رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مروری کوتاه بر تاریخچه عرضه تلفن همراه آیفون توسط اپل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

iPhone_History.png

اخبار و شایعات به بیرون درز کرده حکایت از معرفی و عرضه قریب الوقوع اسمارت فون محبوب اپل یعنی آیفون است .این ایفون پنجمین نسل از خانواده خود است که به همین سبب Iphone5 نامیده می شود. به همین مناسبت با هم مروری گذرا و کوتاه به تاریخچه عرضه یکی از محبوب ترین اسمارت فون …

اخبار و شایعات به بیرون درز کرده حکایت از معرفی و عرضه قریب الوقوع اسمارت فون محبوب اپل یعنی آیفون است .این ایفون پنجمین نسل از خانواده خود است که به همین سبب Iphone5 نامیده می شود. به همین مناسبت با هم مروری گذرا و کوتاه به تاریخچه عرضه یکی از محبوب ترین اسمارت فون ها تاکنون می پردازیم:

+ ژانویه سال ۲۰۰۷ : در نهم ژانویه سال ۲۰۰۷ میلادی ( مصادف با ۱۹ دی ۱۳۸۵ ) استیو جابز یکی از بنبانگذاران و منجی شرکت معظم اپل در کنفرانس سالانه اپل اقدام به معرفی اسمارت فون خود موسوم به آیفون ( iphone ) نمود . این اسمارت فون دارای صفحه ای تماما تاچ ( لمسی ) و مبتنی بر سیستم عامل مک او اس موسوم به iOS بود. ( بررسی کامل )

+ ژوئن سال ۲۰۰۷ : بالاخره انتظار ها به پایان رسید و آیفون در این تاریخ تنها در آمریکا عرضه شد . طبق رسمی که هنوز هم پابرجاست در روز اول عرضه iphone هواداران و خریداران صف های طولانی تشکیل دادند تا جزو اولین نفراتی باشند که آیفون دار می شوند.

اولین نسخه آیفون دارای صفحه ای تماما تاچ ۳٫۵ اینچی ، دارای سیستم عامل iOS ، مرورگر سافاری و بلوتوث و WiFi بود. آیفون در دو ظرفیت و قیمت ۴ گیگ ( ۴۹۹ دلار ) و ۸ گیگابایتی ( ۵۹۹ دلار ) به همراه قرارداد با اپراتور AT&T بود.

اپل در طی یکسال و اندی شش میلیون دستگاه آیفون فروخت .

+ فوریه ۲۰۰۸ : در این تاریخ اپل نسخه ۱۶ گیگابایتی از تلفن همراه خود را به بازار عرضه داشت.

+ ژوئیه ۲۰۰۸ : اپل آیفون مدل ۳G را روانه بازار کرد . این مدل با تغییرات کمی نسبت به مدل قبلی و افزودن امکاناتی جدید منجمله ردیاب ماهواره ای GPS و پشتیبانی از نسل سوم شبکه تلفن همراه عرضه شد. دوربین این مدل ۲ مگاپیکسل و در دو رنگ مشکی و سفید و دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایت بود.( بررسی کامل )

+ ژوئن ۲۰۰۹ : این بار اپل در ماه ژوئن دوستداران خود را سورپرایز کرد و آیفون ۳GS را به دوستدارانش هدیه کرد. دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی با کیفیت عکاسی و فیلمبرداری مناسب تر، پردازنده سریعتر و قابلیت های بهتر حاصل این دستاورد اپل بود. این مدل در تنها سه روز اول عرضه ، یک میلیون دستگاه فروخت که در نوع خود رکوردی محسوب می شود.(بررسی کامل )

+ ژوئن ۲۰۱۰ : جابز در کنفرانس سالانه اپل پرده از رازی بزرگ برداشت . وی نوید نسخه ای جهش یافته از آیفون را داد. این مدل آیفون که فرزند چهارم از خانواده آیفون بود تحت نام iphone4 بعد از دو هفته در ایالات متحده امریکا و پس از مدتی در انگلیس و سایر نقاط جهان عرضه شد.این مدل نسبت به مدل ۳GS جهش محسوسی داشت ،دوربین ۵ مگاپیکسلی ،پردازنده قویتر و صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی با کیفیت و رزولوشنی خیره کننده و طرفدارانی بیشمار و صف هایی طولانی برای داشتن آن و فروش یک میلیونی در روز اول عرضه آن( بررسی کامل )

حال در سال ۲۰۱۱ بسر می بریم و هنوز خبری از عرضه آیفون ۵ نیست جز شایعاتی که در سطح وب پراکنده شده اما آنچه از شواهد و قراین بر میآید در یکی دوماه آینده اخباری کاملا رسمی از این گوشی خواهیم شنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.