رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تبدیل iDevice ها به موس و کیبورد کنترل از راه دور ( ویندوز و مک )

امتیاز دادن به این موضوع:


iman

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

0656684.jpg

اگر روزی موس و کیبردتان خراب شده باشد و در همان لحظه بخواهید یک ایمیل ارسال کنید و یا کار دیگری انجام دهید که نیاز به موس و کیبرد داشته باشد ، به نظرتان باید چه کاری انجام داد ؟ تقریبا سوال سختی است . ولی اگر یک آیفون ، آیپد و یا آیپاد تاچ داشته باشید ، میتوان از این مخمصه فرار کرد . عجله نکنید . منظور ما این نیست که از طریق آیفون و یا آیپدتان ایمیل را ارسال کنید . میتوانید به شکل بهتری و با استفاده از همین کامپیوترتان که موس و کیبرد ندارد ، این کار را انجام داد . اگر میخواهید روش انجام این کار را بدانید ، پس با گویا آی تی همراه باشید …..

اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم ، Splashtop Touchpad است . این اپلیکیشن میتوانید iDevice شما را به یک موس و کیبرد کنترل از راه دور تبدیل کند . البته این اپلیکیشن به تنهایی نمیتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و باید برنامه ای را نیز روی کامپیوتر مورد نظرتان نصب کنید تا ارتباط این کامپیوتر و iDevice شما از طریق یک شبکه Wi-Fi برقرار شود . با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد روش کار بدانیم …..

برای شروع بهتر است که ابتدا برنامه Splashtop Streamer را برای سیستم عامل ویندوز یا مک دانلود کنید ( لینک به صفحه دانلود در پایان مطلب قرار گرفته است ) . پس از نصب این برنامه بر روی یکی از این دو سیستم عامل ، باید یک کلید امنیتی برای خود انتخاب کنید تا امنیت شما تامین شده و از دسترسی های غیر مجاز توسط iDevice های دیگر جلوگیری به عمل آید .

اکنون نوبت به iDevice شما میرسد . این برنامه را از App Store دانلود کرده و روی آیفون ، آیپد و یا آیپاد تاچ خود نصب کنید ( لینک به App Store در پایان مطلب قرار گرفته است ) . پس از اجرای برنامه ، کامپیوتر شما به صورت اتوماتیک شناسایی شده و میتوانید برای آن یک نام انتخاب کنید تا تشخیص آن از دستگاه های مشابه دیگری که از این برنامه استفاده میکنند ، راحت تر شود .

11306.jpg

اکنون به منظور اتصال به کامپیوتر خود باید کلید امنیتی که قبلا انتخاب کرده بودید را وارد کنید . به محض اینکه اتصال با موفقیت انجام شود ، کامپیوتر شما یک پیغام نمایش میدهد و پس از آن میتوانید کار کردن با این اپلیکیشن را آغاز کنید . اکنون تصویری شبیه تاچ پد یک لپ تاپ را مشاهده خواهید کرد که از آن میتوانید به عنوان موس استفاده کنید . کلیک های چپ و راست نیز در تصویر مشخص هستند .

2887.jpg

گاهی اوقات از ترکیب کلیدهای صفحه کلید و کلیک ماوس برای انجام برخی کارها استفاده میکنیم . به عنوان مثال ترکیب کلیک چپ و کلید کنترل برای باز کردن یک لینک در تب جدید . یا ترکیب کلیک چپ و کلید شیفت برای باز کردن یک لینک در پنجره جدید . برای انجام این قبیل کارها میتوانید ابتدا کلید شیفت یا کنترل را از بالای صفحه انتخاب کرده و سپس کلیک چپ را روی صفحه بفشارید تا عملی شبیه آنچه که میخواهید انجام شود .

اگر میخواهید از صفحه کلید این اپلیکیشن نیز استفاده کنید ، کافیست روی آیکونی که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد ضربه بزنید . در ادامه تصویری از صفحه کلید را مشاهده میکنید .

3703.jpg

همانطور که مشاهده میکیند ، تقریبا صفحه کلید کاملی در اختیار شما گذاشته میشود . کلیدهای Escape ، Delete ، Home ، PageUp و PageDown ، Tab ، End ، Alt ، Ctrl و Shift و Right Shift وجود دارند . اگر به قسمت بالای صفحه توجه کنید ، دو دکمه Arrows و F-Keys را مشاهده خواهید کرد . این دو دکمه برای سوئیچ کردن بین دکمه های جهت نما و کلیدهای تابعی ( Function Keys ) مورد استفاده قرار میگیرند . کلیدهای تابعی همان کلیدهای F1 , F2 , F3 الی آخر هستند . پس در صورت تمایل میتوانید بین این دو حالت به راحتی سوئیچ کنید .

4570.jpg

در صورتی که ارتباط بین iDevice شما و کامپیوترتان با مشکل مواجه شده است ، میتوانید از دکمه ای که در قسمت بالا و سمت راست صفحه قرار دارد به منظور Refresh کردن ارتباط بین این دو استفاده کنید .

اما این اپلیکیشن دارای قسمت تنظیمات نیز میباشد که در آن میتوانید اعمالی مثل کم و زیاد کردن حساسیت موس و فعال و غیر فعال کردن دیگر گزینه های ناوبری این اپلیکیشن را انجام دهید .

5453.jpg

دانلود کلاینت برای ویندوز و مک

دانلود این اپلیکیشن برای آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.