رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

داستان مردی که در ازای دریافت پول اسم‌های کریپتویی روی بزهایش می‌گذارد!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

worldcoin-goat-index.jpg

کاربران توییتر برای مردی ارز دیجیتال می‌فرستند تا بُز بخرد و اسم افراد، محصولات یا مفاهیم مرتبط با ارز دیجیتال را به‌عنوان نام بزها انتخاب کند.

همه این‌ها از موقعی شروع شد که ریچارد اوپانی (Richard Opany) در زمان عید پاک با استفاده از ایردراپ ۱۰۰ دلاری ورلد کوین (Worldcoin) خود، یک بز خرید و نام آن را به افتخار سم آلتمن، بنیان‌گذار ورلد کوین، «سم» نامید.

ریچارد اوپانیریچارد اوپانی

بیشتر بخوانید: ورلد کوین (Worldcoin) چیست؟

مدت کوتاهی پس از آن، لیتون کیوزاک (Leighton Cusack)، یکی از بنیان‌گذاران استارتاپ پول‌توگدر (PoolTogether) نیز، ۱۰۰ دلار به اوپانی برای خرید یک بز ارسال کرد. اوپانی پس از دریافت پول ۲ بز خرید، یکی را «هایر» (Higher)، احتمالاً به دلیل تمایل مردم برای صعود قیمت ارزهای دیجیتال، و دیگری را «بیس» (Base) که نام شبکه لایه ۲ کوین بیس است، نامید.

هایرهایر

دو کاربر ناشناس حوزه کریپتو پیشنهاد توکن‌سازی بزی که اوپانی با ورلدکوین خریداری کرده را داده‌اند. اما اوپانی مطمئن نبود چگونه باید این کار را انجام دهد.

علاوه بر اینها، نیراج آگراوال (Neeraj Agrawal)، رئیس ارتباطات کوین سنتر (CoinCenter)، ۵۰ دلار برای اوپانی فرستاد تا یک بز بخرد و نام دوستش نیک کارتر (Nic Carter)، شریک عمومی کَسِل آیلند ونچر (Castle Island Ventures) را روی آن بگذارد. این پایان ماجرا نبود و ریچاد اوپانی در حال حاضر حداقل چهار سفارش برای خرید و نام‌گذاری بزهای بیشتری دارد.

شخص ناشناس دیگر با نام مستعار برونی (Brunny)، که پیش از این مسئول بخش اکوسیستم‌های شبکه ازتک (Aztec Network) بود، به اوپانی ۵۰ دلار فرستاد تا نام بزی را «بوتی مک بوت فیس» (Boaty McBoatFace) قرار دهد؛ نامی که در نظرسنجی برای نام‌گذاری یک کشتی تحقیقاتی قطبی بریتانیا انتخاب شد، اگرچه در نهایت مورد تأیید قرار نگرفت.

همچنین یک شخص ناشناس دیگر دوباره ۵۰ دلار برای اوپانی فرستاد تا نام بزی را «نیراج» از شرکت کوین سنتر که پیش‌تر برای اوپانی پول فرستاده بود، نام‌گذاری کند. کارتر نیز ۱۰۰ دلار به او داد تا نام بزی را «تونگستن» (Tungsten) بگذارد. این نام برگرفته از مکعب‌های فلزی سنگین است که در دو سال گذشته به یک میم معروف در توییتر فضای کریپتو تبدیل شده است.

داده‌های بلاک‌ چین نشان می‌دهد که ریچارد اوپانی حدود ۱,۱۲۰ دلار ارز دیجیتال در چندین لایه بلاک چین دریافت کرده است که مقداری از آن‌ها را به صرافی‌های ارز دیجیتال انتقال داده است.

وقتی از ریچارد اوپانی پرسیدند که می‌تواند چند بز را نگهداری کند، او گفت که حداکثر ۱۵ بز می‌تواند داشته باشد.

The post داستان مردی که در ازای دریافت پول اسم‌های کریپتویی روی بزهایش می‌گذارد! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.