رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

اعلام برندگان جوایز GLOMO در پایان MWC 2024 – سری پیکسل 8 بهترین گوشی هوشمند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5308_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کنگره جهانی موبایل یا MWC از جمله مهم‌ترین رویدادهای حوزه فناوری موبایل است که هر ساله در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. رویداد امسال یعنی MWC 2024 نیز روز پنج‌شنبه 29 فوریه 2024 (10 اسفند 1402) خاتمه یافت. انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار یا به اختصار GSMA – که ارگان برگزارکننده کنگره جهانی موبایل به شمار می‌رود – امسال هم طبق رویه سال‌های گذشته، در پایان این رویداد جوایزی را تحت عنوان «جوایز جهانی موبایل» یا GLOMO به شرکت‌کنندگان اهدا کرد. مسلما کمپانی‌ها و دولت‌هایی این جوایز را کسب می‌کنند که از منظر داوران GSMA بهترین عملکرد را در حوزه موبایل از خود به نمایش گذاشته باشند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5308/google-pixel-8-and-pixel-8-pro_02.jpg

در دسته‌بندی Device، جایزه GLOMO برای بهترین گوشی هوشمند به سری Google Pixel 8 تعلق گرفت. به گفته GSMA، ملاک انتخاب بهترین اسمارت‌فون از دیدگاه داوران، ترکیبی از عملکرد، نوآوری و پیشتازی برجسته بوده و این ملاک در ارزیابی اسمارت‌فون‌هایی که در بازه زمانی ژانویه تا دسامبر 2023 به بازار عرضه شده بودند، مد نظر قرار گرفته است. جالب است بدانید، سری آیفون 15 پرو، Oppo Find N3 (یا همان وان‌پلاس اپن)، سری Galaxy S23 و همچنین Galaxy Z Flip5 از دیگر نامزدهای کسب این جایزه بودند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5308/gsma-announced-winners-of-the-2024-glomo-awards_01.jpg

ریک استرلو (Rick Osterloh)، معاون گوگل در بخش دیوایس‌ها، نیز به انتخاب شدن سری Pixel 8 (شامل Pixel 8 و Pixel 8 Pro)، به عنوان بهترین اسمارت‌فون از سوی GSMA واکنش نشان داده و با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، شادمانی خود را از این جایزه ابراز کرد. ناگفته نماند، این نخستین باری‌ست که گوگل موفق به اخذ چنین جایزه‌ای از GSMA می‌شود. نکته قابل تأمل در آنجاست که با توجه به معرفی پرچمدارهای Galaxy S24 در ژانویه 2024، این سری علی‌رغم مشخصات بالا و امکانات پیشرفته، رقیبی برای سری Pixel 8 به شمار نمی‌رفت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5308/gsma-announced-winners-of-the-2024-glomo-awards_03.jpg

کسب جایزه بهترین گوشی هوشمند برای کمپانی گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر نشان می‌دهد اسمارت‌فون‌های پیکسل طی چند سال اخیر مسیر پیشرفت را طی کرده و به لطف ترکیب سخت‌افزار قدرتمند با امکانات نرم‌افزاری شاخص (از جمله هوش مصنوعی)، به درجه‌ بالایی از اعتبار و کیفیت رسیده‌اند. از طرفی، کسب این جایزه برای خود اندروید نیز یک دستاورد بزرگ است، زیرا در دو سال گذشته، جایزه GLOMO برای بهترین گوشی هوشمند به آیفون‌های اپل تعلق گرفته بود.

به عبارت دقیق‌تر، آیفون 14 پرو در سال 2023 و آیفون 13 پرو مکس در سال 2022 جایزه GLOMO برای بهترین اسمارت‌فون را به خود اختصاص داده بودند. به این ترتیب، آخرین باری که یک گوشی اندرویدی جایزه بهترین اسمارت‌فون را برنده شده بود به سال 2021 (گوشی هوشمند Galaxy S21 Ultra) برمی‌گردد. جنبه دیگر موفقیت اندروید آن است که علی‌رغم انتخاب شدن آیفون به عنوان اسمارت‌فون برتر طی دو سال متوالی، مطابق برخی گزارش‌ها تعداد کمتری از کاربران اندروید در سال گذشته به سمت آیفون گرایش پیدا کردند.

در دسته‌بندی Device، علاوه‌ بر بخش بهترین اسمارت‌فون، زیرشاخه‌های دیگری نیز به چشم می‌خورند. به عنوان مثال در زیرشاخه‌ای تحت عنوان «Breakthrough Device Innovation» یا پیشرفت غیرمنتظره در حوزه نوآوری دیوایس، چیپ‌ست پرچمدار Snapdragon 8 Gen 3 جایزه را از آن خود کرد. سایر نامزدهای این بخش عبارتند از گوگل (برای قابلیت تصویربرداری با کمک هوش مصنوعی و تعهد این شرکت برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پیکسل)، آنر (برای به کارگیری تکنولوژی سیلیکون-کربن در باتری دوگانه گوشی Magic V2) و همچنین اوپو (برای قابلیت مالتی‌تسکینگ در گوشی‌های تاشو که در رابط کاربری ColorOS 13.2 Canvas به نمایش گذاشته شده است)

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5308/gsma-announced-winners-of-the-2024-glomo-awards_04.jpg

در بین دیوایس‌های متنوعی مثل Motorola Device Satellite Link، هدست HTC Vive XR Elite، ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate Series، عینک هوشمند RayNeo Air 2 XR Glasses و تبلت Galaxy Tab S9 Ultra، تنها تبلت سامسونگ موفق شد جایزه بهترین دیوایس متصل مصرفی را از سوی GSMA دریافت کند. ناگفته نماند، از بین تمام دیوایس‌هایی که برای اولین بار در رویداد MWC 2024 معرفی شدند، گوشی هوشمند Honor Magic V2 RSR Porsche Design توانست جایزه Best In Show را به نام خود کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5308/samsung-galaxy-tab-s9-ultra_05.jpgSamsung Galaxy Tab S9 Ultra

در ادامه، نگاهی داریم به برخی از دیگر برندگان جوایز GLOMO در پایان کنگره جهانی موبایل امسال:

- برنده جایزه تکنولوژی برتر موبایل (به انتخاب مدیر ارشد فنی): کمپانی‌های Athonet ،Ampliphae و Arqit برای نخستین شبکه 5G از نوع Quantum Secure

- برنده جایزه بهترین پیشرفت غیرمنتظره در حوزه تکنولوژی موبایل: کمپانی هواوی برای راه‌کار 0 Bit 0 Watt

- برنده جایزه بهترین پیشرفت غیرمنتظره در حوزه نرم‌افزار شبکه: کمپانی هواوی برای راه‌کاری موسوم به RAN Digital Twin System

- برنده جایزه بهترین راه‌کار ابری: کمپانی SK Telecom برای Cloud Radar

- برنده جایزه بهترین راه‌کار شبکه غیرزمینی: کمپانی Skylo Technologies

- برنده جایزه بهترین سرویس اپراتوری موبایل برای مصرف‌کنندگان متصل: کمپانی China Unicom Guangdong برای نخستین سرویس استریم زنده 5G

- برنده جایزه بهترین نوآوری موبایل برای سلامت و تندرستی: کمپانی Hyodol برای پلتفرم مراقبت از سالمندان به کمک هوش مصنوعی

- برنده جایزه بهترین نوآوری موبایل برای شهرها: شهرداری کی‌یف برای پروژه دیجیتال کی‌یف

- برنده جایزه بهترین نوآوری در زمینه هوش مصنوعی: کمپانی کوالکام برای موتور هوش مصنوعی کوالکام

- برنده جایزه بهترین نوآوری موبایل برای ارتقاء سطح زندگی کودکان: سازمان Zoë-Life برای توسعه اپلیکیشن KidzAlive Talk Tool

- برنده جایزه رهبری دولتی: جمهوری ترینیداد و توباگو

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.