رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

فصل آلت کوین‌ها در راه است؟ شواهد بازار چه می‌گویند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Alt.png

قیمت بیت کوین چند روز پس از چهارمین هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج در تاریخ ۲۰ آوریل، تلاش کرد تا از حمایت حیاتی ۶۴,۸۰۰ دلار محافظت کند.

به گزارش کویت‌تلگراف (Cointelegraph) در همین حال، آلت کوین‌ها، به رهبری میم کوین‌ها و ارزهای لایه ۱، در هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند که باعث شده شرکت کنندگان بازار تصور کنند که شاید فصل آلت کوین‌ها یا آلت‌سیزن از راه رسیده باشد.

فصل آلت کوین‌ها معمولاً به یک مرحله از بازار ارزهای دیجیتال اشاره دارد که در آن آلت کوین‌ها ارزش خود را افزایش می‌دهند و اغلب عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند.

ارزش بازار آلت کوینارزش بازار آلت کوین

در ۲۴ آوریل، تریدر و تحلیلگری که با نام مستعار Moustache شناخته می‌شود، مشاهده کرد که شاخص توتال۲ (TOTAL2)، که ارزش کلی بازار آلت کوین‌ها را نشان می‌دهد، مراحل اصلاح ABC روش ویکوف (Wyckoff) را تکمیل کرده و در میانه شکستk سطح مقاومت قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال منتظر بودند تا آلت کوین‌ها شروع به حرکت رو به بالا کنند زیرا آن‌ها بازده ریسک به پاداش بالاتری ارائه می‌دهند.

در یک پست دیگر در تاریخ ۲۳ آوریل در شبکه اجتماعی ایکس نیز این تحلیلگر مشاهده کرد که شاخص توتال۲ از الگوی گوه نزولی خارج شده است که این الگو تکرارکننده الگویی است که در چرخه بازار ۲۰۲۰-۲۰۲۱ مشاهده شد.

به گفته این تحلیل‌گر آلت کوین‌ها در انتظار آغاز بزرگ‌ترین فصل آلت کوین‌ها از سال ۲۰۱۷ هستند.به گفته این تحلیل‌گر آلت کوین‌ها در انتظار آغاز بزرگ‌ترین فصل آلت کوین‌ها از سال ۲۰۱۷ هستند.

همچنین با نگاه به شاخص توتال۲، کارآفرین و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال لارک دیویس (Lark Davis) مشاهده کرد که کل ارزش بازار آلت کوین‌ها توانسته است از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، که یک سطح حمایتی کلیدی محسوب می‌شود، عبور کند و دوباره به بالای آن برسد.

اگرچه این حمایت حیاتی از دست رفت اما یک عبور صعودی از اندیکاتور میانگین متحرک همگرایی و واگرایی (MACD) نشان می‌داد که آلت کوین‌ها آماده حرکت رو به بالا هستند. دیویس گفت:

با وجود کراس (تقاطع) صعودی در اندیکاتور MACD، ممکن است آلت کوین‌ها در آستانه یک جهش قیمتی بزرگ باشند.

ارزش بازار آلت کوینارزش بازار آلت کوین

با این‌حال، هنوز زمان جشن گرفتن نیست. بعد از اوج بازار در اواسط ماه مارس، بیشتر آلت کوین‌ها اصلاح قیمت داشته‌اند. بیت کوین همچنان ۱۲ درصد پایین‌تر از رکورد تاریخی ۷۳,۸۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیلگر دیگری با نام مستعار Daan Crypto Trades گفت احساسات نسبت به آلت کوین‌ها نسبتا ضعیف است و اضافه کرد:

مردم نسبت به اینکه هرگز شاهد یک فصل آلت کوین باشیم، بدبین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ۷ آلت کوین که برای سه ماهه دوم ۲۰۲۴ باید زیر نظر داشت

عملکرد آلت کوین‌ها ظاهراً با کاهش شاخص فصل آلت کوین توسط Blockchain Center همزمان است که نشان می‌دهد فصل آلت کوین هنوز از راه نرسیده است. بر اساس این شاخص:

اگر ۷۵ درصد از ۵۰ ارز برتر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین در طول آخرین فصل (۹۰ روز) داشته باشند، آن دوره فصل آلت کوین خواهد بود.

عملکرد ۵۰ ارز دیجیتال برتر در ۹۰ روز گذشتهعملکرد ۵۰ ارز دیجیتال برتر در ۹۰ روز گذشته

این شاخص نشان می دهد که تنها ۴۱ درصد از ۵۰ آلت کوین پیشرو در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند. از آنجایی که این شاخص کمتر از ۷۵ درصد است، نشان می‌دهد که هنوز فصل آلت کوین‌ها آغاز نشده است.

The post فصل آلت کوین‌ها در راه است؟ شواهد بازار چه می‌گویند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.