رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

نمایش تصویر نویسنده در کنار نتایج جستجوی گوگل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

به تازگی گوگل با استفاده از قسمت تشخیص روابط شبکه های اجتماعی که یک فرد در آن ها عضو است و فعالیت آن اقدام به نمایش تصویر نویسنده در کنار نتایج جستجوی خود کرده است. این امکان می تواند خیلی مفید باشد برای کسانی که از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند و همچنین برای نویسندگان مطالب و همچنین وبلاگ نویسان و … . در این مطلب به معرفی کامل این امکان می پردازیم و یاد می گیریم چگونه در کنار نتایج جستجویی که خود آن ها را نوشته ایم در گوگل تصویر خود را نمایش دهیم.

google-result-image.jpg

[h=2]نمایش تصویر خود در کنار مطالب خود در نتایج جستجوی گوگل چه مزیت هایی دارد ؟[/h] همانطور که گفتیم این اماکان برای وبلاگ نویسان و وبمستر ها می تواند مزیت هایی را در پی داشته باشد اما در زیر به مهمترین این مزیت ها می پردازیم اگر به نظر شما این امر می تواند مزیت های دیگری داشته باشد و یا حتی ممکن است عیب و نقصی در آن باشد در قسمت دیدگاه های همین مطلب لطفاً آن را با دیگر بازدید کنندگان به اشتراک بگذارید.

۱. وبلاگ نویسان و وبمستر ها می توانند با این امکان خیلی معروف تر شوند.

۲. افراد معروف با نمایش تصویر خود می توانند بازدید کنندگان بیشتری را برای مطالب خود کسب کنند و همچنین تعداد کلیک ها بر تعداد نمایش محتوای سایت خود را ( CTR ) سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهند و با این کار قدم مثبتی در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجوگر ( سئو ) بردارند.

۳. ظاهری حرفه ای تر به سایت و مطالب خود در موتور جستجوگر گوگل ببخشیم.

۴. کاربران این تصاویر را به یاد خواهند سپرد و در جامعه های مجازی دیگر شما برای آن ها آشنا هستید و این امر باعث رشد شما در جامعه های مجازی می شود.

۵. و …

google-search-tortak.jpg

[h=2]چگونه تصویر خود را به بخش تصویر نویسنده نتایج جستجوی گوگل اضافه کنم ؟[/h] اگر شما هم مطالبی را در وبلاگ و یا سایت های اینترنتی می نویسید شاید دوست داشته باشید تا در هنگام نمایش این مطالب در نتایج جستجوی گوگل تصویر شما در کنار آن ها نمایش داده شود. برای این کار می توانید مراحل زیر را طی کنید و منتظر بمانید تا روبات های جستجوگر گوگل متوجه تصویر شما ( تصویر نویسنده مطلب ) شوند و عکس شما در کنار مطالب شما در گوگل نمایش داده شود.

۱. ابتدا باید در صفحه درباره من و یا صفحه نمایه ( پروفایل ) در سایت یا وبلاگ خود لینکی به یکی از شبکه های اجتماعی خود ایجاد کنید که این لینک باید به گوگل نشان دهد که این پروفایل در شبکه مجازی مقصد مانند گوگل پلاس ، فیس بوک و توییتر مطعلق به شما است پس در ساختار HTML لینک باید ازخاصیت rel و مقدار me به صورت زیر استفاده کنیم. برای مثال من برای لینک دادن به نمایه خود در گوگل پلاس از طریق صفحه نمایه خود در تورتک لینک زیر را ایجاد کرده ام.

[left]<a href=”https://plus.google.com/110112599254879021243″ [color=#ff0000]rel=”me”[/color]> عنوان </a>
[/left]

2. حال باید در پایین صفحه نوشته ها در سایت یا وبلاگ خود لینکی به صفحه درباره من و یا صفحه پروفایل خود که در آن توضیحاتی درباره شما نوشته شده است را با خاصیت rel و مقدار author ایجاد کنید تا روبات های جستجوگر گوگل متوجه شوند که این مطلب توسط چه کسی نوشته شده اند ( با رفتن به صفحه درباره من و یا پروفایل شما در سایت یا وبلاگ شما ) پس برای این کار نیز به طور مثال در پایین مطالب سایت یا وبلاگ خود لینکی به صورت زیر به صفحه مربوط به خود در سایت یا وبلاگ می سازیم.

[left]<a href=”http://tortak.com/view/author/tortak” [color=#ff0000]rel=”author”[/color]> عنوان </a>
[/left]

3. در آخرین مرحله شما باید به قسمت تنظیمات پروفایل خود در گوگل پلاس بروید و در قسمت پیوند ها یک پیوند جدید بسازید که به صفحه درباره من و یا پروفایل شما در سایت یا وبلاگ شما اشاره می کند. لازم به ذکر است باید تیک قسمت این صفحه به طور خاص درباره من است را بزنید.

link-google-profile.jpg

حال کافی است تا چند وقت به گوگل وقت بدهید تا این رابطه را شناسایی کند و بعد از آن تمام افرادی که مطالب نوشته شده توسط شما جزئی از موارد نمایش داده شده برای نتیجه جستجوی آن ها در گوگل است در کنار مطالب شما تصویر شما را نیز می بینند.

auther-image-result-google.jpg

[h=3]چرا با انجام مراحل باز هم تصویر من در جستجوی گوگل به عنوان نویسنده نمایش داده نمی شود ؟[/h] اگر تمامی مراحل مربوط را برای این کار انجام داده اید ولی باز هم تصویر شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل به عنوان نویسنده نمایش داده نمی شود باید به نکات زیر توجه کنید.

  1. مطمئاً شوید که تصویر شما در صفحه درباره من و پروفایل شما در شبکه مجازی که به آن لینک داده اید یکسان است.
  2. توجه داشته باشید تصویر پروفایل شما باید تصویر با کیفیتی باشد تا در هنگامی که به اندازه ۵۰×۵۰ پیکسل توسط گوگل برای نمایش در نتایج جستجو تبدیل می شود باز هم کاملاً قابل تشخیص و با کیفیت باشد. گوگل تصاویر بدون کیفیت را نمایش نمی دهد.
  3. صفحه پروفایل شما در شبکه مجازی مانند گوگل پلاس باید کامل باشد یعنی مطلبی در قسمت معرفی ( bio ) نوشته شده باشد و در قسمت پیوندها به سایت شما و یا صفحه درباره من سایت شما لینک داده باشد که در مرحله سوم این آموزش این تغییرات را انجام دادیم.

برای اینکه مطمئاً شوید ساختار لینک دهی نوشته های شما برای تشخیص نویسنده صحیح است می توانید از سرویس Rich Snippets گوگل استفاده کنید به این صورت که بعد از رفتن به آن آدرس یکی از نوشته های خود را در آن وارد کنید و به پیغامی که در پایین آن ظاهر می شود توجه کنید.

rich-snippets-testing-tool.jpg

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.