رفتن به مطلب

دانلود بازی استراتژیک r.u.s.e

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

b162310afb6f437ab387.jpg

نام بازی:R.U.S.E

سازنده:Eugen Systems

ناشر:Ubisoft

سبک:استرتژی همزمان جنگ جهانی

امتیاز از سایت GameSpot:8.2/10

Ruse از آن جمله بازی های استرتزیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استرتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استرتزیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

داستان:

داستان بازی در سال 1940در زمان جنگ جهانی دوم و بین چند کشور ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ایتالیا, فرانسه, آلمان و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق میرافتد. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می كنید. سرگرد جو شرایدن كه خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریك فن ریشتر كمك می گیرد. یكی از نكاتی كه باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شكست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یك سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با كمك مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد. با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیك داشتند. بازی R.U.S.E هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیك خیره كننده ای دارد. با توجه به این كه بازی در لوكیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم كه به خوبی به تصویر كشیده شده است. محیط های كویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می كنند.

طراحی محیطی بازی یکی بهترین نمونه های حال حاضر بازی سازی محسوب می شود.

مناطق سبز همانند لهستان و فرانسه به زیبایی اروپای بحران زده جنگ جهانی دوم را به تصویر كشیده اند. رنگ بندی بازی در تمام محیط ها مخصوصا محیط های سبك و جنگلی خوب كار شده اند. جزئیات محیط و سربازها خوب و در كنار فریم عالی بازی بسیار پویا هستند. انفجارها در R.U.S.E یكی از بهترین ها در سبك استراتژی است و دود حاصل از آن ها واقعا دیدنی است. در كل R.U.S.E توانسته همانند عنوان هم سبك خود یعنی COH یك بازی خوب در زمینه گرافیك باشد كه با توجه به زمان باقی مانده برای سازندگان، پیش بینی می شود از این هم بهتر شود. قطعا جو سازی و حس حقیقی جنگ جهانی مستلزم یك صداگذاری خوب برای درك بهتر محیط است. بازی R.U.S.E در زمینه صداگذاری با توجه به تریلرهای نمایش داده شده یكی از بهترین هاست. صدای انفجار و تیراندازی بسیار طبیعی شده و ES سعی كرده بیشتر از مدل واقعی اسلحه ها برای صداگذاری استفاده كند.

شما خودتان فرمانده خواهید بود.

امکانات:

یکی از بخش های مهمی که در هر بازی وجود دارد امکانات آن بازی هستند.در این بازی هم برای گیمر ها امکانات بسیاری فراهم شده تا آن ها بتوانند از این بازی هر چه بیشتر لذت ببرند.اولین امکان بازی این است که میتوان از زوایای و فاصله های مختلف بازی را کنترل کرد!!!!وقتی که شما از دید بسیار دور استفاده میکنید شما فکر میکنید که بر سر یک میز به همراه فرمانده هایتان استاده اید و در حال برنامه ریزی میباشید ولی وقتی بازی را از نزدیک ترین دید ببینید، وقتی جایی بمباران میشود دوربین شما به لرزه می افتد که به نظر من این امکان بسیار جالب است!!!شما میتوانید از انواع ماکت برای گول زدن دشمنانتان استفاده کنید و ناگهان از پشت به آن ها حمله کنید و نابودشان کنید.میتوانید از سرباز های پارچه ای استفاده کنید.مهم ترین امکان بازی برنامه ریزی است.بله درست فهمیدید.شما میتوانید به نیرو هایتان دستور دهید که به جایی حمله نمادین بکنند و وقتی نیرو های دشمن برای کمک حرکت کردند نیرو های اصلی خود را به پایگاه آنان بفرستید.شما میتوانید محل نیرو های خود را به دشمنان اشتباه گزارش کنید.میتوانید به کمک ناوگان ها و موشک انداز ها کیلومتر ها آن طرف تر را بمباران کنید.شما همچنین میتوانید از برخی امکانات مخصوص مثل AUDIO SILENCE استفاده کنید که با استفاده از این میتوانید در کمال سکوت به دشمنان نزدیک شوید و منابع آن ها را نابود کنید!البته امکانات مخصوص بسیاری در نظر گرفته شده که دشمنانتان هم میتوانند از ان ها استفاده کنند!HUD بازی هم پر از جزئیات است و دارای گزینه های بسیار زیادی میباشد!!

جنگی تمام عیار را تجربه کنید!!!!

امکانت بازی انقدر زیاد است که اگر چندین صفحه هم در مورد مطلب بنویسم تمام نمی شود بعد از تجربه بازی بسیار زیبای starcraft II ،RUSE بهترین بازی در این سبک محسوب می شود با این تفاوت که این بازی دیگر داستان تخیلی ندارد و از یک داستان با حال و هوای واقعی بهره می برد که بسیار زیبا و جذاب است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی:

• پردازنده : 2.8 گیگاهرتز اینتل ® ® پنتیوم 4 یا AMD ® Athlon ™ 64 3000 یا بالاتر

• سیستم عامل : ویندوز ایکس پی ® (با سرویس پک 3) یا ویندوز ویستا ® (با سرویس پک 2) یا ویندوز 7 ®

• حافظه : 1 گیگابایت برای ایکس پی / 2 گیگابایت برای ویستا و Win7

• دی وی دی رام : دی وی دی رام با سرعت 4x ، دیسک لایه دوگانه

• ویدیو کارت : 128 مگابایت DirectX ® 9.0c سازگار با کارت گرافیک (آتی ® Radeon ® X1000/GeForce سری 6 یا بهتر)

• کارت صدا : DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا

• نسخه DirectX : 9.0c DirectX (شامل بر روی دیسک)

سیتم پیشنهادی بازی:

• پردازنده : 3.5 گیگاهرتز اینتل پنتیوم ® ® د یا AMD ® Athlon ™ 64 3500 یا بالاتر

• سیستم عامل : ویندوز ایکس پی ® (با سرویس پک 3) یا ویندوز ویستا ® (با سرویس پک 2) یا ویندوز 7 ®

• رم : 2 گیگابایت (ایکس پی / ویستا / Win7)

• دی وی دی رام : دی وی دی رام با سرعت 4x ، دیسک لایه دوگانه

• ویدیو کارت : 256 مگابایت DirectX ® 9.0c سازگار با کارت گرافیک (آتی ® Radeon سری X1900 / ® جیفورس 7800 و یا بهتر)

• کارت صدا : DirectX ® 9.0c سازگار با کارت صدا

• نسخه DirectX : 9.0c DirectX (شامل بر روی دیسک)

دوستان برای اجراء بازی باید تمامی پارت ها را دانلود کنند : (( هر پارت 400 مگابایت ))

***** دانلود پارت اول

***** دانلود پارت دوم

***** دانلود پارت سوم

***** دانلود پارت چهارم

***** دانلود پارت پنجم

***** دانلود پارت ششم

***** دانلود پارت هفتم

***** دانلود پارت هشتم

***** دانلود پارت نهم

***** دانلود پارت دهم

***** دانلود پارت یازدهم

***** دانلود پارت دوازدهم

***** دانلود پارت سیزدهم

***** دانلود پارت چهاردهم

***** دانلود پارت پانزدهم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.