ذخیره‌سازی این اسمارت‌فون 256 گیگابایت است. متناسب با مدل دستگاه، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم نیز به آن اختصاص یافته است. ناگفته نماند، با توجه به امکان داغ کردن گوشی، یک سیستم خنک‌کننده به مساحت 27,342 میلی‌متر مربع برای آن پیش‌بینی شده است.

در پشت گوشی، یک فلش LED و سه لنز دوربین خودنمایی می‌کنند. اما در حقیقت تنها یک دوربین به معنای واقعی کلمه حضور داشته و دو لنز دیگر عبارتند از یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک واحد هوش مصنوعی. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و به جز زوم درون سنسوری 3 برابری و زوم دیجیتال 10 برابری، اطلاعات دیگری از آن در دست نیست. لازم به ذکر است، در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی به وضوح 32 مگاپیکسل کار گذاشته شده که از فلش ال‌ای‌دی دوگانه بهره می‌برد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5303/introducing-tecno-pova-6-pro-5g_04.jpg

بدون شک، یکی از برجسته‌ترین مشخصات Tecno Pova 6 Pro باتری آن است. این باتری ظرفیتی برابر با 6,000 میلی‌آمپر ساعت داشته (1,000 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی) و از استاندارد شارژ سریع 70 واتی موسوم به Ultra Charge بهره می‌برد. به لطف این استاندارد، رساندن ذخیره باتری از 0 به 50 درصد تنها 20 دقیقه زمان برده و فول-شارژ باتری نیز 50 دقیقه طول می‌کشد. گفتنی‌ست، با توجه به قابلیت شارژ معکوس سیمی، می‌توان با استفاده از این باتری، باتری دیوایس‌های دیگر را با توان 10 وات شارژ کرد.

ظاهرا با هر بار شارژ کردن، باتری تقریبا تا 1.5 روز دوام خواهد داشت. بر این مبنا، تکنو مدعی‌ست که باتری این اسمارت‌فون به‌راحتی تا 6 سال دوام داشته و در پایان این مدت 80 درصد از عملکرد اولیه خود را حفظ می‌کند. با فرض صحت این ادعا، چرخه عمر این باتری تا 15 درصد نسبت به سایر برندها بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است، با ذخیره کامل این باتری می‌توان بیش از 31 ساعت مکالمه تلفنی انجام داد، بیش از 14 ساعت ویدئوی آنلاین پخش کرد و یا بیش از 11 ساعت بازی کرد. همچنین، زمانی که ذخیره باتری رو به اتمام است، تنها با 1 درصد از ذخیره باتری، می‌توانید تا 20 دقیقه به مکالمه بپردازید.

یکی از امتیازهای باتری Tecno Pova 6 Pro، برخورداری آن از پروتکل‌های ایمنی است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تکنولوژی STS Secure Battery Technology برای جلوگیری از اتصالات درونی، Bypass Charge برای جلوگیری از داغ کردن بیش از حد و Charging Water Detection جهت هشدار به کاربر در صورت وجود رطوبت در هنگام شارژ. ناگفته نماند، به موجب قابلیتی تحت عنوان Ladder Charge، کاربر می‌تواند مطابق با نیازهای خود، پروسه شارژ را در سه سرعت متفاوت تنظیم کند.

حسگر اثر انگشت گوشی درون نمایشگر آن تعبیه شده است. اسپیکرهای Tecno Pova 6 Pro به صدای فراگیر با پشتیبانی از دالبی آتموس مجهز شده‌اند که این امر در دیوایس‌های برند تکنو بی‌سابقه است. سیستم‌عامل گوشی نیز اندروید 14 بوده و منوی داخلی آن بر مبنای پوسته اختصاصی HiOS 14 توسعه یافته است. می‌دانیم این اسمارت‌فون از ارتباطات نسل پنجم بهره می‌برد، اما جزییات بیشتری از سایر امکانات ارتباطی آن منتشر نشده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5303/introducing-tecno-pova-6-pro-5g_05.jpg

گوشی هوشمند Tecno Pova 6 Pro از اواخر فوریه در گام اول وارد بازارهای فیلیپین، عربستان سعودی و هند شده و پس از آن به تدریج در سایر مناطق کلیدی از جمله جنوب و جنوبشرق آسیا، خاور میانه و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. قیمت این محصول هنوز از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است. البته برخی کارشناسان قیمت حدود 230 دلار برای ورژن 8 گیگابایتی و حدود 270 دلار برای ورژن 12 گیگابایتی را پیش‌بینی کرده‌اند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.