رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی موتورولا Edge 50 Ultra با Snapdragon 8s Gen 3 و چهار دوربین مجهز به فوکوس خودکار!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

5357_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت موتورولا که چندی پیش Edge 50 Pro را به‌عنوان اولین عضو این خانواده با پروسسور Snapdragon 7 Gen 3 در بازار هند معرفی کرده بود در روز سه‌شنبه 16 آوریل 2024 (28 فروردین 1403) از دو گوشی دیگر این سری با نام‌های Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion رونمایی کرده که به‌ترتیب در بالا و پایین اج 50 پرو قرار می‌گیرند. گوشی پیشرفته‌تر Edge 50 Ultra از پروسسور جدید Snapdragon 8s Gen 3 شرکت کوالکام بهره می‌برد و در ساختار آن از چهار دوربین مجهز به فوکوس خودکار از جمله یک دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. استاندارد IP68 و شاسی فلزی دیگر جذابیت‌های اج 50 اولترا را تشکیل می‌دهند که در قیمت‌گذاری دستگاه نیز بی‌تأثیر نبوده‌اند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_01.jpg

شکل ظاهری و زبان طراحی Edge 50 Ultra‌ تفاوت چندانی با Edge 50 Pro پیشین این کلاس ندارد و از المان‌های مشترکی در هر دو گوشی مثل محوطه مستطیلی‌شکل دوربین‌ها، خمیدگی لبه‌های پنل و کاور بخش پشتی و حاشیه‌های نسبتاً نازک دورتادور صفحه‌نمایش می‌توان یاد کرد. این گوشی 197 گرمی در دو رنگ خاکستری تیره (Forest Grey) و نارنجی (Peach Fuzz) از کاوری با طرح چرم مصنوعی بهره می‌برد و نسخه موسوم به Nordic Wood آن نیز از پلیمری با پایه چوب ساخته شده که به‌گفته شرکت سازنده حتی رایحه و بوی چوب را نیز در خود دارد. ضخامت دستگاه نزدیک به 8.6 میلی‌متر بوده و با 161 میلی‌متر طول، عرضی نزدیک به 72.4 میلی‌متر دارد. بدنه دستگاه با استاندارد IP68 در برابر نفود آب و گرد و خاک مقاوم است و شاسی آلومینیوم سندبلاست شده آن نیز جایگاه گوشی را تا سطح پرچمداران بالا می‌برد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_02.jpg

صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 6.7 اینچی 10 بیتی pOLED با وضوح 1220×2712 پیکسل است که از روشنایی نقطه‌ای 2,500 نیت بهره می‌برد و با پوشش 100 درصدی محدوده DCI-P3 از نمایش محتوای +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر نرخ رفرش این پنل 144 هرتز اعلام شده اما در غیاب LTPO ظاهراً خبری از تغییر گسترده این نرخ با توجه به محتوای در حال نمایش نخواهد بود. دوربین سلفی بالای صفحه‌نمایش ظاهراً همان 50 مگاپیکسلی پیشین حاضر در اج 50 پرو با پیکسل‌های 0.64 میکرونی و لنز f/1.9 مجهز به فوکوس خودکار است که از برداشت ویدئوی 4K/30fps پشتیبانی می‌‌کند. سنسور اثر انگشت نوری دستگاه نیز درون همین پنل جای دارد. روی صفحه‌نمایش با پوشش Gorilla Glass Victus پوشیده شده که با وجود آن‌که از معرفی آن چیزی نزدیک به 4 سال می‌گذرد اما هنوز برای گوشی‌های غیر پرچمدار گزینه قابل‌قبولی به‌حساب می‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_03.jpg

بخش پشتی گوشی شاهد حضور سه دوربین است که همگی نسبت به Edge 50 Pro با تغییر روبرو شده‌اند؛ دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی دستگاه یک نمونه 1/1.3 اینچی با پیکسل‌های 1.2 میکرونی‌ست که در وضوح پیش‌فرض دوربین به اندازه 2.4 میکرون دست پیدا می‌کنند. لنز f/1.6 این دوربین به لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS مجهز است.. دوربین دوم یک نمونه 64 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.7 میکرونی و لنز پریسکوپی f/2.4 است که 3 برابر زوم اپتیکال را ارائه می‌کند. این دوربین به فوکوس خودکار مجهز است و از OIS نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت دوربین سوم این مجموعه یک 50 مگاپیکسلی با پیکسل‌های کوچک 0.64 میکرونی‌ست که لنز f/2.0 آن به فوکوس خودکار مجهز بوده و از برداشت تصویر ماکرو (از فاصله بسیار نزدیک) نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر وضوح فیلم‌برداری هر سه عضو این مجموعه 4K/60fps است و برداشت +HDR10 با وضوح 4K/30fps نیز در مشخصات آن‌ها دیده می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_04.jpg

پروسسور 4 نانومتری Snapdragon 8s Gen 3 دستگاه به یک هسته 3 گیگاهرتزی Cortex-X4، چهار هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A720 و سه هسته A520 با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتزی مجهز شده و پردازش گرافیک در آن نیز بر عهده Adreno 735 واگذار شده است. رم دستگاه حداکثر 16 گیگابایت از نوع LPDDR5X بوده و حافظه داخلی UFS 4.0 آن نیز به‌جز 512 گیگابایت پیش‌فرض در یک نسخه حجیم 1 ترابایتی ارائه می‌شود. باتری نچندان حجیم دستگاه ظاهراً همان نمونه 4,500 میلی آمپر ساعتی حاضر در Edge 50 Pro است که بازهم مثل قبل با یک شارژر سیمی سریع 125 واتی تغذیه می‌شود و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز در لیست امکانات آن به‌چشم می‌خورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_05.jpg

Edge 50 Ultra به دو اسپیکر استریو و سه میکروفون مجهز است اما در غیاب جک 3.5 میلی‌متری هدست راه‌کاری جز استفاده از پورت USB-C برای اتصال هدست سیمی ارائه نمی‌کند. بلوتوث 5.4، وای‌فای 6 و NFC دیگر گزینه‌های ارتباطی دستگاه را تشکیل می‌دهند و اتصال آن به ماهواره‌های مسیریابی نیز ظاهراً به شیوه معمول تک‌فرکانسی انجام می‌شود. پورت USB-C در این گوشی از استاندارد سرعتی USB 3.1 Gen 2 پشتیبانی کرده و خروجی DisplayPort 1.4 را نیز ارائه می‌کند. برخی منابع از حضور قابلیت ارتباطی UWB نیز در این گوشی سخن به میان آورده‌اند اما حداقل تا به این لحظه نشانی از آن در صفحه مشخصات Edge 50 Ultra دیده نمی‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/5357/introducing-motorola-edge-50-ultra_06.jpg

Motorola Edge 50 Ultra با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری My UX موتورولا در طی هفته‌های آینده در برخی از کشورهای منتخب اروپایی با قیمت فراتر از حد انتظار 999 یورویی به بازار عرضه شده و سپس در بازارهای آسیایی، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز با قیمتی اعلام نشده در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.