رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

دانلود بیش از ۲۵ پچ برای بازی فیفا ۱۲ Fifa 12 Patch Collection

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

فیفا ۱۲ نام بازی ورزشی فوق العاده جذاب و حرفه ای می باشد که چندی پیش انتشار گردید. متاسفانه و یا خوشبختانه برای بازی فیفا ۱۲ پچ های زیادی ساخته و عرضه نشده است و تنها تعداد معدودی پچ توسط کاربران تهیه شده است. در این پست از وبسایت دانلودها مجموعه ای از پچ های تایید شده و سالم ، ابزارها ، صورت ها ، استادیوم ها و … برای این بازی آماده شده است که تعداد آن ها در مجموع به ۲۵ عدد می رسد که تا تاریخ ۲۲ مهرماه جمع آوری شده اند. یرای مشاهده ی لیست کامل این مجموعه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. همچنین توضیحات نصب هر کدام از این پچ ها ، به همراه فایل نصب آن ها می باشد و می توانید آن ها را نصب نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار در سرتاسر دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

fifa-12-cover-small.jpg

لیست پچ های موجود در این مجموعه:

Fifa 12 Chants for all English Premier LeagueFIFA 12 Empoli Kits PackFIFA 12 AS Bari Kits PackFIFA 12 Fast Start V.1.0FIFA 12 Adidas MLS Works OM BallFIFA 12 ENB SeriesFIFA 12 Mizuno Morelia GoldFIFA 12 GAMEPLAY EVOLUTION TOOL PLUSFIFA 12 Sponsor PatchFIFA 12 K-League Mini Face Pack 2012FIFA 12 Crowd Disable-RemoverFIFA 12 Nike Mercurial Superfly III Boots PackFIFA 12 China National Team ModFIFA 12 i86 Regenerator Full VersionFIFA 12 Nike Seitiro BallpackFIFA 12 Realistic Stadiums NamesRegularcat FIFA 12 Unlicensed Leagues, Teams & TournamentsFIFA 12 Adidas Europa League BallFIFA 12 Goal and Entrance songsFIFA 12 Asics GEL-Noosa Tri 6FIFA 12 Chants for all Serie AFIFA 12 Real Performance Optimizer V 1.0FIFA 12 Career Tournament Mode Editor V 0.9 BetaFifa 12 ChantsFIFA 12 Adidas F50 adizero Leather White/Blue/Slime caution.gif توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید. download.gifدانلود : Multiupload Rapidshare Direct Link

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.