رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

ارائه محصولات و سرویس های ویژه«محرم» توسط همراه اول

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

hamrah2.jpg

به گزارش آنا، سرویس های ویژه ایام محرم در بخش های مختلف شامل خبرهای روز، داستانها و شعرهای محرم، پیام های روزانه، حدیث و ... فعال شده است.

مشترکان همراه اول با عضویت در سرویس های مختلف ایام محرم، تا پایان ایام عزاداری روزانه پیامک هایی دریافت می کنند.

به منظور عضویت در سرویس "همراهان حسین" مشترکان کافیست عبارت HAMRAH را به شماره 7022 ارسال کنند تا به عضویت سرویس های ویژه محرم شامل خیمه عشق، نی نوا، حرم حبیب، با کاروان کربلا، از دیار

آزادگی، احادیث و اخبار محرم درآیند.

مشترکان همچنین با ارسال کلید واژه MOHARAM به شماره 7022 می توانند مشترک دریافت اخبار روزانه مرتبط با مراسم و آیین های عزاداری شوند.

در بخش شعر، مشترکان همراه اول تنها با ارسال عبارت NAVA به شماره 7022 مشترک دریافت اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و ایام محرم و مشترک سرویس «نینوا» می شوند.

مشترکانی که تمایل به دریافت روایت داستانی حماسه حسینی از کوفه تا کربلا دارند، می توانند کلید واژه DASTAN را به شماره 7022 ارسال کرده و مشترک دریافت پیامکهای سرویس «خیمه عشق» شوند.

برای دریافت احادیثی به نقل از امام حسین (ع) و یا در خصوص واقعه عاشورا، مشترکان کافیست عبارت HADIS را به شماره 7022 ارسال کنند.

مشترکان برای عضویت در سرویس «حرم حبیب» به منظور دریافت پیامهای حماسه حسینی با لحنی صمیمی و عامیانه می توانند واژه HABIB را به شماره 7022 پیامک کنند.

همچنین سرویس «از دیار آزادگی» به منظور دریافت قطعه های ادبی با موضوع حماسه عاشورا با ارسال کلید واژه RASMI به شماره 7022 برای مشترکان همراه اول فعال شده است.

علاقه مندان به دریافت زندگینامه یاران امام حسین هم با ارسال کلید واژه KARBALA به 7022 می توانند مشترک دریافت پیامکهای سرویس «با کاروان کربلا» شوند.

بر اساس این گزارش، همراه اول با مشارکت شرکت راهکارهای همراه کارینا، اقدام به راه اندازی این سرویس ها، به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم کرده است.

هزینه دریافت هر پیامک در این سرویس ها 50 تومان است و مشترکان برای لغو عضویت از هر یک از سرویس ها تنها کافیست کلمه LAGHV را به همراه عنوان همان سرویس به شماره 7022 ارسال کنند.

گفتنی است همراه اول همزمان با این ایام عزاداری، آهنگ های جدیدی را به عنوان آوای انتظار ویژه محرم ارائه کرده است. مشترکان می توانند جهت دریافت آهنگ های ویزه محرم به سایت http://rbt.mci.ir مراجعه کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.