رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

دانلود بازی شانک Shank

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ea73b6d12d464ddb94b8.jpg

نام بازی: Shank

سازنده : Klei Entertainment

ناشر: Electronic Arts

سبک: پلتفرمر دوبعدی اکشن

پلتفرم: PC,360,PS3

میانگین امتیازات بازی:9/10

یکی از زیباترین و در عین حال جذاب ترین بازی های سبک پلتفرمر دوبعدی چند سال اخیر در انتظار شماست.

همیشه بازی های با سبک های اول شخص یا سوم شخص اکشن با هزینه های گزاف و گرافیک های آنچنانی نمی تواند خواسته چه گیمرها به عنوان مخاطب و چه منتقدین برای انتخاب هترین بازی را بر آورده کند،در میان این همه بازی های شرکت های قول آسای بازی سازی در دنیا ،شرکت های کوچکی هم وجود دارند که با خلق ایده های نو و جالب دست ه تولید اثری می زنند که تا دها سال هم خاطره آن بازی کوچک اما خاطره انگیز از یاد ما خارج نمی شود .بازی هایی مثل machinaruim و از این قبیل بازی ها در سبک پلتفرمر دوبعدی قرار می گیرند با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن استفاده نشده چنان امتیازات بالایی را از سایت های معتبر دنیا دریافت می کند که دهان همه از تعجب باز می ماند.در این بین بازی به بازار آمده است که می خواهد این با قرار دادن ایده های نو و خلاقانه دوباره این روند را تکرار کند و تا سالیان دراز نامی خوش از خود به جا بگذارد .بازی که نویسندگان مجله بازی رایانه که به شخصه خیلی به آن ها اعتقاد دارم ،رتبه 12 همین بازی برتر سال 2010 را به شانک داده اند و آن را یکی از بهترین بازی های سال برگزیده اند.

داستان:

هربازی باید از یک داستان بسیار خوب برخوردار باشد تا بتواند خود را به عنوان یک بازی خوب نشان دهد. بازی Shank یک بازی بسیار جالب است که داستان را یک شخص باحال و به قول معروف قهرمان ! شروع می کند و به پایان میرساند. اسم قهرمان بازی Shank است که به معنی ساق پا ! و یا میله ! و یا .... ! است. یک آقای کاملا قاطی است و با کسی هم شوخی ندارد. شاید شما را هم با اره برقی ای که داره تکه تکه کند. داستان بازی را می توان یک داستان کاملا متفاوت دانست زیرا شما که خودتان از یک تبهکار کم ندارین به کشتن تبهکارها می پردازید. واقعا جالب است. شما در بازی سلاح هایی از جمله دو تا تفنگ و یک اره برقی و یک چاقو دارید و باید در بازی با آنها تبهکارها و اقایون قاطی را بکشید شانک یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است.داستان بازی در یک کلمه انتقام می توان خلاصه کرد. شانک سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد اما این دلیل کلیشه ای بودن دلیل به بد بودن داستان یا اساس بازی نمی شود شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت همین گواهی می دهد که نم توان ایرادی به داستان گرفت ،شاید کلیشه ای بودن در نگاه اول کمی آزار دهنده باشد ولی اگر کمی با دقت به جزییات توجه کنید پی به قدرت بازی می برید .مهم تر از خود داستان نحوه روایت داستان است که بسیار عالی کار شده و این یکی از نکات مثبت بازی محسوب می شود . بیشتر از این در مورد نکات بازی توضیح نمی دهم بهتر است خودتان بازی را تحربه کنید تا خودتان قضاوت بکنید که با چه بازی زیبایی طرف هستید .

حداقل سیستم مورد نیاز: سیستم عامل : ویندوز XP/Vista/7

پردازشگر : اینتل پنتیوم 4@1.7 گیگاهرتز / ایکس پی پردازنده Athlon 1700 +

حافظه : 1 گیگابایت

هارد : 2 گیگا بایت رایگان

حافظه گرافیکی : 256 مگابایت

ویدیو کارت : انویدیا جیفورس 6800 / Radeon X1800 آتی

کارت صدا : سازگار با DirectX

DirectX : 9.0c

ICO-download-thumb-240x240-1262.gifدانلود قسمت 2 با حجم 854 مگابایت

[/url]

طریقه نصب:

ابتدا تمامی فایل های موجود بر روی سایت را دانلود کرده ، بعد از اتمام دانلود ،مطمئن شوید که نمامی پارت ها را دانلود کرده اید ، فایل های را از حالت فشرده خارج کنید به عبارتی بر روی پارت اول راست کلیک کرده و گزینه Extract Files را بزنید.بعد از اتمام عمل unzip کردن وقتی به پوشه 2 گیگا بایتی بازی رسیدید ،بر روی گزینه setup کلیک کرده و بازی را نصب کنید.بعد به پوشه کرک رفته و کرک بازی را کپی و در محل نصب بازی قرار دهید و بازی را اجرا کنید .ICO-download-thumb-240x240-1262.gifدانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.