رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تاثیر رنگ بر جسم و روح

امتیاز دادن به این موضوع:


police

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قرمز:

قرمز رنگ انرژی بخش و شادی بخش است. تحقیقات نشان می دهد، استفاده درست از این رنگ در درمان افسردگی های خفیف مؤثر است اما استفاده زیاد از این رنگ باعث افزایش خشم، تپش قلب و استرس در افراد می شود. مراکز تجاری یا بانک ها از این رنگ برای تبادل بهتر تجاری و افزایش درصد فروش در پیشخوان ها استفاده می کنند.

نارنجی:

سیستم گوارش و ایمنی بدن انسان در اثر تشعشعات ساطع شده از رنگ نارنجی، عملکرد بهتری دارد.استفاده از این رنگ در آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری بر سیستم هضم و جذب اثر گذاشته و باعث می شود فرد غذای خود را با آرامش بیشتری میل کند.خیره شدن به رنگ نارنجی مدت زمان طولانی باعث ایجاد احساس قدرت و بزرگنمایی کاذب شده و خطرآفرین است.

زرد:

رنگ زرد محرک مغز به شمار آمده و بر عملکرد بهتر حافظه و شیوه تفکر انسان نقش دارد.استفاده از رنگ زرد در اتاق تحقیق یا مطالعه به درک بهتر و عمیق تر مطالب کمک می کند.

سبز:

سبز رنگ درمان و آرامش است. کاهش استرس، آرام کردن ذهن و دورکردن نگرانی ها همراه با افزایش نیروی بدن از اثرات رنگ سبز است.

آبی:

آبی در روانشناسی به رنگ سرد معروف است و استفاده از آن در چیدمان اتاق خواب توصیه می شود. پوشیدن لباس هایی که در آن از رنگ آبی استفاده شده است، در فرد احساس حمایت ایجاد کرده و به او عزت نفس می بخشد. استفاده بیش از اندازه از این رنگ باعث افسردگی یا خستگی می شود. رنگ آبی در اتاق خواب سبب دستیابی به خواب بهتر می شود اما استفاده زیاد از آن افسرده کننده است.

بنفش:

رنگ بنفش برای بیماران مبتلا به اختلالات رفتاری، افسردگی و مشکلات عصبی، درمانگر مناسبی محسوب می شود. تحقیقات نشان می دهد، این رنگ در تسکین دردهای روماتیسمی مؤثر بوده و باعث تحکیم استخوان ها می شود. خیره شدن به رنگ بنفش و استفاده زیاد از این رنگ، احتمال خیال پردازی و رؤیاپردازی را در افراد افزایش می دهد.

سفید:

رنگ سفید ذهن را آرام کرده و قدرت تمرکز فرد را افزایش می دهد. استفاده از نورهای سفید یا قراردادن گل سفید در منزل، باعث از بین رفتن انرژی های منفی محیط می شود.

منبع: بهشت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.