رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

افزودن برنامه ها به کلیک راست ویندوز

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

افزودن برنامه ها به کلیک راست ویندوز

اگر با برخی از برنامه ها خیلی سروکار دارید و می خواهید بدون ایجاد آیکن جدید روی دسکتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است نرم افزار خود را با یک ترفند ساده رجیستری به منوی کلیک راست دسکتاپ اضافه کنید. در این ترفند روش برعکس آن را هم پیگیری خواهیم کرد که چطور منوی شلوغ کلیک راست خود را خلوت کنید.

برای شروع، در نظر می گیریم که می خواهید از نرم افزار Notepad در منوی کلیک راست خود استفاده کنید، به یاد داشته باشید این ترفند را برای هر نرم افزاری می توان به کار برد. نخستین اقدام، باز کردن ویرایشگر رجیستری از طریق ورود به منوی استارت و تایپ عبارت زیر است:

regedit.exe

حال به مسیر زیر بروید:

HKEY_CLASSES_ROOTDirectoryBackgroundshell

حالا باید کلیدی زیر کلید shell بسازید، نام آن دقیقا برابر با نامی خواهد بود که در منوی دسکتاپتان نشان داده می شود. روی کلید Shell کلیک راست و سپس گزینه New Key را انتخاب کنید. حال به کلید جدید نامی را بدهید که تمایل دارید در منو نشان داده شود. در این مثال از Notepad استفاده کردیم.

اگر می خواهید به این آیتم، کلید Alt را هم نسبت بدهید تا دسترسی سریع تری داشته باشید، می توانید مقدار Default را در سمت راست تغییر داده و کاراکتر & و کلیدی که می خواهید برای آن استفاده شود را تایپ کنید. برای مثال اگر بخواهید با فشردن کلیدهای ترکیبی ALT+N پس از باز شدن منوی کلیک راست، نت پد باز شود، کافی است کاراکتر N& را وارد کنید.

FunSara.Com-27abf9fb5e.jpg

در مرحله بعدی باید دستوری را بنویسیم که برنامه را باز می کند. برای این کار روی کلیدی که ساخته اید کلیک راست و از منوی باز شده New Key را انتخاب کنید.

نام این کلید را command بگذارید. برای کامل کردن این مرحله، باید مسیر کامل نرم افزاری که قرار است اجرا شود را وارد کنید. حال روی command در سمت چپ کلیک و سپس روی کلید Default در سمت راست دوبار کلیک کنید تا مقدار آن را ویرایش کنید. حالا می توان مسیر فایل را در این محل قرار داد. از این به بعد با کلیک راست کردن روی دسکتاپ، می توانید برنامه خود را مشاهده کنید.

قــــــهوه خونـــه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.