رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

هاوینگ ۲۰۲۴؛ فصل آلت کوین ها پس از هاوینگ بیت کوین شروع می‌شود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Bitcoin_Summer-2.jpg

ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر مسیری پرفرازونشیب را طی کرده‌اند. پس از یک دوره رونق در سال ۲۰۲۱، بازار در سال ۲۰۲۲ با افت شدیدی مواجه شد. اما با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، بسیاری از تحلیلگران، از جمله رائول پال (Raoul Pal)، پیش‌بینی می‌کنند که شاهد رونق دوباره بازار در تابستان ۲۰۲۴ خواهیم بود.

رائول پال، سرمایه‌گذار کلان و فرد باسابقه دنیای ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که پس از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴، تا سال ۲۰۲۵ شاهد تابستان ارزهای دیجیتال خواهیم بود و فصل آلت کوین‌های قدرتمندی پیش رو است. رائول پال مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران گروه ریل ویژن (Real Vision) و سرمایه‌گذار کلان جهانی است. او با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس در تاریخ ۲۵ مارس گفت که تابستان ارزهای دیجیتال و اقتصاد کلان آغاز شده است.

پیش‌بینی رائول پال مبنی بر آغاز تابستان ارزهای دیجیتال و اقتصاد کلان براساس نظریه «همه چیز کد» او است. او گفت که همه چیز تحت تأثیر نقدینگی حرکت می‌کند، که در اواخر سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین سطح خود رسید. او در ادامه این نکته را اضافه کرد که «تابستان و پاییز اقتصاد کلان همه در مورد افزایش نقدینگی است» و نقدینگی تا پایان سال ۲۰۲۵ به طور مداوم افزایش خواهد یافت.

شروع فصل آلت کوین‌ها پس از هاوینگ ۲۰۲۴

فصل آلت کوین‌ها

در این دوره، دارایی‌هایی مانند سهام تکنولوژی و ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی دارند. رائول پاول می‌گوید که تابستان ارزهای دیجیتال آغاز شده و پس از رویداد هاوینگ به‌طور کامل توسعه می‌یابد. او اضافه کرد که بازی بزرگتر هنوز انجام نشده و آن فصل آلت کوین‌ها یا منطقه موز است. او احتمالاً اصطلاح «منطقه موز» را با اشاره به کندل‌های صعودی و سودهای کلان برخی از آلت کوین‌ها بیان کرده است.

تئوری پال به نام «کد همه چیز است» در سال ۲۰۲۳ منتشر شد که حاصل تمام فعالیت‌های او از سال ۲۰۰۵ است. این تئوری استدلال می‌کند که قیمت دارایی‌های امروز عمدتا تحت تأثیر سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی و سطح بدهی‌ها قرار دارد تا بنیادهای سنتی شرکت‌ها یا رشد اقتصادی.

سطوح بالای بدهی دولت‌ها در سراسر جهان، بانک‌های مرکزی را ملزم می‌کند تا با رویکرد تسهیل کمی، پول چاپ کنند تا بتوانند اقساط بهره تسهیلات را پرداخت نمایند. این امر چرخه‌ای را ایجاد می‌کند که هر ۳ تا ۴ سال یکبار، به دلیل سررسید شدن بدهی‌ها، نیاز به کاهش کمی مجدد وجود خواهد داشت.

این اقدامات تحت‌عنوان سیاست‌های پولی انبساطی شناخته می‌شود و به کاهش ارزش پول‌های رایج (فیات) منجر شده و باعث افزایش قیمت دارایی‌ها بدون توجه به عملکرد یا ارزش‌گذاری شرکت‌ها می‌شود. در چنین شرایطی، فناوری و ارزهای دیجیتال به دلیل پتانسیل رشدشان که اثر کاهشی تسهیل کمی را جبران می‌کند، معمولاً عملکرد بهتری دارند.

علاوه بر این، پال استدلال می‌کند که بانک‌های مرکزی توسط نیروهای بزرگتری مانند کاهش رشد جمعیت در تئوری «کد همه چیز است» گرفتار شده‌اند. کاهش رشد جمعیت، رشد تولید ناخالص داخلی را کاهش می‌دهد و در نتیجه، برای پرداخت بدهی‌های روزافزون دولت‌ها، نیاز به سیاست‌های پولی انبساطی و تزریق پول بیشتری به اقتصاد افزایش می‌یابد.

کاری که روی تئوری «کد همه چیز» در گلوبال ماکرو اینوستر (Global Macro Investor) انجام داده‌ایم، هسته اصلی استراتژی سرمایه‌گذاری من بوده و باعث شد در دسامبر ۲۰۲۲ حداکثر سرمایه‌گذاری را روی تکنولوژی و ارزهای دیجیتال انجام دهیم.

بیت کوین هنوز سلطه زیادی در اختیار دارد

رائول پال تنها سرمایه‌گذاری نیست که فصل آلت کوین بزرگی را پیش‌بینی می‌کند. آلخاندرو (Alejandro)، سرمایه‌گذار ارز دیجیتال طی توییتی در شبکه اجتماعی ایکس به ۱۰۶ هزار دنبال‌کننده‌اش گفت که فصل آلت کوین در ۲ تا ۴ ماه آینده فرا خواهد رسید.

مقایسه دامیننس بیت کوین و شاخص قدرت نسبی با چرخه پیش

درحال‌حاضر، بیت کوین همچنان با سهم بازار ۵۳.۴ درصد، طبق اطلاعات تریدینگ‌ویو، سلطه دارد. تنها زمانی که این مقدار به سطح میانگین ۴۰ درصد کاهش یابد، همانطور که در چرخه گذشته اتفاق افتاد، فصل آلت کوین به طور کامل رونق خواهد گرفت. او همچنین اضافه کرد که در حال حاضر به سطح ۵۹ در شاخص قدرت نسبی (RSI) رسیده‌ایم. آخرین باری که این شاخص به این سطح رسید، دامیننس بیت کوین ریزش کرد. توجه داشته باشید که آلت سیزن زمانی اتفاق می‌افتد که شاخص دامیننس بیت کوین در حال ریزش، اما قیمت بیت کوین در حال افزایش است.

The post هاوینگ ۲۰۲۴؛ فصل آلت کوین ها پس از هاوینگ بیت کوین شروع می‌شود! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.