رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

برترین و لوکس‎ترین هتل‎های لی (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%

آشنایی با برترین و لوکس ‎ترین هتل ‎های بالی


بالی از زیباترین جزیره بین 17 هزار جزیره موجود در اندونزی می‎باشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تور بالی دیدن زیبایی‎های موجود در این جزیره به این منطقه سفر می‎کنند تا لحظاتی را در این منطقه که به بهشت زمین شهرت پیدا کرده است سپری کنند و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان آورند.

افرادی که با بلیط هواپیما خارجی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این جزیره سفر می‎کنند می‎توانند علاوه بر آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم رایج در این جزیره از انجام ورزش‎های آبی مانند شنا و موج‎سواری لذت ببرند. در این منطقه سواحل شنی فوق‎العاده‎ای وجود دارد که با سفر به این منطقه با تور بالی می‎توانید لحظاتی آرامبخش و لذت‎بخش را با قدم زدن در آنها برای خود فراهم کنید.


از دیگر تفریحات در این منطقه می‎تواند بالا رفتن از کوه‎های آتش‎فشانی در این منطقه باشد که با انبوهی از گیاهان و درختان پوشیده شده‎اند. جالب توجه است که در این منطقه حساس‎ترین گونه حیات وجود دارد که ئیئن آنها بسیار لذت بخش می‎باشد. برای مشاهده قیمت تور بالی می توانید وارد سایت آژانس هواپیمایی شوید.

به منظور رفاه بیشتر گردشگرانی که با بلیط هواپیما خارجی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این منطقه سفر میکنند هتل‎های لوکس و مجهزی ساخته شده است تا به ارائه خدمات رفاهی به مسافران و گردشگران بپردازند. در ادامه به معرفی برخی از این هتل‎ها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این جزیره زیبا اطلاعات بیشتری نسبت به هتل‎های موجود در این جزیره داشته باشید و با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ویلاهای سامایا بالی


این ویلاها بدلیل نزدیکی به جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه و ایجاد دسترسی آسان گردشگران که با تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند برای دیدن این جاذبه‎ها به مکانی مناسب برای اقامت تبدیل شده است که در منطقه سمینیاک قرار گرفته است.
نزدیکی این ویلاها به جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه به‎گونه‎ای است که گردشگران که با پرواز داخلی یا خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند با پای پیاده می‎توانند به دیدن این جاذبه‌‎ها بروند و از دیدن آنها لذت ببرند.

در صورتیکه با تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی به بالی سفرکردید و این ویلاها را برای اقامت خود انتخاب کردید می‎توانید قدم زنان به منطقه لژیان بروید و از مراکز خرید موجود در این منطقه خرید کنید و لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید.


در این هتل از 24 ویلا استفاده شده است که برای مسافران با سلایق مختلف گزینه‎های متفاوتی در آن وجود دارد که مسافران می‎توانند با توجه به نیاز خود ویلایی را انتخاب کنند. از نظر اندازه این ویلاها به دو بخش کینگ سایز و کوئین سایز تقسیم می‎شوند و برخی از آنها از استخر خصوصی و یا جکوزی بهره می‎برند. در مطلب برترین و لوکس‎ترین هتل‎های بالی (بخش اول) نیز شما را با یکسری از هتل ها آشنا کردیم.




ویلاهای آلام اوبود


این ویلاها در باغی بزرگ در مساحت آن چیزی در حدود 4 هکتار می‎باشد قرار گرفته است که چشم اندازی فوق‎العاده برای گردشگرانی که با تور بالی و انجام پرواز داخلی یا خارجی به این منطقه سفر می‎کنند فراهم کرده است. محل قرار گیری این باغ بزرگ در میان جنگل‎های استوایی می‎باشد که همین امر سبب شده فضایی دنج و آرام بخش داشته باشد و به همین منظور مورد توجه بسیاری از مسافران که با بلیط هواپیما خارجی و پرواز داخلی یا خارجی به بالی آمده‎اند قرار بگیرد و برای اقامت این هتل را انتخاب کنند.

برای رفتن به مرکز منطقه اوبود از این هتل تنها کافی است چند دقیقه را پیاده طی کنید. این ویلاها جزو برترین و لوکس‎ترین محل‎های اقامت در جزیره بالی به حساب می‎آیند که با ارائه خدمات با کیفیت بالا توانسته‎اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. در این هتل می‎توانید از نزدیک با مهمان‎نوازی مردم بالی آشنا شوید که شهرتی جهانی پیدا کرده است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.