رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

۳ ارز دیجیتال انفجاری که زیر ۵ دلار قیمت دارند!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ارزهای دیجیتال

دنیای کریپتو پر است از ارزهای دیجیتال و توکن‌های جدیدی که قادر به ارائه بازدهی درخشان هستند. با گذشت هر هفته و ماه، ترند بازار ارزهای دیجیتال تغییر می‌کند و پتانسیل ارزهای جدیدی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در نظر عموم دارند را نشان می‌دهد.

۳ ارز دیجیتال ارزان قیمت که می‌توانند سودآوری خوبی داشته باشند

به گزارش واچر گورو (Watcher Guru) جذابیت این ارزها کاملاً واقعی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با دقت صنعت را در تمام شکوه و عظمتش بررسی و ارزیابی کنند. در این گزارش فهرستی از سه ارز دیجیتال برتر زیر ۵ دلار وجود دارد که کاربران می‌توانند برای کسب سود سریع آن‌ها را خریداری کنند.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو

شیبا اینو به دلیل اکوسیستم پررونقش، یک ارز دیجیتال مهم به شمار می‌رود. این توکن همیشه در تلاش برای ایجاد مجموعه‌ای از امکانات جدید برای کاربران است که باعث افزایش گزینه‌ها و جایگزین‌هایی می‌شود که مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

طبق اطلاعات کوین‌کدکس (Coincodex)، انتظار می‌رود شیبا اینو تا پایان مه ۲۰۲۴ با افزایش ۲۰۰ درصدی به قیمت ۰.۰۰۰۰۸۱۹۱ دلار برسد. رالی آینده شیبا اینو قادر به توزیع سودهای سریع است و آن را به یک توکن سودآور برای نگهداری و ذخیره تبدیل می‌کند.

قیمت شیبا اینو ممکن است تا ۵ ژوئن ۲۰۲۴ با افزایش ۲۲۸.۴۵ درصد به ۰.۰۰۰۰۸۱۹۱ دلار برسد. طبق شاخص‌های فنی، احساسات فعلی صعودی است، در حالی که شاخص ترس و طمع عدد ۷۱ (طمع) را نشان می‌دهد. شیبا اینو در ۳۰ روز گذشته ۱۶ روز سبز از ۳۰ روز (۵۳ درصد) با نوسان قیمت ۸.۷۲ درصد ثبت کرده است.

ریپل  (XRP)

ریپل

ریپل علی‌رغم درگیری در یک دعوای حقوقی داغ با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، همچنان به ثبات خود ادامه می‌دهد. این توکن درحال‌حاضر با قیمت ۰.۵۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد افزایش یافته است. روند دادرسی پرونده ریپل مدت‌هاست که بر آستانه قیمت توکن تأثیر می‌گذارد و تا زمان بسته شدن رسمی پرونده ادامه خواهد داشت. با سرعت گرفتن روند دادرسی فعلی، بحث‌های مربوط به پرداخت جریمه ریپل نیز قرار است بر قیمت ریپل در سطحی کاملاً جدید تأثیر بگذارد.

با توجه به اطلاعات کوین‌کدکس، ممکن است ریپل تا پایان سال ۲۰۲۴ با افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی به ۰.۶۵ دلار برسد. رشته امیدوارکننده‌ای از اتحادها و مشارکت‌های ریپل نیز قرار است نقش اساسی در تعیین قیمت آن داشته باشد، که این امر آن را به یک ارز دیجیتال مناسب برای نگهداری و بررسی تبدیل می‌کند.

قیمت ریپل ممکن است تا ۵ ژوئن ۲۰۲۴ با افزایش ۲۰.۷۷ درصد به ۰.۶۵۸۳۶۷ دلار برسد. طبق شاخص‌های فنی، احساسات فعلی خنثی است، در حالی که شاخص ترس و طمع عدد ۷۱ (طمع) را نشان می‌دهد. ریپل در ۳۰ روز گذشته ۱۴ روز سبز از ۳۰ روز (۴۷ درصد) با نوسان قیمت ۷.۴۹ درصد ثبت کرده است.

داگ‌ویف‌هت (WIF)

داگ‌ویف‌هت

در میان انبوهی از میم کوین‌ها، داگ‌ویف‌هت اخیراً به دلیل سطوح قیمتی درخشانی که این توکن به دست آورده است، ترند شده است. داگ‌ویف‌هت به‌عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین میم کوین‌ها در فصل گاوی فعلی ظهور کرده است و قیمت آن با گذشت هر روز به رکوردهای قیمتی جدیدی دست می‌یابد. داگ‌ویف‌هت اخیراً از نظر ارزش بازار از توکن‌های  منتل (MNT)، آپتیمیسم (OP) و او کی بی (OKB)  عبور کرده است که نشان‌دهنده‌ی قدرت آن به‌عنوان یک ارز دیحیتال قوی است.

با توجه به اطلاعات کوین‌کدکس، ممکن است قیمت داگ‌ویف‌هت تا پایان سال ۲۰۲۴ با افزایش ۲۰۰ درصدی به ۱۰ دلار برسد.

قیمت داگ‌ویف‌هت ممکن است تا ۵ ژوئن ۲۰۲۴ با افزایش ۲۲۵.۹۸ درصد به ۱۰.۹۱ دلار برسد. طبق شاخص‌های فنی، احساسات فعلی صعودی است، در حالی که شاخص ترس و طمع عدد ۷۱ (طمع) را نشان می‌دهد. داگ‌ویف‌هت در ۳۰ روز گذشته ۱۶ روز سبز از ۳۰ روز (۵۳ درصد) با نوسان قیمت ۱۳.۸۸ درصد ثبت کرده است.

توجه: محتوای این مطلب صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و نباید به‌عنوان توصیه برای سرمایه‌گذاری تلقی شود. براساس اصول سرمایه‌گذاری، شما موظف هستید قبل از به خطر انداختن سرمایه، خودتان بررسی‌های کامل را داشته باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید؛ بنابراین، نویسنده و وب‌سایت ارزدیجیتال هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال زیان‌های احتمالی شما ندارد.


The post ۳ ارز دیجیتال انفجاری که زیر ۵ دلار قیمت دارند! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.