رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی vivo V30 Pro – چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در قالب یک اسمارت‌فون

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5307_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی ویوو در آخرین روزهای سال 2023 میلادی اسمارت‌فون V30 Lite 5G را با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی به عنوان نخستین عضو خانواده V30 به کاربران مکزیکی معرفی کرد و حدود یک ماه بعد vivo V30 را با پردازنده 4 نانومتری Snapdragon 7 Gen 3 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به نمایش گذاشت. شرکت چینی حالا و در روز سه‌شنبه 27 فوریه 2024 (8 اسفند 1402) از سومین عضو خانواده V30 با نام vivo V30 Pro رونمایی کرده است. گوشی میان‌رده V30 Pro از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در همکاری با شرکت آلمانی نام‌آشنای ZEISS توسعه یافته‌اند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5307/introducing-vivo-v30-pro_01.jpg

معرفی محصول تازه ویوو را از برجسته‌ترین ویژگی یعنی دوربین‌های آن آغاز می‌کنیم؛ جایی که در قاب مستطیل شکل عمودی پشت گوشی دو ماژول مربعی دیده می‌شود که در بالایی سه دوربین و نشان تجاری ZEISS به چشم می‌خورد. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که ویوو در سالیان اخیر گوشی‌های پرچم‌دار سری X از جمله خانواده X100 ،X90 ،X80 و X Fold و +X Fold را در همکاری با ZEISS طراحی کرده بود و حالا یک گوشی میان‌رده را به سیستم تصویربرداری این شرکت مجهز کرده است. در ماژول مربعی‌شکل پایین یک فلش معمولی دیده می‌شود و پیرامون آن، فلش آشنای ویوو موسوم به Aura Light حضور دارد که برای تصویربرداری در محیط‌های با نور کم به کار می‌رود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5307/introducing-vivo-v30-pro_02.jpg

دوربین‌های بخش پشتی هر سه 50 مگاپیکسل وضوح دارند و به گفته منابع خبری، یک نمونه با حسگر IMX920 سونی به عنوان دوربین اصلی، ماژول اولترا واید با سنسور JN1 سامسونگ و در نهایت یک نمونه تله‌فتو با حسگر IMX816 سونی را شامل می‌شوند. مطابق اعلام منابع خبری، دوربین اولترا واید V30 Pro به فوکوس خودکار و قابلیتی با عنوان AI Group Portrait (برای ثبت تصاویر گروهی تا 30 نفر) مجهز شده است. دوربین تله‌فتوی این گوشی هم با برخورداری از فاصله کانونی 50 میلی‌متری می‌تواند برای برداشت تصاویر واقعی‌تر با وضوح بالاتر مورد استفاده قرار گیرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5307/introducing-vivo-v30-pro_03.jpg

همچنین همکاری با ZEISS ویژگی جدیدی تحت عنوانStyle Portrait را برای این گوشی به ارمغان آورده است که شش گزینه مختلف برای گرفتن عکس‌های پرتره با جلوه بوکه در کنار قابلیت Cinematic Video Bokeh را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی واقع در حفره پانچ‌شده بالای صفحه‌نمایش هم 50 مگاپیکسل وضوح دارد و با توجه به شباهت این محصول با V30 به نظر می‌رسد دوربین سلفی از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و از f/2.0 و میدان دید 90 درجه‌ای برخوردار است.

V30 Pro از نظر طراحی و شکل ظاهری با نسخه استاندارد این سری یعنی V30 و به تبع آن S18 و S18 Pro شباهت کاملی دارد و شرکت چینی ترکیب رنگ‌های سبز کله‌غازی (Peacock Green)، مشکی (Classic Black) و آبی (Andaman Blue) را با نقش و نگارهایی به شکل ابر و باد برای آن در نظر گرفته که رنگ سبز در نور به آبی تیره تغییر می‌کند. ویوو، V30 Pro را باریک‌ترین گوشی هوشمند حال حاضر خود توصیف می‌کند و لبه‌های خمیده دو طرف صفحه‌نمایش با طراحی موسوم به 3D و قاب دربردارنده دوربین‌های پشتی از جمله اشتراکات ظاهری محصول تازه با گوشی‌های اشاره‌شده به حساب می‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5307/introducing-vivo-v30-pro_04.jpg

صفحه‌نمایش گوشی نیز بدون تغییر نسبت به V30 یک پنل 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1260p است که 120 بار در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود و حداکثر روشنایی نقطه‌ای 2,800 نیت را ارائه می‌کند.

ویوو برای V30 Pro تراشه قدرتمندتری را در نظر گرفته و به جای Snapdragon 7 Gen 3 حاضر در V30، چیپ‌ست Dimensity 8200 عهده‌دار امور پردازشی است؛ پروسسوری 4 نانومتری که پیش از این در vivo V29 Pro نیز حضور داشت و 4 هسته Cortex-A78 (یکی با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و سه هسته با فرکانس 3 گیگاهرتز) و 4 هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 را در کنار تراشه گرافیکی Mali-G610 در بر می‌گیرد. رم و حافظه داخلی دستگاه در دو پیکربندی 8GB/256GB و 12GB/512GB ارائه می‌شود. به علاوه، منابع خبری از حضور یک اتاقک بخار با مساحت 3,002 میلی‌متر مربع در کنار 11 حسگر دما برای چک کردن دمای لحظه‌ای در V30 Pro خبر داده‌اند.

باتری و شارژر V30 در این گوشی نیز تکرار شده است؛ چنان که باتری محصول تازه 5 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و مطابق ادعای ویوو، در حالت standby می‌تواند تا 20 روز شارژ خود را حفظ کند. این باتری از شارژری با توان 80 وات پشتیبانی می‌کند که قادر است ظرف مدت 46 دقیقه دستگاه را به طور کامل شارژ کند. همچنین شرکت سازنده اعلام کرده که باتری دستگاه پس از 1,600 بار چرخه شارژ (چیزی در حدود 4 سال) همچنان 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5307/introducing-vivo-v30-pro_05.jpg

محصول تازه ویوو قرار است با اندروید 14 از روز پنج‌شنبه 7 مارس (17 اسفند) به طور رسمی در شش کشور هند، اندونزی، تایلند، مالزی، فیلیپین و تایوان عرضه شود و در حال حاضر اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت آن در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.