رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

سرنوشت قیمت XRP فردا در دادگاه مشخص می‌شود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ripple-sec-lawsuit.jpg

پرونده حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) وارد مراحل نهایی و سرنوشت‌سازی شده است. این نبرد حقوقی که از دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شده، حول محور اتهام SEC مبنی بر فروش غیرقانونی توکن XRP به‌عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده از سوی ریپل می‌چرخد. ریپل این ادعا را رد کرده و معتقد است XRP نباید به‌عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شود و بنابراین تحت صلاحیت و اختیارات نظارتی SEC قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: دادگاه ریپل ؛ آخرین آپدیت از پرونده ریپل و SEC

هفته جاری شاهد تحولات مهمی در این پرونده خواهد بود. SEC خواستار حدود ۲ میلیارد دلار جریمه از ریپل به دلیل ادعای نقض قوانین اوراق بهادار از طریق عرضه ثبت‌نشده توکن XRP در فروش نهادی شده است. ریپل قرار است تا امروز یعنی ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) پاسخ خود را به درخواست SEC برای جریمه‌ها ارائه کند. انتظار می‌رود در این پاسخ، ریپل با راه‌حل‌های پیشنهادی SEC مخالفت کند. پاسخ SEC به این مخالفت ریپل نیز باید تا ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) ارائه شود.

دادگاه ریپل

علاوه بر این مهلت‌های حیاتی، دادگاه اصلی و نهایی این پرونده در ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز می‌شود و در نهایت یک قاضی فدرال درباره نتیجه و سرنوشت آن تصمیم خواهد گرفت. برخی معتقدند ریپل شانس بهتری برای پیروزی دارد، زیرا سال گذشته سه پیروزی نسبی در دادگاه کسب کرده است.

با این حال، برخلاف گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال توافق بین دو طرف پیش از شروع دادگاه، استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل، تأکید کرد که آن‌ها قصد مصالحه با SEC را پیش از دادگاه ندارند.

بیشتر بخوانید: ریپل چیست؟ همه چیز درباره Ripple و ارز دیجیتال XRP

ریپل در پاسخ خود به درخواست SEC برای جریمه‌ها احتمالاً با استناد به پیروزی‌های حقوقی اخیر و تحولات نظارتی، استدلال‌های محکمی ارائه خواهد کرد. به‌ویژه، آلدروتی بر اهمیت پیروزی اخیر در پرونده SEC علیه گویل (Govil) تأکید کرد که در آن مشخص شد اگر خریدار هیچ ضرر مالی متحمل نشود، SEC حق مصادره سود فروشنده را ندارد. بنابراین استدلال‌های ریپل احتمالاً درخواست SEC برای جریمه‌ها را به چالش می‌کشد و بر عدم وجود ضرر مالی برای خریداران تأکید می‌کند که می‌تواند ادعای SEC برای مصادره سود را تضعیف کند.

تأثیر پرونده ریپل بر قیمت XRP

حل نهایی این پرونده طولانی‌مدت، به‌ویژه در صورت پیروزی قاطع ریپل، می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت ریپل داشته باشد. پیش‌تر نیز با هر پیروزی نسبی ریپل در دادگاه در طول سال ۲۰۲۳، قیمت این ارز دیجیتال به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته بود. در مقابل، سناریوی مخالف می‌تواند پیشرفت صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کرده و منجر به اعمال قوانین و مقررات سختگیرانه‌تری شود.

سرنوشت قیمت XRP فردا در دادگاه مشخص می‌شود!

در حال حاضر، قیمت XRP در محدوده ۰.۵۳ دلار نوسان می‌کند و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بدون تغییر مانده است. در هفته گذشته حدود ۷ درصد رشد داشته، اما در ۳۰ روز اخیر ۱۵.۶۵ درصد کاهش را تجربه کرده است.

تحلیلگران ارزهای دیجیتال در پلتفرم چنجلی (Changelly)، پیش‌بینی‌های قیمتی خود را برای XRP ارائه کرده‌اند. آن‌ها معتقدند در صورت نتایج مثبت دادگاه، قیمت XRP می‌تواند به حداقل ۰.۶۲ دلار و حداکثر ۰.۶۶ دلار برسد. XRP پس از یک هفته تلاش، بالاخره موفق شد مقاومت کلیدی ۰.۵۰ دلار را بشکند و اکنون بیش از ۲۵ درصد بالاتر از سطح ۰.۴۱۸۸ دلاری ۱۳ آوریل قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی، سطح روانی مهم ۰.۶۰ دلار خواهد بود.

با این حال، بسته شدن کندل روزانه زیر سطح ۰.۵۰ دلار می‌تواند روند صعودی را باطل کند. در این صورت، XRP سطح حمایتی ۰.۴۱۸۸ دلار را پیش رو خواهد داشت. در نمودار هفتگی نیز حمایت قدرتمندی در ۰.۴۱۱۷ دلار وجود دارد که از مارس ۲۰۲۳ پابرجا مانده است.

پیش‌تر زمانی که قاضی اعلام کرد XRP یک اوراق بهادار نیست، قیمت آن تا ۰.۸۸۷۵ دلار افزایش یافت. انتظار می‌رود در صورت پایان یافتن دعوای حقوقی SEC علیه ریپل به نفع این شرکت، رشد قیمتی مشابهی را شاهد باشیم. البته فعلاً انتظار نمی‌رود نتیجه نهایی دادگاه به این زودی‌ها مشخص شود، اما احتمالاً هر گونه خبر و به‌روزرسانی از روند دادگاه بر نوسانات قیمت XRP تأثیرگذار خواهد بود.

در مجموع، قیمت ریپل مدتی است در یک محدوده مشخص در نوسان بوده و سرمایه‌گذاران نتیجه دادگاه را عامل تعیین‌کننده اصلی مسیر آتی قیمت می‌دانند. با نزدیک شدن به آغاز روند دادرسی، قیمت تا حدودی ثابت مانده تا به خروجی و نتایج دادگاه واکنش نشان دهد.

The post سرنوشت قیمت XRP فردا در دادگاه مشخص می‌شود! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.