رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

جاذ‌های گردشگری اسپانیا آشنا شوید

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%
با جاذبه‌های گردشگری اسپانیا آشنا شوید

تور اسپانیا به عنوان یک تور پرطرفدار در میان گردشگران شناخته شده است. این کشور زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوانش هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است که با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‌کنند. اگر بخواهیم به این کشور نگاهی کلی بیندازیم می‌توان گفت که شاید شهر بارسلونا به دلیل آب و هوایی مدیترانه‌ای و معماری‌ای خارق‌العاده بسیاری از مسافران پرواز خارجی را به سمت اسپانیا می‌کشاند. همچنین شب‌های پرشور و موزه‌های درجه یک مادرید یکی از دلایل جذابیت تور اسپانیا است.


بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن کرده‌اند معتقدند که با یکبار سفر کردن نمی‌توان عمیقا کشوری با ۱۷ فرهنگ مجزا را شناخت. در نتیجه بسیاری از آن‌ها بارها با پرواز خارجی اسپانیا به این کشور باستانی سفر کرده‌اند و از جاذبه‌های گردشگری متنوع، غذاهای مختلف و خیابان‌های پرطراوت اسپانیا لذت برده‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با دو تا از برترین جاذبه های گردشگری تور اسپانیا آشنا شویم. اگر شما نیز قصد خرید تور اسپانیا را دارید خواندن این مقاله و سایر مقاله‌های مرتبط با این موضوع را از دست ندهید.

شهرک‌های سفید اندالوسیا

شهرک‌های سفید اندالوسیا به شکل یک نوار سفید در ناحیه جنوبی این منطقه قرار دارند. این شهرک‌ها علاوه بر زیبایی خاص و چشمگیر، نشان دهنده تاریخچه غنی این منطقه نیز هستند که همین موضوع نظر بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کرده است. این شهرک که در میان چند ناحیه کوهستانی ساخته شده است در سمت غرب ناحیه جبل‌الطارق قرار گرفته است.یکی از شهرک‌ها به نام شهرک آرکوس د لا فرونترا در بالای یک صخره به ارتفاع ۱۳۷ متر ساخته شده که از جاذبه‌های آن می‌توان به یک کلیسا، میدانی زیبا و یک قلعه اسلامی اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از نمای زیبای باغ‌های پرتقال، زیتون و بادام لذت ببرید و با قدم زدن در خیابان‌های سنگی و دیدن از کافه‌های زیبا و مغازه‌های صنایع دستی، این پرواز خارجی را برای خود خاطره‌انگیز کنید.
ال تیدی، تنریف



مرتفع‌ترین نقطه در کشور اسپانیا آتشفشان ال تیدی می‌باشد. این آتشفشان قدیمی و روشن به عنوان یکی از زیبایی‌های منحصر بفرد طبیعی اروپا به حساب می‌آید. پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا دیدن از این جاذبه طبیعی را از دست ندهید. در مرکز جزیره تنریف، پیکو د تیدی و کالدرا د لاس کاناداس قرار دارند که پارک ملی تیدی را تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۰۷ میلادی، سازمان یونسکو نام این پارک را در منابع خود به ثبت رسانده است. حتما در تور اسپانیا از این جاذبه گردشگری بی نظیر دیدن کنید.

پارک ملی ال تیدی به عنوان یکی از جاذبه‌های تور اسپانیا دارای راه‌های زیادی برای گشت و گذار گردشگران است. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از خودرو و یا با پای پیاده به داخل کالدرا رفته و از سطح مخروطی شکل ال تیدی بالا بروند. علاوه بر این گردشگران این پرواز خارجی می‌توانند برای بالا رفتن، از تله کابین هم استفاده کنند و در یک روز آفتابی از بالاترین نقطه ای تیدی، شاهد مناظر زیبای مناطق اطراف باشند. همچنین از ارتفاعات این منطقه می‌توان نمایی زیبا از جزایر قناری را مشاهده کرد و با گرفتن عکس‌هایی زیبا خاطرات این سفر را به خوبی ثبت کرد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره اسپانیا داشته باشید بهتر است مطالبی درباره بهترین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا برای تحصیل (بخش اول) بخوانید.

بطور کلی مهمترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا شامل ۱۵ مورد می‌شود که سعی کردیم در این مقاله و مقاله‌های قبل بطور کامل درباره آن‌ها توضیح بدهیم. شما نیز می‌توانید با آشنایی کامل از مکان‌های مهم گردشگری این کشور پس از خرید بلیط هواپیما و نشستن هواپیمای این پرواز خارجی در خاک اسپانیا با برنامه‌ریزی مناسب، از تمام روزهای سفر خود بخوبی استفاده کرده و از شهرهای زیبای این کشور دیدن کنید. امیدواریم لحظات خوشی را در طول سفر خود داشته باشید و بار دیگر اسپانیا را به عنوان مقصدی زیبا برای سفرهای بعدی خود انتخاب کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.