رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Realme 12 5G با تراشه 6 نانومتری +Dimensity 6100 و دوربین 108 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5314_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند ریلمی که در اواخر ژانویه امسال خانواده Realme 12 را با معرفی Realme 12 Pro و +Realme 12 Pro به نمایش گذاشته بود و در آخرین روزهای ماه فوریه +Realme 12 را رونمایی کرد، حالا چهارمین عضو این خانواده را با نام Realm 12 5G به کاربران هندی معرفی کرده است. این گوشی که نسبت به سه عضو دیگر خانواده در رده پایین‌تری قرار می‌گیرد، به تراشه +Dimensity 6100 مجهز شده و دوربین اصلی آن یک نمونه 108 مگاپیکسلی است که زوم سه برابری درون حسگر را ارائه می‌کند. باتری محصول تازه 5 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژری با توان 45 وات پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_01.jpg

Realme 12 5G از نظر کلیت طراحی به سه عضو دیگر این خانواده شباهت دارد و خط عمودی که بخش پشتی را به دو نیمه برابر تقسیم کرده و دایره برجسته دربردارنده دوربین‌های پشتی در این محصول نیز تکرار شده است. اما از لبه‌های خمیده اطراف صفحه‌نمایش و فریم طلایی رنگ پیرامونی حاضر در Realme 12 Pro و +Realme 12 Pro در این گوشی خبری نیست. به علاوه، حاشیه‌ بخش پایینی نمایشگر نیز ضخامت بیشتری در مقایسه با دو مدل مورد اشاره دارد. این گوشی 188 گرمی با بدنه‌ای پلاستیکی در دو رنگ ارغوانی (Twilight Purple) و سبز (Woodland Green) طراحی شده است و طراحی چرمی بدنه دو مدل Pro و Pro+ نیز جایی در گوشی تازه ندارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_02.jpg

یکی از ویژگی‌های این گوشی که ریلمی روی آن تأکید داشته، استفاده از دکمه Power برای چندین منظور است و برند چینی از آن با عنوان Dynamic Button یاد می‌کند. این دکمه نه تنها در قالب دکمه خاموش و روشن دستگاه و حسگر اثر انگشت به کار می‌رود، بلکه می‌توان چند کاربرد دیگر مانند فعال کردن اپلیکیشن دوربین، روشن کردن چراغ قوه، بی‌صدا کردن گوشی و پخش موسیقی را برای آن تعریف کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_03.jpg

Realme 12 5G به یک نمایشگر 6.72 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس (معادل 2400x1080 پیکسل) مجهز شده که فناوری ساخت آن از AMOLED به IPS LCD تغییر یافته است، اما همچنان با نرخ 120 هرتز به‌روزرسانی می‌شود و حداکثر روشنایی نقطه‌ای 950 نیت را به دست می‌دهد. وضوح دوربین سلفی گوشی نسبت به دو مدل Pro و +Pro به ترتیب با دوربین‌های 16 و 32 مگاپیکسلی، با کاهش مواجه شده است و حالا با یک نمونه 8 مگاپیکسلی با f/2.0 مواجه می‌شویم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_04.jpg

در دایره برجسته پشت گوشی که شبیه یک ساعت گرد طراحی شده، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دیده می‌شود که ریلمی از آن با عنوان Clear Portrait یاد می‌کند. نکته جالب آن که ریلمی در طراحی چند فیلتر برای دوربین محصول تازه خود از همکاری کلادیو میراندا (Claudio Miranda)، سینماگر برجسته اهل شیلی و برنده جایزه اسکار بهره جسته است. دوربین اصلی گوشی به حسگر 1/1.67 اینچی (ظاهرا ISOCELL HM6 سامسونگ) مجهز شده و از گشودگی دیافرگم f/1.75 برخوردار است. دوربین این گوشی با بهره‌گیری از فناوری ترکیب 9 پیکسل در 1 پیکسل به وضوح 12 مگاپیکسل دست پیدا می‌کند و با داشتن لنز 6 مرحله‌ای، زوم 3برابری درون سنسور را ارائه می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_05.jpg

دوربین دوم هم یک واحد ماکروی تزئینی با وضوح 2 مگاپیکسل است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی از ثبت ویدئوی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند

شرکت سازنده تراشه +Dimensity 6100 مدیاتک را برای امور پردازشی Realme 12 5G برگزیده که با معماری 6 نانومتری ساخته شده و شامل 8 هسته با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. رم دستگاه 6 یا 8 گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی است که در صفحه مشخصات اطلاعاتی درباره امکان ارتقاء آن ارائه نشده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_06.jpg

باتری دستگاه 5 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع 45 واتی SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند.

اسمارت‌فون دو سیم‌کارته Realme 12 5G به فناوری نسل پنجم مجهز شده است و پشتیبانی از بلوتوث 5.2، وای‌فای 5، درگاه USB-C، دو اسپیکر استریو و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در کنار سامانه‎های مسیریابی معمول را باید به فهرست امکانات آن اضافه کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5314/introducing-realme-12-5g_07.jpg

فروش این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5.0 از روز معرفی آغاز شده است و دو مدل با چیدمان 6GB/128GB و 8GB/128GB آن به ترتیب 16,999 روپیه هند (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 205 دلار) و 17,999 روپیه (نزدیک به 217 دلار) قیمت دارند. همچنین منابع از تخفیف 2 هزار روپیه‌ای ریلمی برای مدل استاندارد گوشی خبر داده‌اند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.