رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Oppo F25 Pro 5G – نسخه تغییر نام‌یافته Oppo Reno11 F در راه هند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5309_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی اوپو به تازگی و مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده از گوشی هوشمندی در رده میانی با نام F25 Pro 5G برای کاربران هندی رونمایی کرده است. از این خانواده در ماه می سال گذشته میلادی F23 5G با پردازنده Snapdragon 695 و حافظه 256 گیگابایتی و سال پیش از آن نیز F21 Pro و F21 Pro 5G با نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شده بود. اسمارت‌فون تازه اوپو در واقع نسخه تغییر نام‌یافته Reno11 F به شمار می‌رود که کمتر از یک ماه پیش در بازار تایلند به نمایش گذاشته شده بود. F25 Pro 5G به یک صفحه‌نمایش AMOLED با حاشیه‌های اندک و تراشه ‌Dimensity 7050 مدیاتک مجهز شده است و با داشتن یک باتری 5,000mAh از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_01.jpg

محصول تازه اوپو در خانواده F همانند نمونه‌های پیشین این سری از المان‌های ظاهری جذابی بهره می‌برد که از میان آن‌ها می‌توان به بدنه‌ای با ضخامتی در حدود 7.54 میلی‌متر و وزن تقریبی 177 گرمی اشاره کرد. شاید تنها تفاوت میان این محصول و Reno11 F ترکیب رنگ آن‌ها باشد؛ چنان که F25 Pro 5G به جای سبز، ارغوانی و آبی در دو رنگ قرمز عنابی (Lava Red) و آبی (Ocean Blue) به تولید می‌رسد که در دومی جلوه‌هایی به شکل بازتاب نور در امواج دریا به چشم می‌خورد. این گوشی از استاندارد IP65 بهره می‌برد که به معنای مقاومت نسبی آن در برابر آب و گرد و غبار است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_02.jpg

F25 Pro 5G از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی 10 بیتی بهره می‌برد که از وضوح فول اچ‌دی پلاس معادل 2412x1080 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی حداکثر 120 هرتز (در سه پله 60، 90 و 120 هرتز) برخوردار است. در اطراف صفحه‌نمایش حاشیه‌های اندکی دیده می‌شود؛ چنان که پنل نمایشگر 93.4 درصد از بخش رویی گوشی را می‌پوشاند. تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش 394PPI گزارش شده و از حداکثر روشنایی نقطه‌ای 1,100 نیت برخوردار است. ناگفته نماند که صفحه‌نمایش F25 Pro 5G با شیشه مقاوم Panda Glass در برابر خط و خش محافظت می‌شود. در حفره پانچ‌شده بالای این پنل که از +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با f/2.4 به چشم می‌خورد. این دوربین که ظاهرا به حسگر IMX615 سونی مجهز شده، فاقد فوکوس خودکار است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_03.jpg

اوپو برای پردازش در این گوشی تراشه 6 نانومتری Dimensity 7050 را برگزیده است که دو هسته 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 را در کنار گرافیک Mali-G68 MC4 شامل می‌شود. رم F25 Pro 5G از نوع LPDDR4x بوده و تنها در یک گزینه 8 گیگابایتی ارائه می‌شود و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است و 128 یا 256 گیگابایت ظرفیت دارد. امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 2 ترابایت نیز برای این گوشی پیش‌بینی شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_04.jpg

در پشت گوشی قاب مستطیل‌شکلی هم‌رنگ با بدنه دستگاه دیده می‌شود که به شکل عمودی قرار گرفته و دو حلقه بزرگ و فلش LED را در بر گرفته است. در حلقه بالایی، یک دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسور ظاهرا OmniVision OV64B حضور دارد که از لنز 6 قطعه‌ای و گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. این دوربین از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند اما فاقد لرزه‌گیر نوری یا OIS است. در حلقه پایینی یک دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید با میدان دید 112 درجه‌ای و f/2.2 حاضر است که از فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند. یک واحد ماکروی 2 مگاپیکسلی هم با f/2.4 پایین دوربین اولترا واید قرار گرفته است. دوربین اصلی و سلفی F25 Pro 5G هر دو حداکثر از فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_05.jpg

باتری گوشی یک نمونه 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 67 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده می‌تواند در مدت 48 دقیقه، دستگاه را به طور کامل شارژ کند. همچنین اوپو سلامت باتری F25 Pro 5G را برای 4 سال تضمین کرده است.

این گوشی دو سیم‌کارته به ارتباطات نسل پنجم، بلوتوث 5.2، وای‌فای 6، درگاه USB-C و ماهواره‌های مسیریابی معمول مجهز شده است. حسگر اثر انگشت گوشی زیر لایه نمایشگر قرار دارد و علاوه بر آن، به کمک فناوری تشخیص چهره نیز می‌توان قفل صفحه‌نمایش دستگاه را باز کرد.

F25 Pro 5G با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری ColorOS 14.0 ارائه می‌شود و حضور این رابط کاربری قابلیت‌هایی مانند امکان محو کردن خودکار پس‌زمینه برای هر نوع تصویر و همچنین File Dock را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان فایل‌ها را با یک بار کشیدن یا swipe میان اپلیکیشن‌های مختلف انتقال داد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5309/introducing-oppo-f25-pro-5g_06.jpg

سفارش اولیه F25 Pro 5G از روز معرفی از طریق وب‌سایت اوپو، آمازون هند، فلیپ‌کارت و چند فروشگاه منتخب آغاز شده و قرار است از روز سه‌شنبه 5 مارس (15 اسفند) به فروش برسد. مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت 23,999 روپیه هند (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 290 دلار) عرضه می‌شود و افزایش حافظه داخلی به 256 گیگابایت، قیمت آن را به 25,999 روپیه (نزدیک به 314 دلار) می‌رساند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.