رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

زارع: جذب نوری و ادینهو منتفی است/ شادی مظلومی به غیرت بازیکنان برخورد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

13901114000115_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید زارع در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: در مدیریت باشگاه هیچ کوتاهی در قبال پرسپولیس انجام نداده است ما، دنیزلی و مهدوی کیا و پولادی را با پادرمیانی رویانیان به پرسپولیس آوردیم و خوشبختانه با دست خالی مجموعه ورزشی درفشی فر را آ‌ماده کردیم. یکی از بهترین کلینک‌ها را مطابق با استانداردهای جهانی آماده کردیم و آماده موفقیت‌های آینده هستیم.

وی با اشاره به دیدار با استقلال گفت: در چهار دربی گذشته بازنده بودیم و به همین دلیل این دربی برای ما حساس و حیثیتی بود. با لطف خدا، هدایت دنیزلی و همه پرسپولیسی‌ها توانستیم به برد برسیم. چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود آن موضوعی که برای ما مهم بود بازی جوانمردانه بود که این اتفاق افتاد. در کنارش بازی پرگل و فیزیکی هم بود.

زارع ادامه داد: مظلومی این بازی را به تیزهوشی و بازی‌خوانی دنیزلی باخت. وقتی سه بازیکن تعویضی ما وارد زمین شدند خون تازه‌ای به تیم تزریق شد. این نشان از تجربه و کهنه‌کاری دنیزلی داشت و باعث شد ما به سه امتیاز بازی برسیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید در باد این برد بخوابیم. نقاط ضعف داریم و باید آنها را تقویت کنیم. در هر صورت فوتبال برد و باخت دارد. ما چهار بازی را به استقلال باختیم و حالا استقلال هم به ما باخت. حتما ما خوب بودیم که استقلال را بردیم. فوتبال ۹۰ دقیقه است و شاید ۹۵ دقیقه باشد. ما تا لحظه آخر جنگیدیم. اولادی که اخراج شد به خودمان آمدیم. دلایلی که باعث شد به خودمان بیاییم شادی مظلومی بود که به غیرت بچه‌ها برخورد.

زارع اظهار داشت: ما این نوید را دادیم که به روزهای اوج می‌رسیم و بیماری پرسپولیس تمام می‌شود. حالا این اتفاق افتاد و باید به آینده امیدوار باشیم. در زمانی که زاید را خریدیم دنیزلی در ایران نبود، استیلی هم استعفا داده بود. زاید با نظر رویانیان ۴ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات خریداری شد. در هر صورت خوشحالیم که از سوی یکی از دوستان خوب ما این بازیکن را خریدیم. رویانیان در کمیته فنی در خصوص زاید صحبت کرد و سپس این بازیکن را چون زمان نداشتیم جذب کردیم.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: من اطلاعی از جذب شهاب گردان ندارم. قوانین و مقررات اجازه نمی‌دهد بازیکنی را جذب کنیم مثلا در جذب نوری قانون به ما اجازه نمی‌دهد. با این شرایط آمدن ادینهو و نوری منتفی است. ۱۷ اسفند به عربستان می‌رویم تا با الهلال بازی کنیم و با همین نفرات وارد جام خواهیم شد. خیلی خوشبین هستیم که صعود کنیم و به مراحل بعدی برویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص تعطیلات لیگ برتر گفت: دنیزلی دوست دارد در تعطیلات در تهران باشیم و تمرینات را دنبال کنیم.

زارع در خصوص ناراحتی بازیکنان در خصوص عدم حضور مسئولین پس از بازی گفت: من دوست داشتم باشم اما به دلیل بیماری نتوانستم به ورزشگاه بروم. رویانیان نیز تاکنون به استادیوم نرفته است اما بلافاصله پس از بازی تقدیر و تشکر خود را از طریق کریمی ابلاغ و از آنها تشکر کردیم. امروز هم زادمهر و پولادی را به عنوان سرپرست و بازیکن جدید معرفی و از طرف رویانیان از همه تشکر کردم. قطعا در مراسمی از بازیکنان تقدیر می‌کنیم.

زارع در خصوص اظهارات مسئولان استقلال به پرسپولیس در رسانه‌های مختلف قبل از بازی گفت: ما با استقلالی‌ها دوست هستیم. همه مدیران استقلال را دوست داریم. این برد و باخت‌ها عادی است. ۷۴ دربی داشتیم. باختیم، بردیم و مساوی کردیم. آنچه می‌ماند دوستی و صمیمیت است. ورزش محل دوستی است. یکی از شعارهای ورزش همین است.

وی درباره اظهارات فرزامی گفت: فرزامی عمری در فوتبال ما بوده و می‌داند احترام یکی از منش‌های یک ورزشکار است. قشنگ نیست حرف‌های نسنجیده‌ای بزنیم که دوستی‌ها تبدیل به کدورت شود. دوست داریم دوستی‌هایمان هر روز پررنگ شود قصد شکایت و این حرف‌ها را نداریم مگر اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد و من بی‌خبر باشم.

di-MM8Q.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.