رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بهترین گوشی های ویندوز فونی بازار

امتیاز دادن به این موضوع:


iman

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با سیستم عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت رسما وارد قلمرو گوشی های هوشمند امروزی شد سیستم عامل ویندوز فون 6 طرفداران خودش را داشت ولی کمی پیچیده و از مد افتاده بود . ویندوز فون 7 با فیس بوک یکپارچه شده و در درونش xbox live و نرم افزار رسمی مایکروسافت آفیس را دارد و بقولی برای هرکسی چیزی دارد . در این مطلب قصد فقط معرفی گوشی های برتر ویندوز فونی است و اعلام قیمت روز و بررسی دقیق انجام نشده است .

- بهترین گوشی برای کار کردن : HTC 7 Pro

با توجه به اینکه یک نرم افزار اختصاصی آفیس برای ویندوز فون موجود است اچ تی سی 7 حرفه ای با صفحه کلید qwerty خودش می تواند بخشی از کارهای شما را در خارج از محل کار برایتان انجام دهد . در نمایشگر 3.6 اینچی این گوشی می توانید پرونده ها و فایل های خودتان را به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی مشاهده کنید . پردازنده 1 گیگاهرتزی که این روزها مد شده سرعت خوبی را به این گوشی بخشیده و از دیگر مشخصات آن می توانم به دوربین 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی HTC 7 Pro اشاره کنم .

- بهترین گوشی برای مشاهد ویدئو : Samsung Omnia 7

با توجه به قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 720p این گوشی یک انتخاب مناسب برای کسانی است که زیاد با گوشی خود ویدئو می بینند و ضبط می کنند . خصوصا که این گوشی دارای نمایشگر 4 اینچی AMOLED با حداکثر رزولیشن 480 x 800 است . پردازنده این گوشی توان اجرای سریع نرم افزار Zune را ندارد ولی نمایشگر بزرگ این گوشی واقعا به ویدئوها جلوه می دهد . 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی از دیگر امکانات این گوشی است .

- بهترین گوشی برای مشاهده و گرفتن عکس : HTC 7 Mozart

اچ تی سی موزارت برای آنهایی که دوستدار عکس برداری هستند یک سلاح قدرتمند 8 مگاپیکسلی با فلش زنون دارد. عکس هایی با رزولیشن و کیفیت بالایی می تواند تولید کند و همچنین به کمک پردازنده 1 گیگاهرتزی خود از پس فیلم برداری با کیفیت 720p براحتی برمی آید .

- بهترین سایز و ابعاد : HTC HD7

استایل hd7 با دیگر گوشی ها فرق می کند از هر لحاظی که فکرش را بکنید . این گوشی واقعا بزرگ است . نمایشگر 4.3 اینچی را در نظر بگیرید که دارای حاشیه هم است . نوع نمایش آیکون ها و تم ویندوز فون در این گوشی واقعا عالی است زیرا که همان 0.3 اینچ بزرگتر بودنش نسبت به دیگر اعضای این خانواده کار کردن و مشاهده کردن منوها را بسیار ساده کرده است . البته اگر نمایشگر AMOLED سامسونگ Omnia 7 برروی این گوشی بود و همچنین به جای دوربین 5 مگاپیکسلی یک دوربین بهتر بررویش می گذاشتند دیگر رقیبی برای آن باقی نمی ماند.

- بهترین گوشی در برابر مبلغ پرداختی : HTC 7 Trophy

برای کسانی که دوست دارند از ویندوز فون لذت ببرند ولی دلشان نمی خواهد مبلغ سنگینی را متحمل بشوند تا یک گوشی مناسب تهیه کنند می توانند تروفی را خریداری کنند . در ایران هم نسبت به دیگر گوشی های ویندوز فونی قیمت مناسب تری دارد . با خرید این گوشی همچنان شما پردازنده قدرتمند 1 گیگاهرتزی در اختیار دارید و رزولیشن تصویر 480 x 800 را بدست می آورید که در خیلی دیگر از گوشی ها هم وجود دارد .

- بهترین برای ارسال و دریافت پیامک : Dell Venue Pro

دل Venue Pro ایده جالبی را با خود به همراه دارد . یک صفحه کلید qwerty کشویی که از زیر گوشی باز می شود آنهم در این ابعاد نمایشگر ! برای ارسال و دریافت پیام این شیوه صفحه کلید بسیار مناسب است خصوصا که نمایشگر 4.1 اینچ است درست مانند بلک بری Torch . نمایشگر AMOLED در این گوشی هم یافت می شود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.