رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

برترین و لوکس‎ترین هتل‎های لی (بخش اول)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%

آشنایی با برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی


در اندونزی حدود 17 هزار جزیره وجود دارد که بالی دیدنی‎ترین و زیباترین جزیره در میان آنها می‎باشد. زیبایی این منطقه به شکلی است که همه ساله گردشگران بسیاری با تور بالی به این منطقه سفر می‎کنند.


زیبایی این جزیره بقدری شگفت انگیز می‎باشد که در میان گردشگرانی که با بلیط هواپیما یا ساکنان اندونزی که با پرواز خارجیو داخلی به این منطقه سفر می‎کنند به عنوان بهشت روی زمین شناخته شده است.



جاذبه‎های گردشگری تور بالی بسیارزیاد است، که شاید برخی از آنها بدلیل تبلیغات زیاد دیگر بکر و دست نخورده نباشند اما همچنان مکان‎هایی در این منطقه وجود دارد که همچنان بکر بوده و با دیدن این مناطق مطمئنا بسیار هیجان‎زده خواهید شد.


بدلیل توریستی بودن این جزیره زیبا برای رفاه مسافرانی که با تور بالی به این منطقه سفر کرده‎اند و ارائه خدمات مناسب به این گردشگران در این منطقه هتل‎های لوکس و مجهزی ساخته شده است که پاسخگوی نیاز گردشگرانی باشند که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبه‎های موجود در این جزیره به این منطقه سفر کرده‎اند .


در ادامه به معرفی برخی از لوکس‎ترین و مجهزترین هتل‎های موجود در این جزیره خواهیم پرداخت که در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کردید نسبت به آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید.

هتل خصوصی جاماهال



این هتل که بصورت خصوصی می‎باشد در لبه جنوبی این جزیره قرار گرفتته است و یکی از بهترین هتل‎های موجود در این جزیره می‎باشد که بسیاری از مسافرانی که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر می‎کنند این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‎کنند.


این هتل دارای ساحلی خصوصی نیز می‎باشد که امکان انجام ورزش و یا آفتاب گرفتن را در این مکان برای مسافران خود که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کرده‎اند فراهم می‎کند. این هتل از ویلاهای لوکس یک، دو و سه خوابه برای ارائه خدمات خود به مسافران استفاده می‎کند.


ازخدماتی که در این هتل به مسافرانی که با تور بالی به این منطقه سفر کرده‎اند ارائه می‎شود می‎توان به اینترنت بی سیم، تلویزیون فلت و باغ‎های خصوصی اشاره کرد. محل قرار گیری این هتل به شکلی است که توسط جنگل‎های استوایی محاصره شده است و همین موضوع دلیلی بر زیبایی بی‎نظیر این هتل شده است. در این هتل از استخر شنا و استخرهای آب گرم وجود دارد که برای درمان می‎توانند مورد استفاده قرار گیرند.

هتل کومانکا در بیسما



این هتل که یکی دیگر از هتل‎های لوکس و مجهز موجود در بالی می‎باشد در منطقه اوبود قرار گرفته است و همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به بالی می‎آیند تا با استفاده از خدماتی که این هتل ارائه می‎دهد سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.



از امکاناتی که این هتل برای گردشگران در نظر گرفته است مرکز تناسب اندام، استخر روباز در فضایی باز و لذت‎بخش و همچنین مرکز نگهداری کودکان است که برای امنیت بیشتر کودکان در نظر گرفته شده است. ادامه مطلب را در برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی (بخش دوم) حتما بخوانید.



در این هتل خدمات متفاوتی برای آرامش و راحتی بیشتر به مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر می‎کنند و این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‎کنند ارائه می‎شود که برخی از این خدمات تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به ماهواره، اتاق‎هایی با تهویه مطبوع و مناسب، یخچال و مینی‎بار می‎باشند.


علاوه بر خدماتی که این هتل ارائه می‎دهد دارای منظره و چشم اندازی فوق‎العاده می‎باشد که این منظره به گونه‎ای است که موجب ایجاد آرامش در گردشگران و مسافران می‎باشد. داشتن همچین منظره زیبایی سبب شده تا اکثر گردشگران این هتل را برای اقامت خود در این سفر انتخاب کنند.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.