رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

گوگل امکان +۱ Metrics را به ابزار وبمستر خود افزود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

اگر مطلب چگونگی اضافه کردن دکمه +۱ گوگل در سایت خود را خوانده باشید شاید شما هم حدس زده باشید که کمپانی گوگل قصد دارد از این امکان جدید معرفی شده از طرف خود استفاده های زیادی را در محصولات خود ببرد به همین خاطر نیز از چند ماه قبل از عرضه و امکان استفاده عمومی از این ابزار خود تبلیغات سراسری را در وب به راه انداخته بود و در خیلی از نشریات تخصصی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) تمام مطالب جدید به نوعی ربط به این امکان گوگل داشتند. به تازگی گوگل در بخش ابزار های وبمستر خود ( Google Webmaster Tools ) یک قسمت جدید با نام +۱ متریک ( +۱ Metrics ) اضافه کرده است که در این مطلب از تورتک به معرفی کامل آن و چیزهایی که می توانیم با مرور بخش های مختلف آن از +۱ شدن صفحات سایت خود توسط کاربران اینترنتی دریابیم می پردازیم.

1-Google-metrics.png

[h=2]گوگل +۱ متریک ( +۱ Metrics ) چیست ؟[/h] در حقیقت گوگل +۱ متریک یکی از امکانات جدید قسمت ابزارهای وبمستر گوگل است که به تمامی وبمستر ها و صاحبان سایت ها این امکان را می دهد که آنالیز دقیقی از تعداد +۱ شدن صفحات سایت خود و همچنین از منبع این +۱ ها و مقدار ترافیک بازدید کننده ای که این ابزار گوگل توانسته است برای سایت آن ها جذب کند آگاه شوند. با دیدن این اطلاعات حتماً هر وبمستری به فکر بهینه سازی بخش پیشنهاد +۱ کردن صفحات خود به بازدید کنندگان سایت خود می افتد و این در نهایت مساوی است با استفاده بیشتر از گوگل و محبوب شدن آن و همچنین افزایش بازدید سایت هایی که با گوگل در این امر همکاری می کنند.

google-webmaster-metrics.jpg

[h=2]قسمت +۱ متریک ابزار های وبمستر گوگل از چه بخش هایی ساخته شده است ؟[/h] حال می رسیم به این مطلب که چه اطلاعاتی را و به چه صورت این امکان می تواند برای وبمسترها به نمایش بگذارد تا آن ها از این اطلاعات برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) استفاده کنند. این امکان جدید Google Webmaster Tools از سه بخش زیر درست شده است که هر کدام از آن ها را در پایین توضیح داده ایم.

۱. قسمت Search impact : این قسمت همانند قسمت Search queries که از قبل در ابزار وبمستر گوگل وجود داشت می تواند به شما تعداد نمایش / تعداد کلیک بر روی صفحات سایت شما ( CTR ) را در نتایج جستجوهای انجام شده در موتور جستجوی گوگل را نمایش دهد با این تفاوت که این بخش اطلاعات به وجود آمده از طریق +۱ شدن صفحات سایت شما توسط کاربران اینترنتی را نمایش می دهد.

اگر با خواند توضیحات گیج شده اید باید بگوییم که این بخش به طور ساده به شما می گوید که +۱ شدن صفحات شما چه مقدار توانسته است در سئو و افزایش ترافیک سایت شما مفید باشد که با نگاه کردن به ستون CTR Change with +1 می توانید به سادگی درصد افزایش این امر را ببینید که البته مانند الباقی قسمت های Google Webmaster Tools امکان محدود کردن این نتایج بر اساس یک بازه زمانی خاص از طریق انتخاب تاریخ شروع و تاریخ اتمام گزارش دلخواه خود در بالای این صفحه ممکن است.

۲. قسمت Activity : در این قسمت نیز می توانید با انتخاب گزینه New +1′s از بالای این قسمت به صورت روزانه ببینید که صفحات سایت شما هر کدام چند بار توسط کاربران اینترنتی +۱ شده اند و دیدن این گزارش به صورت یک گراف می تواند به ما بر روی آنالیز استراتژی های خود در امر گسترش این امکان بین کاربران سایت خود کمک کند. همچنین برای هر صفحه تعداد +۱ شدن ها از طریق صفحات سایت شما و +۱ شدن ها از طریق صفحه نتایج جستجو در گوگل و یا دیگر سایت ها نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه All +1′s از بالای این قسمت نیز می توانید تعداد کل +۱ شدن های صفحات سایت یا وبلاگ خود را ببینید.

۳. قسمت Audience : در این قسمت از +۱ Metrics شما می توانید تعداد کل افرادی را که صفحات سایت شما را +۱ کرده اند ببینید که در پایین این اطلاعات به صورت یک گراف زیبا می توانید روند نزولی یا سعودی +۱ شدن های سایت خود را از طریق این افراد مشاهده کنید.

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.